Skoči na vsebino

Hitrost

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Sem odprl kr novo temo, ker se mi ne lu?ta iskat po forumu...pa? leno leto 2008, kaj ?mo. :ne vem:

Saj tud ne vem, ?e sem dal v pravo rubriko!?

 

Skratka...ka se mi je zgodil?

Kriza...Nism mogu prehitet Cliota na avtocesti. ?zmeden? HALLLO!!! CLIO!!!

Ni va?n tko dale?!!!

 

Trenutno mi ?tev?k obrne po ravnini samo od 170, mrbit 175, do 180, ?e lepo prosim, :( s tem, da v hrib za?ne izgubljat na mo?i (ne? nenavadnega).

 

Me pa zanima, kako povi?at kon?no hitrost avtomobila, kot je moja Suzzy?

 

Ma?ino poznate, tko da specifikacij ne bom pisal.

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav. M.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

  • Odgovori 78
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Model po omejitvah se voz in bo? vidu da gre avto ve? kot dost :D , ?e pa misli? divjat pa si kup avto druge znamke, da nebo na mazda?e padla slaba lu? <_< .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj mata prov, ma vseen, v?asih pa vsak rad prtisne. Zato sm pa omenil "na avtocesti"...po lokalcih lepo po omejitvah in tako dalje...ni straha, s fajn avtom se mor? lepo kruzat nau?it!!! :)

 

Sem samo tko vpra?u, ?e bi se dal in kako bi se dal.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Glej kaj dosti se iz tega motorja ponavadi ne iztiska ker je osnovni za te modele in je namenjen vsemu drugemu kot perfomansam. ?e bi rad mo? mora? dobiti al 1,8 ali pa zamenjati cel avto. ;)

Clioti pa gredo kar dobro, sploh ?e so predihani jim je mala te?a samo v pomo?. Pa? tako je. Se pa ti gotovo bolj udobno v 323f pelje?. B)

Napisano

Maaa...sm se spet neki spomnu! :) Ampak, pa?, me zanima.

 

Paaa...bi pasala 1,8 ma?ina v moj model?

Bi blo treba kake oja?itve, oz. kake predelave podvozja in vsega skupi? (verjetn)

 

Ko sm ?e tu, ?e eno vpra?anje...kaj bi pridobil s ?eststopenjskim menjalnikom, ?e sploh kaj?

 

Haha...?e ga seveda najdem!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano
:D malo veckrat ga tisi meni je sel z lahkoto 180 pa je se mel dodatno tezo(puno plastike),enkrat celo 210 po stevcu malo klanec navzdol(mondeo pa snemal ko sem mel na stevcu 182kmh na ravnem pa se bi so samo so me zmotli prokleti :policaj:,drugace pa kot so rekli za kaj druga pa drugi avto ampak ce mene vprasas je ta masinca za nase omejitve vec kot dovolj

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

No lahko zacnes z majhnimi koraki:

1. napumpaj gume na kakih 2.5bar

2. naj ti bo avto cist (torej brez unga blata iz predstavitve :) )

 

6 stopenjski menjalnik za 323F ne obstaja, drugace pa v tem primeru bi imel samo izgube

 

pa kot bobi pravi, veckrat po gasu :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hehe, po klancu pr Postojni je tud men kazal 210! :)

 

Gume mam itak ?e na 2.4 spredi in 2.3 do 2.4 zadi. Mislim, da ne bo kake pridobitve. Mislim pa, da smo ?e ugotavljal, da imam preveliko vi?ino gume...195/60/15.

 

Hehe...blato in umazanijo smo pa v?eraj sprali...zdaj prov "?ajna", ma kl*nc ko bo de? dans.

 

Ve?krat po gasu, pa je mal problem...do ?ihta mam po lokalcih, radarji in pandurji vsepovsod, dolenjska pa?.

 

Da se pa spravim na avtocesto, sam za to, da pridobim 5 km/h, pa me ni volja. (brez zamere) :)

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Da tko vpliva na hitrost?

 

Sam, pol ?tevc mal la?e (ka?e manj)...glede na dejansko hitrost in hitrost merjeno na gumi....al...pa? osnove fizike ?e dale? za mano :).

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Itak, ker je kolo vecje...

Razlika v premeru je 6.4% (z ozirom na pravilno 195/50 15), kar je mnogo prevec (tolerira se do 3%)

 

Z vecjim kolesom ti kaze manj kot dejansko gres...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Oki toki!

 

Torej se pelem dost hitr!

 

En Clio me ne bo spravu v slabo volo...ga pa v ovinkih pustim zadi...hahaha

 

Dajte mi ?e povedat, kako je s tem oglasom za ?portne izpu?ne kolektorje...

 

Link:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4215

 

Je za nabavit, al ne?

 

Hvala za odgovor!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

V oglasu so ?portni izpu?ini kolektorji za V6 motorje, tako da tvoj,moj in na?i 16v nimajo ni? s tem. Ti ga pa naredijo po naro?ilu npr. DeVito ampak bo? po?teno pla?al. Kot so ti ?e mnogi omenili,kljub 90KM motor nima kaj preve? vredu kon?ne hitrosti. ?e misli? dirkati in si ?eli? vi?jo hitrost bo najceneje da proda? tole f-ko in kupi z 1.8 motorjem (ena se prodaja na avto netu ?e en cajt) oz. ?aka? na kak?no GT-jko. To je to. Lahko se pa vr?e? na styling avta, se ga da lepo spedenat.

Napisano

OK...priznam...spregledu V6... :whatever:

 

Ma ne dam moje Suzzy!!! :D

 

Bom ?e potrpel, pa kupu Ferrari-ja....hahahaha...sanje!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

OK...priznam...spregledu V6... :whatever:

 

Ma ne dam moje Suzzy!!! :D

 

Bom ?e potrpel, pa kupu Ferrari-ja....hahahaha...sanje!!!

 

Pol bo? ?el samo z mazde na navaden avto. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj ?mo...kaj pa kaka hondica al kaj tacga?

 

Neka "sportivo" zadeva, ki je dokaj redka na na?ih in sosednjih cestah!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Kaj ?mo...kaj pa kaka hondica al kaj tacga?

 

Neka "sportivo" zadeva, ki je dokaj redka na na?ih in sosednjih cestah!

 

Redka, pol bo? pa jamral kako se dele te?ko dobi in kako so dragi. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Yavar:)

Ma da grem kupovat nasledn avto, se prej pozanimam o ceni delov in vseh ostalih zadev. Sicer pa...?e avta ne mor? vzdr?evat, si ga ne kupit. Moje mnenje!:)

 

?e pa avto?k rabi neki, pa mu mor? dat, jamranje ne pomaga! :)

 

Prvi bit ni problem, sam dost butast mor? bit...mora bit redki...zraven ostalega...komfort, da ne plava? po kabini v ovinkih.

 

Recmo "pi?kohvatan", tko kot YUGO...hahahaha

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

al pa ce zamenjas tvojo suzy za isti model samo 2.5

 

koncna z mojo 626 na gpsu zmerjena 231 pa se kobilarno mas zlo veliko pa navora tud tko da s klioti ne bo vec problema :bravo:

 

razn mogoce z 3.0 v6 teh je pa mogoce 5 u slo

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

mal z brega

razn ce gps laze

 

...ne mal-klanec 80% z brega z ugasnjeno ma?ino v leru-pol mogo?e. :P:D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.