Skoči na vsebino

Klin?eve stabilizatorske pal?ke


Priporočeno sporočilo

sprednja 30?, zadnja 24?, seveda neoriginal

 

ampak, ko so izrabljene, pa dela taaaaaaaaaaaak grde zvoke ... :) kot da bi pol avta razpadalo,

seveda se zvok prena?a po celi karoseriji in lepo doni v notranjost ob vsaki neravnini

 

aja... menja? pa sam, rabi? dvigalko, klju? za kolesa, fleks, kladivo pa vili?aste in inbus klju?e

 

delo... 30-45 minut za prvo, potem pa 15-30 minut za naslednje :)

 

slika ni original, saj imajo sprednje vijake obrnjene v nasprotno smer

post-11-1204135076_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mazda323: cena za eno pal?ko, v ?ist navadni avtotrgovini, sem vpra?al v dveh, pa je isto

 

euroton in gmt

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V GMTju so navadene cene u bistvu za par pal?k. Cene za te pal?ke so tam okol 12-17eur :P

 

o?itn so za 6ko tak drage :hohoho:

 

tole pa ni za 6-ko ampak za 323F bj :huh:

 

 

 

 

 

 

 

p.s. za ?estko so ?e dra?je saj so iz zlata (po ceni sode?) :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

delo... 30-45 minut za prvo, potem pa 15-30 minut za naslednje

Jah nevem ?e si glih tako hitro konec ;) V glavnem tisti imbusi, ki so tam za pomo? pri popu??anju vijaka so bolj kot ne tam zaradi lep?ega. Sam si z njimi nisem imel kaj pomagati, ker je bilo to nazadnje menjano par let nazaj in se matice niso niti premaknile. Flex je zlata vreden pri tem opravilu. Pri menjavi prednjih pal?k sem ?e moral pred tem odmontirat kon?nika, da sem sploh lahko pri?el zraven s flexom.

 

?udi me, da proizvajalci teh palic ne zbrusijo materiala na drugi strani, tam pri gumici. In bi potem komot prijel vijak s kak?nim klju?em. Vem da sem pri nekaterih ostalih proizvajalcih to zasledil...

 

Za drugi? pa ko bom kaj delal, bom malo poslikal... :D

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah nevem ?e si glih tako hitro konec ;) V glavnem tisti imbusi, ki so tam za pomo? pri popu??anju vijaka so

jaz sem zadnjo menjal v 20 minutah..., pa pol ?e 5 minut, da sem orodje pospravil :)

 

snel kolo, odrezal staro, namestil novo, zategnil, pri?raufal kolo in konec...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole pa ni za 6-ko ampak za 323F bj :huh:

p.s. za ?estko so ?e dra?je saj so iz zlata (po ceni sode?) :P

 

Se mi samo dozdeva ali pa so vsi original deli za 6-ko iz ?istega zlata...se mi zdi,no. :whatever::D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cena nekje od 12-17 ? (cca) velja za BG serijo in mx-3 itd...

 

Qwerty...ne pametovat, ker me res zanima kolk teh pal?k si ?e zamenjal. Ne odtegne? je pa ?e se j.... WD gor al dol...

 

Edino kar mi pade na pamet je, glede na ceno, jih menjat nekje na 2 leti...takrat bi se ?e verjetn dale. Sicer pa...luftpi?tola in fain pritisk tut delata svoje :bravo:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj z luft pi?tolo sem se jih jaz lotil, pa tavlke rolcange :D. Samo se mi je v "glavi" kon?nika potem vse skupaj zavrtelo. <_< Saj verjetno pri teh nebom imel tak?nih problemov, ker verjetno tudi te "poceni" ne bodo toliko zdr?ale. Je pa res da je ta avto prej imela ?enska in zgleda da ni kaj veliko dala na avto, tako da vpra?anje kako dolgo so bile te pal?ke fu?.

 

Aja pa mazda?ice iz tega foruma so izvzete iz tega ko?a :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Qwerty...ne pametovat, ker me res zanima kolk teh pal?k si ?e zamenjal. Ne odtegne? je pa ?e se j.... WD gor al dol...

 

jz sam pravim kaj je men pomagal pri zarostanih vijakih ;) pal?k ?e nism nobenih menjal, predvidevam pa do vijaki enaki ko kje drugje :P

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolko sem vsaj jaz opazil, pri dveh 323 so za?ele pal?ke ru?it nekje pri +-65000km

 

jaz mam 120k km in so ?e prve ble gor :)

 

aja, pa menjal sem samo na levi strani... ker na desni ?e ne ropota... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.