Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Prosim,?e kdo ve kam se oglasit-poklicat za krivljenje oz.rezanje notranjega roba zadnjih blatnikov.Kupil sem namre? alu in gume,pa mi zadaj podrgne,ko zapeljem v luknje,ki jih je na na?ih cestah ?al kar veliko.Sem se ?e zanimal na Cosmosu na Celov?ki,pa tega ne delajo ve?.

Hvala za pomo?.

Napisano

Hmm, kaj pa na ?tajerskem koncu pozna kdo koga?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Sem klical in pride za oba blatnika 50EUR.Kaj pa kje v LJ?

 

Kaj pa kak AvtoJereb v Izoli?Misli?,da on tega ne dela,glede na to,da je relista?Probaj ga poklicat...

 

 

Napisano

Kaj pa kak AvtoJereb v Izoli?Misli?,da on tega ne dela,glede na to,da je relista?Probaj ga poklicat...

 

Sem vpra?al tudi tam enega,ki ga poznam in je rekel,da tega niso nikoli delali-prvi? je sli?al za to.

V LJ tudi ni bilo sre?e.

In zato sem se zdaj naro?il pri Fazerju. :lol:

Napisano

Sem vpra?al tudi tam enega,ki ga poznam in je rekel,da tega niso nikoli delali-prvi? je sli?al za to.

V LJ tudi ni bilo sre?e.

In zato sem se zdaj naro?il pri Fazerju. :lol:

 

?udna stvar. :whatever: Sej ?e bi imel pripravico,bi si lahko sam to naredil.Izgleda pa takole enostavno vse skupaj:

 

post-399-1208454222_thumb.jpg post-399-1208454238_thumb.jpg

 

 

Napisano

?e se le da, se je treba izogibati rezanju. Bolj pomembno je to seveda pri novih vozilih,.

Nekaj cm se lahko bp raz?iri kot je na sliki zgoraj, ve? pa pa? ne gre brez kleparskih del.

 

Zgoraj opisano metodo ?irjenje blatnika uporabljamo tudi mi.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

DIY Arch Rolling Japanese Style :bravo:

 

Slovenian style:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Sicer sem pa pri Fazerju tudi jaz dal ?iriti 106ko. Se je spla?alo, vsaj guma ni drgnila po blatniku. :blink:

 

tale slovenian style je pa gotovo najcenejsi :D

se je pred nekaj leti en sova??an spravu na podoben na?in ?irit blatnike pri fotrovem mercedesu, pa ga je na koncu lahko samo se k kleparju in licarju pelju :D

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

To je pa odvisno od nerodnosti mojstra. :P Tale prijatelj se z 205ko ni? ne prito?uje. Je pa res, da mora? paziti ker tako stvar se ?iri do ene 3cm mogo?e ?e kak mm ve? (na 106ki sem imel prednje ?irjene cca 35mm) in to ne glede na to ali je japan style ali z uno napravico. Sploh zna biti neprijetno, ?e je avto kitan ker tisto pa rado po?i tudi pri manj?i raz?iritvi. :blink:

Napisano

Bo? pa ?e 1x kital, a ne :hohoho::hohoho:

 

Jaz bolj vidim problem vihanje tega roba v tem, da se potem v novo nastalem zavihku nabira svinjarija in vlaga, kar je pravi "teren" za nastanek rje, ?e posebej, ?e po?i lak.

33112_1.png

Napisano

Tudi to dr?i. Nekje sem videl en video (mislim, da je ?lo za "Hot Version AE86 Club" kar prei??i torrente :D) kjer ta rob zakitajo z neko maso tako, da je zadeva hermeti?no zaprta. ?e je predhodno ?ista in suha je potem trajno zadihtano. :bravo:

 

?e enkrat kital. :P Hja ?e je bil ?e butnjen je pa? tak?na resnica, da kit poka. :ne vem: :(

Napisano

Bo? pa ?e 1x kital, a ne :hohoho::hohoho:

 

Jaz bolj vidim problem vihanje tega roba v tem, da se potem v novo nastalem zavihku nabira svinjarija in vlaga, kar je pravi "teren" za nastanek rje, ?e posebej, ?e po?i lak.

 

To,da je ve?ja mo?nost rjavenja je vpra?ljivo.Ker tudi na originalnem,?e pogleda? na sliki zgoraj,ni optimalno za odtekanje blata in vode.Po mojem se spla?a preden ga spodviha? cel rob dobro oprat in posu?it in ga premazat z kak?nim dobrim antikorozivnim sredstvom.In potem res ?e dodatno z silikonom zatesnit...

...in pol molit,da ti ne bo rjavelo. :blink:

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sem ?el do Fazer-ja in mi je pokrivil robove zadaj. :bravo: Sem mislil ,da je v redu ampak ,ko malo pretirava? in zapelje? v hitrem ovinku v kak?no luknjo ,se guma ?e vedno malo podrgne ob blatnik-isto spredaj,?e je volan mo?no zasukan v levo ali desno. :angry: Pa vsaj gume ne uni?uje ve?.16.5. imam homologacijo in upam,da ne bojo komplicirali. :whatever: Zadnji blatniki so na vrhu za 5mm potisnjeni ven in ?e robovi so stisnjeni-povalj?kani z notranje strani.?e bo kdo montiral 18-ke naj se prej 100% prepri?a ,da ne bo drgnilo.Moje alu so 8 X 18 col ET 42 in gume 225/40/18 in avto zni?an za 35mm.Razlika pri porabi iz 16 na 18 col je cca.0,5 l nafte na 100km. :pepsi:

Napisano

Sem ?el do Fazer-ja in mi je pokrivil robove zadaj. :bravo: Sem mislil ,da je v redu ampak ,ko malo pretirava? in zapelje? v hitrem ovinku v kak?no luknjo ,se guma ?e vedno malo podrgne ob blatnik-isto spredaj,?e je volan mo?no zasukan v levo ali desno. :angry: Pa vsaj gume ne uni?uje ve?.16.5. imam homologacijo in upam,da ne bojo komplicirali. :whatever: Zadnji blatniki so na vrhu za 5mm potisnjeni ven in ?e robovi so stisnjeni-povalj?kani z notranje strani.?e bo kdo montiral 18-ke naj se prej 100% prepri?a ,da ne bo drgnilo.Moje alu so 8 X 18 col ET 42 in gume 225/40/18 in avto zni?an za 35mm.Razlika pri porabi iz 16 na 18 col je cca.0,5 l nafte na 100km. :pepsi:

 

Daj kako sliko gor. :bravo: Ma sej je nekje nepisano pravilo za 18-ke,da ET ne sme bit manj?i kot 45,?e je

feltna ?irine 8".?e bolj?e je,da je ET 48 ali pa 50.?e vedno bo dovolj odzunaj in ponavadi ne drsa,ker tistih 6 oz. 8 mm se ?e kako pozna.?koda,da se nisi prej pozanimal in ti zdej vseeno v?asih drsa. :whatever:

 

 

Napisano

Sem na hitro poslikal in so slike bolj tako.Na prvi se vidi kako je zadnji blatnik potegnjen ven,spredaj pa pridejo gume skoraj v ?irini blatnika.Se pozna tudi na kon?ni hitrosti-max 215 km/h po ?tevcu,prej s 16 col 240 km/h. :angry:

post-966-1210266263_thumb.jpg

post-966-1210266285_thumb.jpg

post-966-1210266527_thumb.jpg

post-966-1210266589_thumb.jpg

post-966-1210266640_thumb.jpg

post-966-1210266717_thumb.jpg

post-966-1210266838_thumb.jpg

Napisano

O,lepe feltnice,ni kaj :bravo: .Nekaj podobnega sem gledal tudi jaz.

Kar se pa ti?e kon?ne,je pa normalno,da ti gre po?asneje. :ne vem: Samo ?e vedno preve?... ;):policaj:

 

 

Napisano

lepo :bravo:

alessio ne?

ze zdaj ti gre prevec :P

kok je sla z 16" pa ?zmeden? ocitno mas neko specialno varianto :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

lepo :bravo:

alessio ne?

ze zdaj ti gre prevec :P

kok je sla z 16" pa ?zmeden? ocitno mas neko specialno varianto :P

 

 

To so hitrosti po ?tevcu-z GPS sem meril in pri 150 km/h la?e za cca. 8km/h,pri 50 km/h pa za 5 km/h.

?e se vozim po predpisih,se skoraj ne pozna na porabi.Pozna se pri visokih hitrostih. :P

Napisano

:ouje: ?lo brez problema na homologaciji-samo da? 31? pa je hitro urejeno. :vesel:

 

Super,samo zdej pa pazljivo ?ez na?o luknjasto cesto,da ne bo ?la kak?na feltna. ;)

 

 

  • 12 let kasneje...
Napisano

Stara tema, a sem zdaj prišel do tega problema, nove feltne, jebatga :)

Uglavnem, kdo dandanes ve, če kdo v zasavskem delu ali pa kje v okolici LJ to dela?

Moram zapigat blatnike, drugače bom gume uničil v enem tednu.

 

20200612_115235.jpg

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Fazer je včasih to delal

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.