Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No pa smo tam! Moj zelenc prav da se mu ne da ve? in je za?el ka?lat pa cukat. Vleku je ?e po ravnini komej pa ful belega dima je ven spustu. Ma?ina je pa take zvoke iz sebe dajala, da se mi je kr srce trgov :(

 

Pa lih prjatla sva ratala :(:(:(

 

Pa take fajn plane sva mela :mi pijemoo: :mi pijemoo: :mi pijemoo:

 

Avto ?e ?aka na mehanika, sam a bi kdo kej vedu, kaj bi blo loh pa ?e se ga spla?a popravlat, da bom mal vnaprej vedu kaj me ?aka!

170000km ma, olje je blo pa ne dolg nazaj zamenjano.

 

:ne vem: Res nebi rad ?e po dveh mescih obupal nad mazdami :ne vem:

Napisano

Bel dim?? ajajaj to pa ni good tudi ne sli?i se dobro. Ti je kaj olja pila?Je kar naenkrat za?elo cukati?Je ?e prej kaj pokadilo oz. smrdelo za avtom?? Sem kar presene?en da je zaribalo pri teh kilometrih, motor je vzdr?ljiv samo kako je bil pa prej vzdr?evan pa ne more? vedet.

Napisano

Majster najmanj dihtunga na glavi, lahko pa ti je tudi po?ila glava ali pa blok, druga?e nima bel dim kaj delat.

Kak?na je bila tempratura ko se je to zgodilo?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

avto je bil dva dni pri miru, pa nikol problema. Pa ga v?er v?gem, pa pustim ene 5min pa se po?as odpelem, po enem kilmetru pa ?e mal cuka, pa skos bl, kmal pa ?e dim. Temperatura je bla normalna, sam ?e bi ?e pr?gan pustu bi ?la najbr? gor. Olja pa odkar ga mam ni ni? popil.

 

Ja ne morm vedt kaj so prej z njim delal, ?e za servise ne vem kdaj so bli delan!

 

Je bil zgleda ?ist zgre?en nakup!

Napisano

Si kaj preveril, antifriz ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Motor je 1.5

 

Antifriza je pa dost, -30.

 

 

Kolk se pa men to spla?a popravlat? ?e je sam dihtunga ?e, ka?ne pa so posledice tega?

Ka pa kr drug motor, ?e bi ga dobil, kak?na pa bi bla kej cena?

Napisano

Si kaj preveril, antifriz ? <_<

 

?e je sploh ?e bil antifriz, da ni bila samo obi?ajna voda ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

Lej prvo naj ti mehanik preveri kak?na je ?koda, ?e je samo dihtunga in ni glava oz. blok po?en kot je ?e napisal YavarYe X6V6 potem se pa? popravi. Sam si pa povedal da temperatura ni narasla, ni zakuhal ipd.

?e je pa kaj ve? pa pa? dobi? drug motor. Za motor vpra?aj Dandota oz. ne vem ?e ima ?e Bobi eno f-ko za dele.

Napisano
:blink: to pa ni dobro za cut,ko bos kaj vedel kaj je sporocaj,motorja vec nimam je pa ga trenutno zerlo tezko dobit,ce pa je slucajno dihtunga in mogoce glava po?ena te ni problem mam eno glavo na rezervi

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Torej, po besedah mehanika pride v po?tev samo menjava motorja. :(

 

Ne vem to?no ker ni odpiral, ampak menda da so ?li obro?ki in olje te?e iz izpuha.

Popravilo bi pa stalo od 700E dalje. :(

 

A ma kdo alpa ?e kdo ve za kak motor, k jst nobenega ne najdem! :ne vem:

Napisano
:( motor bo malo tezje zaj najt kaj je blo se je prodalo,ce pa kaj zvem pa javim

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

to pa ni dober :( ka pa ?e ti en mojster magar pol sam obro?ke zamena :ne vem: kupi? dele nekje

If in doubt, flat out... 

Napisano

A pa kej ve?, ?e pa?e od kake druge mazede motor.

 

323 C, alpa 323 starej?a 1.6?

 

323c ma cist isti motor,323 sedanke majo tudi 1.5 samo se nisem dobene pod havbo vido kaki motor ma,mogoce je tudi isti v glavnem ti rabis motor z oznako Z5

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

to pa ni dober :( ka pa ?e ti en mojster magar pol sam obro?ke zamena :ne vem: kupi? dele nekje

 

Ja bomo vidl, k se odpre vse skup pa to?n pogleda kako in kaj.

Stalo bo pa itak velik :vskalo:

 

 

 

Fantje a kdo kupi, prodam ugodno :D:D:D

Skor vse dela :D:D:D

Napisano

U matr, tole pa morm kupt :P

Drga? tud jst mal brskam za motorje tko da ?e bom kj najdu ti sporo?im.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

mam jaz 2 motorja 1.8 BP in 1.5 Z5.Na 1.5 treba menjati batne obro?ke malo pije olja...,1.8 pa je tip top

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano
<_< vidim da ze se avto prodaja,si pa hitro obupal

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ja dela velik, ?asa pa denarja pa ni.

 

No sem se pa odlo?il da ?e zmer pri mazdah ostanem :)

K tle mate same dobre stvari o njih za povedat :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.