Skoči na vsebino

Lepe Mazde


Symon

Priporočeno sporočilo

Deeyan sem se ?e ustra?il,d a ti je v?e? ker si jo prilimal. :P

ja se opravi?ujem, ker sm ?ou mal OFF. ?e bi ble mal lep?e oblikovane linije na prednjem odbija?u bi zgledal ql

 

pri unmu Japoncu se pa vid, da je utrgan, sej ma ?e ?ist poklapan avto :P

 

mi je pa zlo v?e? tale C-jka, edino badlook bi js mal druga? u?timu

post-1139-1282113314_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja se opravi?ujem, ker sm ?ou mal OFF. ?e bi ble mal lep?e oblikovane linije na prednjem odbija?u bi zgledal ql

 

pri unmu Japoncu se pa vid, da je utrgan, sej ma ?e ?ist poklapan avto :P

 

mi je pa zlo v?e? tale C-jka, edino badlook bi js mal druga? u?timu

post-1139-1282113314_thumb.jpg

 

Men je pa gornji del praga ?ist falen, drga? pa solidno! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

odbijac in prag MALO slici na RX8. dejansko ni tak slaba. :)

mogoc pa se bo kej iz tebe:P :D

 

:harhar: z body-kitom se bom js zajebavu na koncu vsega (lahko da ?ele ?ez kaki 2 leti), najprej pa seveda podvozje ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nej en eno lepo gtjko napopa

 

Nalimaj svojo, serijska je res ?isto OK.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

1. Styling by Porsche The design of the Lantis was done in the Mazda German design and research center and the cheif designer of the Lantis was alos the person who designed many of Porsches creations, 911, 928, 944 .... etc.

 

2. Porsche Tuned Engine The engine that Lantis uses is a KF-ZE. This engine was developed for Cronos, but there was made to fit in the Lantis. The horse power was bumped, from 160PS to 170PS. Porsche helped Mazda in polishing the 2.0L and 1.8L V-6 engines. Some of Mazda ZE motors were simply tuched up or just revized by a Porsche engeneer.

Objavljena slika

 

?ez 2 leti? a ga nebi raje takrat prodal pa koncno V6 kupu.. ;)

 

Peljat ga bo treba z vsaj 2.0 ?e ne 2,5 bo hitro dojel, da je 1,5 ali 1,8 ?e vedno mlin?ek. :hudicek: V dveh letih bo toliko denarja zmetal v avto pa ?e vedno to ne bo to... Deeyan tako je. S(m)o bili isti ampak vsak prej ali slej izra?una to.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ez 2 leti? a ga nebi raje takrat prodal pa koncno V6 kupu.. ;)

 

ne, ne, ker pride V6 to?no tuki not :hudicek:

 

a si se ze peljal s kako 2.5?

dej nehi lu?te delat :D nisem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ploki, ke pa je dej toja biv?a? :ne vem:

 

Pred ?asom se je nekje u lj prodajala za 1K? in potrebna menjava kolesnega le?aja, dej jo pa nker ve? ne vidim. Je ko :ninja: mogo?e?

 

spizdila v tujino. :D

vedno bolj proti jugu gre, glede na to da je za?ela na severu nem?ije. ?ez 5 let bo verjetno na ekvatorju :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.