Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ni vseeno, ker je velik velik bolj ce vzames manjsi ET

distancnik je se en vmesni clen vmes...nikol ne ves a bo zdrzal al ne...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

On misli, da je vizualno prakti?no isto. Druga?e pa je itak sranje z distan?niki, poru?i se fabr?ko mi?ljeno podvozje (sploh folk, ki ful ?iri samo zaradi stylinga) itd... Izgleda pa lepo.

Napisano

RX-7 :ljubezen:

 

Sam s telimi feltnami so ga mal pretiraval...je ?e ?ez mejo okusnega (velikost mislim, ne dizajna) <_<

Napisano

Tale si zaslu?i nesmrtno slavo tudi na streetmodified.tv :P

 

Objavljena slika

 

?e bo RS konec sezone ?e dr?al ceno bi ga prodal pa kupil nekaj normalnega ?vohotcenga, z malo porabo za vsak dan ina eno Miato za Time Attack 2012. Mogo?e. Preblisk. :blush: Potencial ima. Pa ?e na kako drift tekmovanje bi lahko ?el. To s Cliotom skoraj ne morem ?eprav gre tudi fajn na po?rek brez ro?ne (video v moji temi). :zvizga:

Napisano

hm. tista RXka ni niti ri? niti lepa... ? nevem ka je.

"Fuel inside?"

Thank you mr. obvious.

 

pa ?e se ne motim BMW felge :D ?

 

Ma ja cela je hecna. Feltne so od BMW, res je.
Napisano
Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naši delajo še najmanj pizdarij. Tole na AC-jih je bolj v domeni tujcev, ki pač 1x letno prvlečejo kripo na daljše potovanje. Pa ker so brez vozniške kondicije je pol cela štala.    Da ne bo pomote, pomanjkanje vozniške kondicije se dogaja vsakemu, ki 1x letno dela daljše ture prej pa čez leto samo krajše po možnosti vedno po znanih cestah. Pol je pa 1x treba 500+km narest v kosu, je pa to trpljenje, da ni večjega in to se pri takih dejansko vidi od daleč.
    • @Alex ne verjame takim videom, kot ne verjame porabi na spritmonitorju in podobnim. Torej X je boljši od G . Gremo naprej.
    • 0-180 babyi dino faila🤪😆🤣
    • Seveda sem bil CX7. Pa problem sam resil   Tresle mi nikoli niso, ne vem od kje ta info. 6 let mam kolo nikoli niso tresle al karkoli, samo ta vikend prvic, diski se fabrski, kolo v celoti dela bp. Zakurile so se...., 6 let je pa le 6 let, pa tud teli tektro diski niso glih top of the pops... Ja to da sem sel nad predpisan diameter mi je jasno (180).
    • V tovarniških podatkih za vilico piše, koliko je maksimalno dovoljen premer rotorja. Stavim, da si presegel. Nič bat, ne bo se odlomila.  Problem vibracij pri zaviranju ni samo v bremzah, če je vilica prešvoh, lahko gor natakneš katerekoli bremze, pa bo vibriral (podobno je bilo tudi na moji mazdi v času 300+ Kkm sem sprobal in nataknil gor katerekoli neoriginal diske in ploščice, pa je vseeno treslo)  Ampak zadnja zavora na tvojem biciklu bi bila pa komot 203mm če že poizkušaš povečati hladilno površino.   Poleg tega bi lahko šel na pregrešno drage diske z alu sredico ki se podaljšuje proti centru kot hladilno rebro. Zraven seveda pašejo ne prav poceni zavorne obloge s hladilnimi rebri. Pazi, dobro sem se šolal na lastnih izkušnjah. Točno to sem naredil na tastarem biciklu - s 180 sem šel 203 in na vsa mogoča hladilna rebra tako na diskih kot na zavornih oblogah. Pomagalo je pa kurckej. Pri tanvem biciklu ni nobenih hladilnih reber ne na diskih ne na oblogah. So pa zato zavore 4batne in vilice so ornk. Ne trese ko je vroče.    S TBA - jem se absolutno strinjam,da bi 4bati močno pomagali, ker bremze res lepše delajo pa ne zaradi večje zavorne moči.    Upam, da ti nadgradnja popravi stanje.    Če si bil kdaj lastnik mazde ti tresenje bremz pri zaviranju res nebi smelo motit.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.