Skoči na vsebino

Amortizerji za prtlja?na vrata


Priporočeno sporočilo

Zamenjal sem amortizerje (niso original), ki dr?ijo prtlja?na vrata odprta . Imam 5 vratno M6. To su ?e drugi amortizerji, ki sem jih testiral in pri obojih se pojavlja te?ava, da mi ne zadr?ijo vrat ampak jih prav z silo potisnejo navzgor. Ko je prtlja?nik dlje ?asa zaprt, pa je prvi? ko odprem ok, drugi? pa spet ista pesem.

 

 

Amortizerji so po velikosti in mo?i popolnoma enaki originalu.

 

Ideje zakaj se to dogaja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjal sem amortizerje (niso original), ki dr?ijo prtlja?na vrata odprta . Imam 5 vratno M6. To su ?e drugi amortizerji, ki sem jih testiral in pri obojih se pojavlja te?ava, da mi ne zadr?ijo vrat ampak jih prav z silo potisnejo navzgor. Ko je prtlja?nik dlje ?asa zaprt, pa je prvi? ko odprem ok, drugi? pa spet ista pesem.

Amortizerji so po velikosti in mo?i popolnoma enaki originalu.

 

Ideje zakaj se to dogaja?

 

Lahko so po velikosti enaki,ni pa re?eno,da enako funkcionirajo.Po mojem je najbolj?e v takih primerih dat gor original.Jaz sem tudi nekaj eksperimentiral za sprednjo havbo,pa ni ni? z vsega skupaj.?e bom hotel,da mi bo dr?alo havbo prav gor,bom moral dat gor original(aftermarket) amortizer?ke. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?udno ta problem se pojavlja bolj pri faceliftani ?estki - pri originalni je to ve? ali manj OK razen, da v?asih amortizerji malo za?kripljejo.

 

Tip?ek v trgovini mi je razlagal, da v amortizer prihaja prepo?asi zrak, ?eprav mi to ni najbolj jasno kako funkcionirajo, ker naj bi bli na plin. Je pa res, da ko so ve? ?asa stisnjeni (zaprt prtlja?nik) bolj?e zadr?ijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sem jih lani kupil v Gama centru za 626 Mazdo - so neoriginalni (mislm da mad?arski ?e se ne motm) in so uredu. Mogo?e ?e premo?ni, ker moram kar s silo odpirat in zapirat! (edino mal cvilijo pri odpiranju in zapiranju!)

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.