Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

oj!

 

 

 

a je ?e kdo menjal zavorno ?eljust ma mazdi 6 karavan,dobil sem podatek da ta ?eljust stane ena 190 evrov.

men je to kr dost,

to mislim tisto k je povezana z ro?no zavoro in ima nek cilinder,nism glih mehanik tko da ne vem to?n

kaj pa vi pravite na to ceno??????

Napisano

Pozdravljeni

Zavorne cilindre se da obnoviti! Zamenja se vse okvarjene dele v notranjosti in zavorne gumice in cilinder dela kod nov, ro?na pa prav tako. Tak?na obnova predstavlje od 50,00 do 72,00? stro?ek. Obnavlja jih mehanik na Lavrici ( 031-797-021 ) za vse tipe osebnih vozil.

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

Zavorne cilindre se da obnoviti! Zamenja se vse okvarjene dele v notranjosti in zavorne gumice in cilinder dela kod nov, ro?na pa prav tako. Tak?na obnova predstavlje od 50,00 do 72,00? stro?ek. Obnavlja jih mehanik na Lavrici ( 031-797-021 ) za vse tipe osebnih vozil.

Lep pozdrav

 

hvala! za informacije
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Sicer stari topic o?ivljam, ampak danes so jih menjali na moji M6.

 

2x zadnje ?eljusti, nove zavorne plo??ice, ponovno (stru?enje/bru?enje?) diskov + delo = okoli 571? vse skupaj.

 

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Lp

Napisano

Kaj to folk stran dnar me?e, bru?enje-stru?enje je en kurac, prvi? ko jih bo? orng pogrel ti bodo za?eli trest in pol bo? stokal kako je to dragi in zani? in ne vem kaj ?e, seveda sledi menjava diskov in plp??ic ?e 1x.

 

Upam da se ti ?imkasneje to zgodi,?e bolj pa upam da se ti sploh ne bo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sicer stari topic o?ivljam, ampak danes so jih menjali na moji M6.

 

2x zadnje ?eljusti, nove zavorne plo??ice, ponovno (stru?enje/bru?enje?) diskov + delo = okoli 571? vse skupaj.

 

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Lp

 

?zmeden?

 

?lovek, jaz sem za 4 komplete drilled and sloted sportne z novimi paknami za CX-7 dal manj????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim, da je bila tukaj poanta menjava ?eljusti. Diske so pa ?e postru?l/poravnal, ko so ?e plo??ice menjal. Ni? ni napisal, da bi kaj treslo ali pa kaj ne vem :ne vem:

 

?e prav, samo pa po stru?enju ZELO rado za?ne trest.

Kar pa se ?eljusti ti?e ni potrebno menjat zadev, ?e se uporablja in vzdr?uje tako kot je treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Trese zaenkrat ?isto ni? ne, razlog za menjavo pa sumim da ker je "napa?na" oseba pred pol leta menjala plo??ice, in ni imela pravih navodil za menjavo.

Pa? klasi?no.. popravljati / razstavljati gre ?e nekaj, kar sploh ni bilo potrebno, in od takrat je na desnem kolesu pri?ela zavora popu??ati in tak?en avto nebi ?el skozi T.P.

 

YavarYe: bru?enje ni bila moja ideja, to so si sami "zmislili". Plo??ice pa so ?e zraven menjali, ker so stare zgledale kot da bi jih bober obglodal po robu.

Napisano

Trese zaenkrat ?isto ni? ne, razlog za menjavo pa sumim da ker je "napa?na" oseba pred pol leta menjala plo??ice, in ni imela pravih navodil za menjavo.

Pa? klasi?no.. popravljati / razstavljati gre ?e nekaj, kar sploh ni bilo potrebno, in od takrat je na desnem kolesu pri?ela zavora popu??ati in tak?en avto nebi ?el skozi T.P.

 

YavarYe: bru?enje ni bila moja ideja, to so si sami "zmislili". Plo??ice pa so ?e zraven menjali, ker so stare zgledale kot da bi jih bober obglodal po robu.

 

Koliko ima? prevo?enih ?

To obstaja ?

Druga?e je v ?katlici poleg plp??ic vedno v sliki in besedi narisano in napisano kaj in kako je treba manjet plo??ice. Pa ?e so bile obglodane ni ni? narobe samo da imajo dovolj materijala to je bistvo.

Za bru?enje-stru?enje in nove plp??ice so te pa lepo od odzadaj. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tam nekje okoli 233K prevo?enih.

Navodil zravem ni bilo v tistem kompletu.

Upam da ne bo treslo kot to opisujete.. to bi naj treslo ob zaviranju?

 

dolgem in ali po ve?kratnih (ko se segrejejo) tipi?en primer je iz avtoceste z vecjo hitrostjo na izvoz pa dolgo bremzat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dolgem in ali po ve?kratnih (ko se segrejejo) tipi?en primer je iz avtoceste z vecjo hitrostjo na izvoz pa dolgo bremzat

 

Na AC se mi ne mudi.. zaradi porabe grem najve? 100 km/h, tako da na izvozu ne bremzam kot divjak.

Napisano

Na AC se mi ne mudi.. zaradi porabe grem najve? 100 km/h, tako da na izvozu ne bremzam kot divjak.

 

ti bremz sploh ne rabi? :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske.

 

Se pravi, ?e se pela? v Nem?ijo po AC s konstantno hitrostjo 130km/h mora? na vsakih 10km enkrat stisnit bremzo, da diske segreje?, ?eprav bermze mogo?e 50km sploh nebi trebalo. LARIFARI

?e ti zavira? z motorjem, pol ?para? na gorivu in na zavorah, vstavit se pa ne more? na ta na?in.

Za vsako kri?i??e, za vsako rde?o, ali nepredvidene situacije, pa bo? lahko segreval diske in to bi moralo zadostovati.

Napisano

Se pravi, ?e se pela? v Nem?ijo po AC s konstantno hitrostjo 130km/h mora? na vsakih 10km enkrat stisnit bremzo, da diske segreje?, ?eprav bermze mogo?e 50km sploh nebi trebalo. LARIFARI

?e ti zavira? z motorjem, pol ?para? na gorivu in na zavorah, vstavit se pa ne more? na ta na?in.

Za vsako kri?i??e, za vsako rde?o, ali nepredvidene situacije, pa bo? lahko segreval diske in to bi moralo zadostovati.

 

Vse to je res, ampak brez ogretih zavor v kriticni situaciji ne prezivis, enako na ovinkasti cesti, oprema mora biti pripravljena na situacije

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske.

 

Dejstvo je,da so original diski na M6,?e posebej prve generacije zani?.Pika.

Pa jih lepo uporabljajte,da se ?im prej zvijejo in jih dokon?no zamenjajte z bilo katerimi aftermarket diski.

Vsi so definitivno bolj?i od originalnih.pa ?e cenej?i. ;)

 

 

Napisano

Nevem kaj so ti lahko zjebali na celjustih ce so ti samo ploscice zamenjali?? To ze mores bit pacient da celjusti zjebes.

 

Sem menjal ze dosti ploscic na razlicnih vozilih, pa mi to ni najbolj jasno kak bi ti unicili celjust.

 

Edino ce ti je zrjavel bat v celjusti, pa je spuscalo zav tekocino. Do tega ponavadi pride ko se protiprasna gumica ki je na batu strga in pride umazanija, voda.... gor pol pa to zrjavi.......

Sam tudi to se da zrihtat, drug bat, pa gumice pa je.

 

 

 

 

Aja to da pa moras ves cas segrevat bremze pa so navadne buce.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nevem kaj so ti lahko zjebali na celjustih ce so ti samo ploscice zamenjali?? To ze mores bit pacient da celjusti zjebes.

 

Saj sem napisal.. zgleda je ?lovek ?el razdirati nekaj okoli cilindra, mogo?e je ranil gumo od bata po nesre?i.. ampak od takrat je zadnja bremza delovala dosti slab?e.

Napisano

Haha, kej tazga, da ti re?ejo, da mora? bremze ogrevat pa sej to ni dirkalnik s kerami?nimi diski. :whatever:

 

Sicer pa plo??ice ves ?as malenkostno drsajo po disku tako, da so deloma segrete ves ?as vo?nje.

 

Najslab?e za diske pa je mo?no zaviranje na AC pol pa zapele? v lu?o in ti voda zalije vro? disk - posledica je zvit disk in tresenje pri zaviranju. Re?itev je edino menjava diskov :(

33112_1.png

Napisano

Haha, kej tazga, da ti re?ejo, da mora? bremze ogrevat pa sej to ni dirkalnik s kerami?nimi diski. :whatever:

 

Sicer pa plo??ice ves ?as malenkostno drsajo po disku tako, da so deloma segrete ves ?as vo?nje.

 

Najslab?e za diske pa je mo?no zaviranje na AC pol pa zapele? v lu?o in ti voda zalije vro? disk - posledica je zvit disk in tresenje pri zaviranju. Re?itev je edino menjava diskov :(

 

Pri kvalitetnih diskih, se to ne zgodi kar tako.

 

Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske.

 

Kter ?alabjzar ti je to reku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri kvalitetnih diskih, se to ne zgodi kar tako.

 

dr?i v ve?ini primerov, ?eprav na to ne bi glih stavil, ampak se v de?ju in lu?ah raje izogibam mo?nih zaviranj pa sem najve? naredu

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.