Skoči na vsebino

Glasna klima ali ventilator

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo

 

imam mazdo6 cca 6 mesecev staro, dizel.

 

Na kratkih razdaljah, predvsem mestnih vo?njah ugotavljam, da mi glasno dela ventilator (tuli) ali pa klima tam nekje pod motorjem in to ?e nekaj sekund po tem ko je avto parkiran in motor vgasnjen. Na dalj?ih relacijah pa tega zvoka ni.

 

Ali kdo ve kaj bi to bilo in ?e je to sploh normalno.

 

 

Hvala

Mazda6 CD120 TE

 

Napisano

Dodatni grelec motorja,ki je samo pri dizelskih modleih...neke vrste standheizung...?e dokupi? timer ga lahko uporablja? kot pravi standheizung...je pa od Webasta. Namre? na kraj?ih relacijah se ti motor ne segreje dovolj,na dalj?ih pa tega problema ni.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

To je popolnoma normalen pojav in lahko si hvale?en, da je to del serijske opreme v novej?ih dizelskih Mazdah saj ti drasti?no zmanj?a ?as ogrevanja motorja in notranjosti avtomobila, kar je ob trenutnih temperaturah sploh en velik plus.

 

V bistvu se sli?i, kot recimo grelec od centralne kurjave v hi?i in zna delovati ?e par minut, ?e se med kratko vo?njo avto ni ogrel dovolj. Deluje pribli?no ?e toliko ?asa, dokler ne porabi vse nafte, ki je ?e v samem grelcu zato se ga sli?i ?e nekaj ?asa, ko je motor ?e ugasnjen.

33112_1.png

Napisano

Ej, hvala za odgovore.

 

Prej sem imel sicer VW passata dizla, kjer tega ni bilo niti ni imel klime pa sem se ustra?il, da je kej narobe. Kar pa se mi je zdelo ?udno glede na vse ostalo.

 

 

Hm dodatne + to?ke za Mazdo6, ki si jih je ze pridno veliko nabrala.

Mazda6 CD120 TE

 

Napisano

Predlagam, ti da se pozanima? glede vgradnje timerja,da bo? lahko to mo?nost dodatnega gretja izkoristil v celoti...?e se prav spomnim je bila nazadnje cena okoli 86.000 SIT...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ej, hvala za odgovore.

 

Prej sem imel sicer VW passata dizla, kjer tega ni bilo niti ni imel klime pa sem se ustra?il, da je kej narobe. Kar pa se mi je zdelo ?udno glede na vse ostalo.

 

 

Hm dodatne + to?ke za Mazdo6, ki si jih je ze pridno veliko nabrala.

Oj.

 

Razmi?ljam o nakupu rabljene Mazde 6 sport kombi, sedaj pa imam Passata. Ali lahko primerja? ta dva avta in opi?e? bistvene prednosti oz. slabosti Mazde napram Passatu.

M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )

A je res, da je servis nenormalno drag? (60k sit)

 

hvala.

 

lp, Pjotr.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Oj.

 

Razmi?ljam o nakupu rabljene Mazde 6 sport kombi, sedaj pa imam Passata. Ali lahko primerja? ta dva avta in opi?e? bistvene prednosti oz. slabosti Mazde napram Passatu.

M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )

A je res, da je servis nenormalno drag? (60k sit)

 

hvala.

 

lp, Pjotr.

Ni debate.

Mislim da je mazda dalec bolj kvaliteten avto kot VW. To kazejo tudi letosnje ADACove raziskave. Mazda je po kvaliteti prehitela dolgo nedotakljivo Toyoto. Mazda 6 je na hard-testo od 100.000km bila edino avto v zgodovino ki je ta test opravila brez ene same napake. Celo niti ena sama zarnica ni pregorela. Nazalost se pocasi moramo resiti predsotkov o kvalitetei "nemskih" avtov. VW je zasedel porazno predzadnje mesto. Poleg tega pa ti lahko povem da tisti ki enkrat proba japonski avto ga vec ne menja. Tako je pri meni in pri dosti drugih voznikov katere poznam.

Kar se pa servisa tice. 60Ksit niti ni drago. Za mojo 626 je servis med 30-50K, za toyoto avensis okoli 75K, za bmw-a serije 3 okoli 100k. Seveda ce gres v pravi servis. Saj od tega zivijo. Pa pozabi da bos na kateremkoli novejsem avtu kej doma sam v garazi stimal. Tudi fus-mojstri so se pokazali za slabe, kajti prevec je tehnike. Olje pa itak ni problem zamenjat.

 

Ni nujno da je nizja. Mogoce ti se zdi zaradi oblike odbijacev. Ampak po zakonih EUa avti ki pridejo na trg ne smejo biti nizji od 85mm, vecina to dosti presega.

Pa se to: a ti mislis metiavto za voznjo po plocnikih? Kupi terenca!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )

 

S tem niti ni problema, pa tudi ?e ?e zadane? plo?nik, ga zadane? z delom, ki je namenjen pripenjanju vle?ne kljuke, tako da ni hudega.
Napisano

Ej, hvala za odgovore.

 

Prej sem imel sicer  VW passata dizla, kjer tega ni bilo niti ni imel klime pa sem se ustra?il, da je kej narobe. Kar pa se mi je zdelo ?udno glede na vse ostalo.

 

 

Hm dodatne + to?ke za Mazdo6, ki si jih je ze pridno veliko nabrala.

Oj.

 

Razmi?ljam o nakupu rabljene Mazde 6 sport kombi, sedaj pa imam Passata. Ali lahko primerja? ta dva avta in opi?e? bistvene prednosti oz. slabosti Mazde napram Passatu.

M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )

A je res, da je servis nenormalno drag? (60k sit)

 

hvala.

 

lp, Pjotr.

Ne vem katerega passata primerja?. Imel sem passata tam iz 90 leta.

 

1. Poraba pri pasatu 1,6 passatu proti 120 Mazdi gre v korist VW ( za cca 1,5 dizla na sto), delnoma zaradi mo?nej?ga stroja, drugi? zaradi klime, ....

 

2. Ker VW ni bil kaj ni? opremljen je oprema neprimerljiva.

 

3. Imel sem limunzino VW, prostor v prtlja?niku je bil sicer velik, a zaradi oblike manj priro?en. Mazda: popolnoma ravno dno.

 

4. Glede vi?ine ne vem ?e je tole res, po moji oceni je Mazda kar tam nekje, Hrska na plo?nik - se mi je ?e zgodlo pa ni panike, ni? ne po?i, ?e se posede avto na plo?nik (npr. namesto ene osebe vstopita dve)

 

5. Imam ob?utek, da je VW kabina bila malce dalj?a. Sicer pa ni panike prostora je dovolj. Izstopanje vstopanje je OK.

 

6. servisa ?e nisem imel, tako da ti realne ocene ne morem dati, razen intrervalov 20.000 Km (M6) proti VW dizlu (7,500 km stari dizl pa?).

 

7. Mogo?e je na za?etku malce te?av glede parkiranja. Oblika pa? ?katla (VW) proti ?portnej?im Mazdinim linijam. Pa ?e nekaj: passat je imel spodnjo ?rto vratnih stekel vodoravno, Maza pa postrani in potem ?e si navajen se ravnati po tem, postrani parkira? na za?etku ? Navaditi se mora? tudi rikverc parkiranja. AMpak mislim da so to te?ave pri prehodu na drugo obliko avta.

 

8. Malce me je razo?aralo le samo polaganje talnih oblog in njihov material, pa material za predpra?nike in sede?e. Vendar se v sede?ih sedi udobno in varno. Bolj kot v passatu. Da ne govorimo o 'varnostnem oblazinjenju'. Dva spredaj, dva v sprednjih sede?ih pa ?e v stebri?kih....

 

9. Voznikovo udobje pri vo?nji je absolutno neprimerljiva, v korist m6. ?eprav imata oba avta skoraj enako dostopne komande, ima M6 bolj?e postavljen gumb za vse4 utripalke. ?e pa vzame? razli?ico z volanskimi komandami in tempomatom, pa sploh ni primerjave.

 

10. Vo?nja se ne da primerjati zaradi dveh popolnoma razli?nih zasnov. M6 je tr?a in ?uti? precej ve? ceste kot v passatu, ki je bolj nihal na dolgih grbinah. Ovinki, ni primerjave v korist M6.

 

Ra?unaj da je M6 malce bolj ?portno zasnovano, ima nekaj Japonskih slabosti in veliko njihvoih prednosti. Te?ko pa je primerjati modela z zasnovami cca 15 let narazen

Mazda6 CD120 TE

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.