Skoči na vsebino

Zmanjkalo nafte-ostal na cesti


Jodlar

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Da. Tudi meni se je zgodilo, da sem ostal s svojo Mazdo 6 na cesti. Vzrok? Zmanjkalo nafte. Do sem ne bi bilo ni? ?udnega, ?e ne bi potem na bencinski ?rpalki natankal samo 59 litrov???

A nima Mazda6 64litrskega rezervoarja??? Kam je izginilo 5 litrov??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Podoben problem sem ugotovila tudi pri svoji novi mazdi 2.

 

Po specifikacijah ima tank velik 42,5 litra. Nekam zelo hitro je za?ela utripati lu?ka in zato sem ?la na bencinsko ?ele, ko mi je ra?unalnik rekel, da lahko naredim ?e samo 8 km.

 

Na bencinski pa spravim noter samo 35 litrov. A to pomeni, da mi ostalih sedem litrov ne prikazuje, pa bi v bistvu lahko mirno naredila z njimi ?e 100 km, ali je pa senzor pravilen in lahko ostanem na cesti, ?e se zana?am na svojo matematiko?

 

Glede na izku?nje Jodlarja tega ne bom preisku?ala in bom pridno tankala po navodilih nezmotljivega potovalnega ra?unalnika.

 

Lp, Freda

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podoben problem sem ugotovila tudi pri svoji novi mazdi 2.

 

Po specifikacijah ima tank velik 42,5 litra. Nekam zelo hitro je za?ela utripati lu?ka in zato sem ?la na bencinsko ?ele, ko mi je ra?unalnik rekel, da lahko naredim ?e samo 8 km.

 

Na bencinski pa spravim noter samo 35 litrov. A to pomeni, da mi ostalih sedem litrov ne prikazuje, pa bi v bistvu lahko mirno naredila z njimi ?e 100 km, ali je pa senzor pravilen in lahko ostanem na cesti, ?e se zana?am na svojo matematiko?

 

Glede na izku?nje Jodlarja tega ne bom preisku?ala in bom pridno tankala po navodilih nezmotljivega potovalnega ra?unalnika.

 

Lp, Freda

 

In ostala na cesti. :D

Lu?ka je zakon. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pridru?ujem Yavaryejevem mnenju. Dokler so se ljudje zana?ali na lu?ko ni bilo panike sedaj pa se vsi nekaj sekirate koliko gre noter, ostajate na cesti itd... :blink: In kolikor mi je znano sploh ni dobro za motor/bencinsko pumpo/filter da se popolnoma sprazne tank, da pozauha zrak in morebitne usedline/vodo/kondenz. <_< Se mi pa zdi ?udno, da proizvajalci la?ejo o prostornini tanka. Ali pa gre tu tudi za raztezanje bencina glede na temperaturo. Samo ?e tu je pomoje lahko razlike max kak liter ne pa 7.

 

Prijatelju je neki drugi japonski limuzini stari 10 let ravno tako kazalo 0 litrov pa se je ?e 5 km peljal "na hlape" in se brez te?av ustavil na bencinski in natankal. Koliko, se pa zdajle ne spomnim. sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razumem da je rezervoar pribli?no 64 litrov! Samo 59 litrov ni "pribli?no".

?e ra?unalnik je :whatever: , zdaj pa vidim da tudi specifikacijski podatki ne ?timajo.

O?itno bo treba tankat takoj, ko se lu?ka pri?ge.

 

Seveda je to najzanesljivej?i na?in,da ne ostane? na cesti. ;) Na ra?unalnik pa se lahko zanese?,ko pogleda?....

 

......na uro. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ra?unalnik me je do sedaj zares nategnil samo enkrat, vsi ostali postanki s praznim rezervoarjem so bili izklju?no rezultat tega, da sem bil prepameten sramezljiv.

 

Se pa lahko pohvalim tudi s tem, da sem se s svojo dizlco ?e vpisal v klub ljubiteljev bencina :bravo: . Pa tako pameten sem bil do tedaj okol tega, kako lahko nekdo na ?rpalki vzame v roke napa?no ro?ko :huh: .

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar je res toliko odstopanja? ?zmeden? Saj dokler je avto v garanciji (MES kartica) ni problema, potem pa zna bit problem, sploh pri dizlih, ker je potrebno pri nekatrih napolniti ?obe pod pritiskom. Pri bencinarju pa samo dolije? in gasa :D

 

Ni problema ?e ostane? brez (okej to ne priporo?am, ker lahko uni?i pumpo), na filtru je en tak gumb in ga nato pumpa? toliko ?asa, da ga ne more? ve? pritisniti . Potem pa zavergla? in gasa dalje, do prve pumpe. :hohoho:

 

Aja Jodlar, pozdravljen v klubu "nasankal me je BC". :jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem je, ?e izrazito menja? re?im vo?nje - npr. da bi se nekaj ?asa umirjeno vozil po lokalnih cestah 80 km/h, potem pa ?el na avtocesto ti??at do konca. Ker ra?unalnik predvideva preostali domet na osnovi nekega prej?njega povpre?ja porabe, bo? napravil bistveno manj kilometrov, kot ti jih ra?unalnik obljublja na za?etku avtoceste. Da bi se ra?unalnik res zmotil se mi je zgodilo le enkrat, ko je trdil, da je ?upe ?e za 180 km, bil sem pa na suhem.

 

Ko zmanjka nafte pri moji macdi, je po tankanju potrebno ro?no na?rpat gorivo v lajtunge s ?rpalko, ki je v sklopu filtra za gorivo - od zgoraj pritisne? ene 10x - toliko da ?rpalka otrdi. Potem pa "verglanje".

 

Zgodilo se mi je, da se po tak?ni dogodiv??ini ni dalo peljat hitreje od 5 km/h in kar nekaj krogov po parkiri??u sem napravil, da bi prebudil mojo trnjul?ico. Preden sem poklical servis, sem avto vseeno ?e enkrat ugasnil in v?gal in potem je bilo vse OK. Sodelavec trdi, da nekateri avtomobili v primeru, da ni vse vredu, preidejo v t.i. service mode - ra?unalnik dovoli vo?njo le z nekaj km/h. Stvar se resetira tako, da ugasne? motor in ga ponovno v?ge?.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je zmanjkalo nafte in mi je avto potem brez problema v?gal. Nisem rabil "pumpati" pumpe.

Na BC se pa ?e dolgo ne oziram ve?. Razp*** me je to, da sem pri totalno izpraznnjenem avtu lahko tankal samo 59 litrov in ne obljubljenih 64. Zaradi tega napa?nega podatka sem ostal na cesti :angry:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hi hi, kaj pa jaz ko nimam ne BC ne lu?ke :D Pa ?e nisem ostala na cesti :P

 

V mojem primeru bi znala dr?ati navedba z 50litrskim tankom. Enkrat mi je pa le uspelo ga nafilat z 48,xx l, ne spomnim se ve? to?no.

 

Na splo?no tega ful ne maram, da se ?aka do zadnjega s tankanjem <_< Mam doma tudi taka primerka :rolleyes: Ali pa, ko 99% dobim avto s praznim tankom :( Ko gre proti koncu se nekje usput ustavi? in nafila?. Simple as that. :bravo:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lahko bi dali poleg vseh gumbov v avtu se ctrl+alt+del

cakam, kdaj bomo dobili se "blue screen-e" v avtih :hohoho:

 

V 1,5 leta bi se mi lahko ?e zgodilo pa se mi ?e ni. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razp*** me je to, da sem pri totalno izpraznnjenem avtu lahko tankal samo 59 litrov in ne obljubljenih 64.

?estka ima to?no 64 literski rezervoar - preverjeno! Na enak na?in kot ti sem tudi jaz na za?etku enkrat ostal na cesti. Kadar je pozimi zelo mraz, pa recimo da nafto ravno na fri?no pripeljejo na ?rpalko ohlajeno na -15°, potem se le ta pri to?enju v avto tako svinjsko peni, da ima? v rezervoarju tudi 10 l pen, ko ro?ka prvi? izklopi. ?e posku?a? v tak?nih razmerah rezervoar zares napolnit do roba, mora? ra?unat na vsaj 10 minut ozebanja :huh:. Meni se ponavadi ne da :P

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dizl - ?mizl - vizl!!! :whatever:

 

Bencin je zakon...dvakrat posnifa?, pa ni treba ne? druzga...tud ?e ga zmanjka, so ?e vedno hlapi. :vesel:

Sorry, mogu sm!

 

No, js ?e vedno tankam po dobrem starem in zanesljivem sistemu...tankanje po kilometrini...ko se pribli?a tam okol 450km, hop na bencinsko...tud na lu?ko se ne zana?am...ka pa vem, ka se je Suzzy spet upipal.

 

Sam neki me ?e zanima...lahk spravim v tank cca. 49,5 litra? Zadnje tankanje!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj?e je tankat,ko se priblji?a kazal?ek zadnji ?rtici.Zakaj bi moral ?akat,da se pri?ge lu?ka.V ?em je ?tos,da se vozi? z rezervo?.Kaj pa,?e mora? kje v sili stat na avtocesti(recimo,da pri nas na obali zapade pol metra snega :zvizga: ) in se mora? greti,pa ti zmanjka nafte,ha?. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj?e je tankat,ko se priblji?a kazal?ek zadnji ?rtici.Zakaj bi moral ?akat,da se pri?ge lu?ka.V ?em je ?tos,da se vozi? z rezervo?.Kaj pa,?e mora? kje v sili stat na avtocesti(recimo,da pri nas na obali zapade pol metra snega :zvizga: ) in se mora? greti,pa ti zmanjka nafte,ha?. :P

 

To me pa spominja na en vic o mujotu in hasotu :D

 

Sedita mujo in haso za hi?o na vrtu in pijeta hladno pivo. Pa mujo re?e hasotu: kaj bi dal, da bi zdele zapadlo en meter snega. Haso mu pa odgovori: Ma nemoj, zunaj +30 ?e tako vro?e ko hudi?, ti bi pa ?e sneg kidu?!? :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj?e je tankat,ko se priblji?a kazal?ek zadnji ?rtici.Zakaj bi moral ?akat,da se pri?ge lu?ka.V ?em je ?tos,da se vozi? z rezervo?.Kaj pa,?e mora? kje v sili stat na avtocesti(recimo,da pri nas na obali zapade pol metra snega :zvizga: ) in se mora? greti,pa ti zmanjka nafte,ha?. :P

 

?e dela? en tank na mesec potem verjetno res ni ?tos, da ?aka? na lu?ko saj se ti dan prej, dan kasneje na pumpi niti ne pozna.

 

?e pa tanka? ve? kot 1x ali celo 2x na teden pa je razlika a dela? 700km al 850km z lu?ko. Meni namre? stoji kazalec med zadnjo in predzadnjo ?rtico skoraj 100km ?isto pri miru ?ele nato potem pri?ge lu?ko.

 

Zanimivo je namre? to, da ?e recimo pri 750km pri?ge lu?ko se nato vozim ?e 100km. Potem se kazal?ek dotakne zadnje ?rtice a BC ka?e, da je goriva ?e za 170-200km ?zmeden? in gre? na pumpo pa notri stla?i? "le" 53-55 litrov.

 

In nafta se nikakor toliko ne peni (?e posebej ta nova Petrolova ne), da bi sfalilo 10 litrov. Sorry guys sam teh litrov pa? ni - kaj je krivo? A so druga?ne posode za gorivo kot takrat, ko so se pisali tehni?ni podatki ali pa posode izgubijo obliko (se ubo?ijo) in gre zato manj notri. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dela? en tank na mesec potem verjetno res ni ?tos, da ?aka? na lu?ko saj se ti dan prej, dan kasneje na pumpi niti ne pozna.

 

?e pa tanka? ve? kot 1x ali celo 2x na teden pa je razlika a dela? 700km al 850km z lu?ko. Meni namre? stoji kazalec med zadnjo in predzadnjo ?rtico skoraj 100km ?isto pri miru ?ele nato potem pri?ge lu?ko.

 

Zanimivo je namre? to, da ?e recimo pri 750km pri?ge lu?ko se nato vozim ?e 100km. Potem se kazal?ek dotakne zadnje ?rtice a BC ka?e, da je goriva ?e za 170-200km ?zmeden? in gre? na pumpo pa notri stla?i? "le" 53-55 litrov.

 

In nafta se nikakor toliko ne peni (?e posebej ta nova Petrolova ne), da bi sfalilo 10 litrov. Sorry guys sam teh litrov pa? ni - kaj je krivo? A so druga?ne posode za gorivo kot takrat, ko so se pisali tehni?ni podatki ali pa posode izgubijo obliko (se ubo?ijo) in gre zato manj notri. :ne vem:

 

Ma,po mojem napi?ejo te litre bolj priblji?no.?e v nobenem avtu do sedaj ni ?lo noter toliko benza(prej nisem imel nobenega diesel-power-ja :D),kot so tovarni?ko navajali.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je ?e edden zgoraj napisal, stvar je mote?a ko dela? veliko km in velike razdalje in ve? da ima? ?e 50 km do na?e meje in bo? tam tankal in napravil pavzo, pa si ?iv?en ker ne ve? kolk je ?e, ali ga po AC ?e lahko nekaj stisne? ali ne. BC ka?e ?e 120 km, da? pri 110 km/h na AC na tempomat, pa ti vsak kilometer razdalje na BC 2 od?teje, s tem da si prej ga ti??al ????

 

Tole z BC, lu?ko za rezervo in 650-700 km zihera?kega dometa za dizel je bolj bogo (na 5-ki). Tole je eden sicer redkih minusov, vendar pa v vsakdanji pogosti uporabi avta kar nadle?en.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.