Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Segreti diski bolj primejo kot hladni? WTF? ?zmeden?:notworth:

 

Keramika pa to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Keramika pa to.

 

Jah mogo?e je pa un stric v boksih od F1 dobil informacije :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Segreti diski bolj primejo kot hladni? WTF? ?zmeden?:notworth:

 

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

 

Mislim,da se morajo nekatere plo??ice segret,da primejo bolje.To za diske,razen kerami?nih ?e nisem sli?al. :whatever:

Za jih ??istit pa to stori? ob prvem rahlem bremzanju.

 

 

Napisano

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

 

Oprosti, ampak druga?e kot narobe te pa res ne morem razumet ... :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Vse to je res, ampak brez ogretih zavor v kriticni situaciji ne prezivis, enako na ovinkasti cesti, oprema mora biti pripravljena na situacije

 

In na kak na?in to izvede? v praksi, re?mo da mora? na eni ravnici naenkrat zabremzat ?

 

 

Ups, nisem prebral druge strani sramezljiv .

Napisano

Pri kvalitetnih diskih, se to ne zgodi kar tako.

Kter ?alabjzar ti je to reku ?

 

 

torej mazda nima kvalitetnih diskov... vsaj 6 ne.

 

mehanik na m servisu :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

torej mazda nima kvalitetnih diskov... vsaj 6 ne.

 

 

To?no tako. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To?no tako. :angry2:

 

 

Bo pa? treba EBC kupt... al pa kej. ?eprav zanimivo, ob menjavi so mi rekli, da so ful malo diskov zamenjali... zanimivo....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Bo pa? treba EBC kupt... al pa kej. ?eprav zanimivo, ob menjavi so mi rekli, da so ful malo diskov zamenjali... zanimivo....

 

Statisti?no gledano mogo?e res malo.Samo kaj pa je to malo?Kakor za koga.?e vsak je pri prvi generaciji imel z diski probleme in so mu jih morali menjat v garanciji-?e je imel sre?o in je imel ?e garancijo. ;)

 

 

Napisano

?e bolje kot EBC pa ljudje hvalijo Ferodo. ;) Original pa kolikor vidim res ne morejo biti ne vem kak?ne kvalitete, ?e imate same te?ave. :unsure:

 

Po mojem so oboji v redu.Dobra kombinacija naj bi bila Brembo gladki diski +Ferodo plo??ice. :ne vem:

 

 

Napisano

Po mojem so oboji v redu.Dobra kombinacija naj bi bila Brembo gladki diski +Ferodo plo??ice. :ne vem:

 

Ja tudi ja. Predsvem za plo??ice pa vem, da vsi pravijo, da ko so ?li enkrat na Ferodo so ugotovili, da so EBC slab?e. Govorim za redstuff, greenstuff in Feodo DS2500, torej malo agresivnej?e. :blush:
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

?e trese.. :D

 

Adijo pamet, Tale moja ?estka ima ?e "malce" preve? problemov.. sploh ne vem ?e se mi ?e da to rihtat.. samo mislim da ?e zrihtam zdaj ?e diske potem razen sklopke mi tako nima kaj ve? za crknat :P

 

Trese pa ob sami vo?nji, odvisno od hitrosti / frekvence osciliranja diskov, in ?uti se tresenje ob zaviranju.

 

V mislih imam menjavo zadnjih diskov -> ?e berem http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2457&st=0

Napisano

Da ti diski tolk opletajo, da med vo?njo ?uti? tresenje? Kaj pa gume pa centriranje le teh? A ma? ?e letne al si ?e na zimakih?

 

Kdaj pa se je to zgodilo - ponavadi disk zvije, ?e je recimo kako hudio bremzanje recimo na AC in ravno takrat zapelje? v lu?o tako, da na hitro ohladi disk, ki ostane zvit.

 

Pri moji prej?nji ?estki je trajalo cca 40.000km, da so se za?eli tresti nato pa do 140.000km nisem imel ve? te?av.

33112_1.png

Napisano

?e trese.. :D

 

Adijo pamet, Tale moja ?estka ima ?e "malce" preve? problemov.. sploh ne vem ?e se mi ?e da to rihtat.. samo mislim da ?e zrihtam zdaj ?e diske potem razen sklopke mi tako nima kaj ve? za crknat :P

 

Trese pa ob sami vo?nji, odvisno od hitrosti / frekvence osciliranja diskov, in ?uti se tresenje ob zaviranju.

 

V mislih imam menjavo zadnjih diskov -> ?e berem http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2457&st=0

 

A si ti drejal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si ti drejal?

 

?e so mu drejali pol je pa itak logi?no, ker to je samo zelo kratkotrajna re?itev za nekaj tiso? km in ?koda vsakega truda in denarja vlagat.

 

Je pa najbolj?a re?itev kake dobre aftermarket diske kupit pa ima? mir.

33112_1.png

Napisano

Drejal je servis ob menjavi zavornih ?eljusti.

 

Danes sem dal gor letne.. in zadeva se je precej umirila :blink: zgleda sem zgubil ute?i z felne.. ali pa so se razmajale ratkape.. mogo?e je po?kodba na gumi.. bom zve?er pregledal gume :blink:

Napisano

Drejal je servis ob menjavi zavornih ?eljusti.

 

Danes sem dal gor letne.. in zadeva se je precej umirila :blink: zgleda sem zgubil ute?i z felne.. ali pa so se razmajale ratkape.. mogo?e je po?kodba na gumi.. bom zve?er pregledal gume :blink:

 

?e si drejal vseeno pri?akuj to.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.