Skoči na vsebino

Vzmeti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To mora biti feder, ker z fedrom vi?amo-ni?amo avto ne z amortizerjem. :ne vem:

 

jst tut tko mislem, al pa se ti feder ni lepo "usedel". za 626 ne vem, vem pa da majo nekter tut fedre, ki se razlikujejo (levi - desni)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?

Icewoman is here!
Napisano

Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?

 

Pa kej po?i k pade nazaj dol (v trenutku spremeni polo?aj?), al se pa? samo stisne k goba?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ni? ne po?i, ko gre skupaj. Lepo po?epne.

Poka pa ful po na?ih "lepih" cestah. :angry:

Icewoman is here!
Napisano

da nima? kak stabilizator zani? ali pa se kaj zatika

 

to sigurno ni feder ja :)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

kaj pa vem, je mo?no, da bi crknu zdaj, ko sem menjala fedre?

Ker prej ni :rolleyes:

Icewoman is here!
Napisano

kaj pa vem, je mo?no, da bi crknu zdaj, ko sem menjala fedre?

Ker prej ni :rolleyes:

 

Velik mo?nosti je da crkne po tem ko si dala kraj?e fedre. BTW kolk kraj? pa so?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ne diplomirat To je ravno tako lahko amortizer! :whatever: To se je zgodilo na na?em Sunnyu. Sicer je bil morebiten krivec udarec v podvozje in za mogo?e kak mm zvit cilinder ampak vseeno. Ko si avto prijel za blatnik in potegnil gor, je ostal kar gor, ko si ga pritisnil dol je bil spet na normalni poziciji. :blink:

Napisano

Ne vem...naj ti en majster v bli?eni pogleda.

 

Tak za info so novi amortizerji cca. 100-120? po paru.

 

Najceneje jih obnavlja Vuga v Novi Gorici. Jaz sem do sedaj bil zadovoljen z njim. :P

:)
Napisano

<_< ce ma avto res se prve amortizerje sploh ne vem zakaj jih se nisi menjala ker zdaj ko je spuscen sigurno ne delujejo tak kot bi mogli,kljub temu da je trd in se drzi zdaj ceste,sedaj so bolj obremenjeni,res da spet vse stane samo ce se enkrat nekaj dela se posebno na starejsih avtih se mora prav naret,avto se bos verjetno dolgo mela tako da priporocam menjavo vseh stirih amortizerjev,pol pa bos videla razliko pri voznji

:( drugace pa mam jaz tudi en primer od nase skode felicije ki smo jo pred leti imeli pa je se en zaleto odzadi pa so avto popravli in pol se moja mati vozi in avto na eni strani obcasno ostane doli ko ki rukne in gre na servis in tam pusti avto dva dni in ji recejo da ni nic narobe da so se vozli in tudi obtezli avto :blink: mati pride domu in opet isto,in je bla jeza na visku,potem pa jaz lepo avto dvignem,odstranim amortizer ven in seveda vidim zakaj se to dogaja,ker je bila batnica kar fajn zvita in gremo na servis jim vrzem amortizer na pult se zderem kako so nesposobni in pol dobimo drugiga in grem domu :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tako je zdaj na stvari...

1. Obnova in tr?anje obstoje?ih je 68? (x2)

2. Nov pride 72? Monroe (original) (x2)

 

Demonta?a in monta?a pri Amortizeru je 16,80? x 2, ?e pa kupim nove in "privat" menjam pa mi bo ra?unal ene 20-30? monta?o...

 

V soboto pa grem preverit k ASR-u v MB koliko bi pri?li novi malo ala sportive Monroe... ki bi ?li k mojim -30mm fedram...

 

Kaj svetujete oz. za katero opcijo bi se vi odlo?li?

 

tnx :D

Icewoman is here!
  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.