Skoči na vsebino

Blokada motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej ...

 

sem lastnik mazde 323f, letnik 96 in imam rahel problem ...

 

Skupaj z mojo jakno je v nekem lj. lokalu izginil tudi edini klju? mazde, ki sem ga dobil pri nakupu avtomobila. Na servisu naro?im novega ... in ga v roku 3 dneh na podlagi serijske ?t. avtomobila tudi dobim. Takoj naredim ?e dve kopiji za rezervo. B)

 

Test. Avto lepo zalaufa, po 2-3 sekundah pa motor ugasne. Pojavi se lu?ka, za katero sploh nisem vedel da obstaja, ker se prej nikoli ni pri?gala. Niti pri kontaktu... Blokada motorja. ?zmeden?

 

Na servisu izvem, da moram naro?iti klju? s ?ipom, ker ima ta model o?itno blokado motorja in s tem klju?em lahko avto le odprem voziti pa se ?al ne morem. :jupiii:

 

Aha ... ok ... in to ste glih zdej zvedel ... :whatever:

 

Kot da tega niso mogli prej povedat ... :rispekt:

 

Po drugi strani pa ... kon?no imam klju?e svoje prve nepremi?nine... :mi pijemoo:

 

 

V glavnem ... brez novega klju?a o?itno ne bo ?lo.

Cena: okoli 150 ojrov na komad, naro?iti je treba 2. :blink:

 

Kolk je ?e mazda vredna ... :blink:

 

In kon?no bistvo nakladanja ... zanima me, ?e kdo ve ali (in kje) se da blokado motorja odstranit. Cena?

300 ojrov za klju?e je mal sme?na cena. Al ne?

 

Kakr?enkoli predlog dobrodo?el. Razen kak?ne menjave ra?, klju?avnic idr.

?e ni druge variante, raje naro?im klju?e.

 

lep pozdrav, B.

Napisano
<_< ne bom dal predloga ,za sebe vem da 300 eur ne dam zato rajsi klucavnico menjam

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ni kljucavnica. Blokada je povezana na racunalnik.

 

 

Ravno to je problem. Je treba menjat ra?unalnik, obvolansko klju?avnico, klju?avnico obojih vrat, na prtlja?niku ... Precej dela je s tem...

No zadevo sem uredil, na Mazda servisu so mi ponudil dva kodirana klju?a za reeeeees ugodno ceno. Skoraj tretjino zgoraj omenjene. Bi pa svetoval vsem, ki se vozijo naokoli z enim in edinim klju?em, naj ne ?akajo, tako kot jaz, da ostanejo ?e brez zadnjega. Posebno ?e avto rabi? vsakodnevno (recimo prevoz na delo in nazaj) je zadeva res neugodna. Tole izku?njo si bom zapomnil za nekaj ?asa ...

 

lp

Napisano

?e bi sam imel enak problem bi prav tako raje vzel 2 nova klu?a kot menjal klu?avnice!

Odli?no glavno da sedaj zadeva ?pila!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Za tvoj letnik ti nardi vsak bolj?i klju?avni?ar kopijo kodiranega klju?a za 40 ?. Konkretno ga je meni za Xedosa naredu klju?avni?ar v Mercator centru v ?i?ki. Problem je samo pri novej?ih klju?ih, kjer ne more kopirat kode, in se mora? res na AH obrnit.

 

Res pa je, da mora? imeti originalen klju?, da lahko kodo skopira preko ene ma?ince.

 

 

?e to - na kerem Mazda servisu pa dajejo 60% popusta? Tja pa rade voljem peljem svoj avto na servis... :D

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

lep pozdrav

 

?e ti morda kaj pomaga primer roverja.

 

Prvi klu? ima ?ip, drugi pa ne.

 

Tam si lahko motor v?gal tudi z klu?em brez ?ipa. (motor ima blokado, kot pi?e zgoraj)

 

Samo z rezervnim klu?em si moral "odtipkati" kodo.

 

To pa naredi? tako, da klu? zavrti? v neko srednjo lego in ga za?ne? vrteti

naprimer: 3x naprej nato 5x nazaj pa zopet 2x naprej in 8xnazaj.

 

3528 pa je bila napriner koda, ki si jo dobil ob novem avtu z klu?i.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.