Skoči na vsebino

Lepe Mazde


Symon

Priporočeno sporočilo

a se spomnis k sm enkrat linkal na eno poljsko trgovino? tam majo replike tega. matr da se ne spomnem ni?, sem iskal pa nimam pojma. mogo?e se bo? spomnil

 

huh, v kiri temi je kej to blo? :huh:

 

?e ena lepa :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tut men zgledajo zakon fotke v skladi??ih ali z nekim takim stilskim ghetto ozadjem..

 

Na cesti, parkiri??u, itd. se avte vidi vsak dan in ni n? posebnga/druga?nga.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, zakaj noben ne zapele avta v ?talo med krave pa ga tam slika? Kaj je fora teh fotk v napol razru?enih hangerjih, pod mosti med kupom svinjarije ipd? :ne vem:

 

Avto izpade bolj?i :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, zakaj noben ne zapele avta v ?talo med krave pa ga tam slika? Kaj je fora teh fotk v napol razru?enih hangerjih, pod mosti med kupom svinjarije ipd? :ne vem:

 

Novej?a makina izpade oz. v bolj?em stanju, ker je zadaj totalna podrtija npr., hehe.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

word, pa tut teli fantje na forumu, vedno slikate svoje mazde na enih travnikih pa blatu pa napol dozidanih bajtah, wtf? zgleda kt rakova jel?a.

izpade kot da ?ivi? v boratovem rojstnem kraju, zdej pa samo vpra?anje, kok je to fenomenalno. ?e bi blo to tok fenomenalno bi to po?ele tovarne same ob promociji.

 

sej u bistvu se lepo vid da je poljska ?e?ka romunija itd.

 

njim ni to cilj kje avto slikat, ampak ?imprej pofotkat nov model in dat v reklamo ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, tko pomisli, da se zraven enga 200kg bajsa slika?, a ne izpade? ti s svojimi re?mo 115kg pravi maneken zraven? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:lol::hohoho:

 

haha ja seveda. zato slikajo avte na eksoti?nih lokacijah ob morju, pla?ah, ekstravagantih vilah, modernih arhitekturah, stezah, itd. namesto na prvi kmetiji po avtocestnem obro?u :rolleyes:

 

Roko na srce, da bi tole Mazdo slikali v Monacu bi izpadel tazadni socialc, ko je sredi podrtije izpade kralj med klo?arji. :D

 

Pri nas imamo premajhna vrata oziroma ne bi mogu zapeljati lepo v ?talo, pa? starej?a, ni una sodobna, da zapelje? traktor notri. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, tko pomisli, da se zraven enga 200kg bajsa slika?, a ne izpade? ti s svojimi re?mo 115kg pravi maneken zraven? :D

 

:bravo: to pojasni marsikaj, ?eprav na eni strani je avto na drugi pa poru?en kup betona - mislim primerjava bi bila recimo med zrihtano f-ko pa nezrihtano. Ja avto kot avto je definitivno lep?i od kupa betona bi pa vseeno lep?e izpadel v kaki urejeni soseski ali pa pred kako urejeno okolico. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Svaka nam ?ast, ?ist usako temo znamo zasmetit <_<

 

Evo men so tut u?e? taka ozadja, zdej pa spluvite da bojo razpadle tikovnce pa server za?teku:

Objavljena slika

 

 

Sicer pa moje mnenje je da je to bolj kot kaj drugega fov?ija da majo eni postaylane avte (v ?tali parkerane) ostali smrtniki se pa vozte v navadnih ?katlah.

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo, s skupnimi mo?mi smo odkril toplo vodo in ugotovil da majo vsake o?i svojga malarja :bravo:

 

?e pa kdo najde kak?no lepo mazdo neglede na ozadje, jo ?e zmer lahko prilima in bo tema dalje ?ivela v svojem duhu :prstgor:

 

 

 

 

No, ?e je pa ?e res tak problem s tem, se pa nardi nova tema 'lepa ozadja', pa se nj tm limajo razne pokrajne pa ro?ice :hudicek:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer pa moje mnenje je da je to bolj kot kaj drugega fov?ija da majo eni postaylane avte (v ?tali parkerane) ostali smrtniki se pa vozte v navadnih ?katlah.

 

Ni fov?ija ?e nekomu ni v?e? postylan avto in/ali se raje furajo v serijskih "?katlah". :) Sploh, ?e so te ?katle dosti bolj udobne, varne itd... Pa brez zamere.

 

Zdaj pa, ?e lahko predlagam bi lahko kak moderator kar zbrisal tole prcanje ker tema je namenjena limanju slik Mazd, ki so v?e? uporabniku, ki jih nalima, vsaj tak je bil moj namen, ko sem odprl temo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hahahahahahahaha

 

hoces rect, da so ti fovs ljudje z avti ki so v povprecju desetkrat vec vredni kot tele stare kante z 200 eur dodatkov?

 

200????

 

Se heca? ane? :dudek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ne. pofarbana hauba pomoje se manj pride, una plastika pa tut zgleda dzabe. eni jo celo doma vlivajo kakor sem se tukaj naucil. nalepke dobis na ebayu za ene 7 do 8 eur.

 

no vsekakor ce fantje mislijo da delajo vtis ga ocitno ne - mi ki nimamo tega sranja na avtih mislimo da to stane 200 eur in to je to.

 

ti o?itno gleda? samo zunanjost... ampak vseen pejt si ubavit komplet bodykit za 200?, ?e to najde? mi sam povej kir model to dela ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.