Skoči na vsebino

My new ride..

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Labi da ni ta tvoja koda koda barve od mazde, ne pa ta ki je v prometni?

 

Ker tovarni?ka koda moje rde?e je SQ v prometni je pa S3M

 

No to mas pa prav...ne vem kaj mi pise na prometni, govoril sem pa o mazdini kodi.

No evo "skrekal" si :bravo:

Torej, fabrika ima eno kodo, prometna drugo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 93
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

No to mas pa prav...ne vem kaj mi pise na prometni, govoril sem pa o mazdini kodi.

No evo "skrekal" si :bravo:

Torej, fabrika ima eno kodo, prometna drugo.

 

Ja,to tudi pri meni dr?i. :D Samo pitor si z to kodo v prometni, bore ni? ne pomaga.Vedno gleda po kodi od Mazde(v Katalogu ima te mazdine kode,ki so nekatere enake tudi za Ford).

 

 

Napisano

joj ljudje ste ?li v off :hohoho:

 

no nalepke so gor motor je pa tak :bravo:

 

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

 

Malo nas je res zaneslo,ja. :P:P:P Druga?e pa-najs motorin z temi nalepnicami. :bravo:

 

 

Napisano

Malo nas je res zaneslo,ja. :P:P:P Druga?e pa-najs motorin z temi nalepnicami. :bravo:

 

jp :bravo: poleti razmi?ljam samo ?e da bom nabavil en stage6 izpuh samo zaradi ve?je preto?nosti motorja :bravo: 100? pa pride nakaj tak?nega za moj motor :rispekt:

 

aja pa motor je regitriran, barvo so popravl pla?al smo pa 52? z popustom B)

If in doubt, flat out... 

Napisano

jp :bravo: poleti razmi?ljam samo ?e da bom nabavil en stage6 izpuh samo zaradi ve?je preto?nosti motorja :bravo: 100? pa pride nakaj tak?nega za moj motor :rispekt:

 

aja pa motor je regitriran, barvo so popravl pla?al smo pa 52? z popustom B)

 

Samo pazi,da ga ne bo? kaj friziral preve?(spreminjal kon?no in podobne stvaritve).Tukaj pri nas na obali so zdej te dni zasegli kar lepo ?tevilo predelanih skuterjev in motorinov.Pamet v glavo in po predpisih...

 

 

Napisano

Samo pazi,da ga ne bo? kaj friziral preve?(spreminjal kon?no in podobne stvaritve).Tukaj pri nas na obali so zdej te dni zasegli kar lepo ?tevilo predelanih skuterjev in motorinov.Pamet v glavo in po predpisih...

 

auspuh pride pa konec tuninga :P

omejavalec bo montiran, da ko bom hotel ne bo presegel 45km/h ;)

If in doubt, flat out... 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lepo si to naredo :bravo: ?e ena stvar ki bo 100% polep?ala motor je barvanje feltn. Jest ti priporo?am mat ?rno ker bo res noro izpadlo :bravo:

 

Jest sm mojga komlet cevga pre?trihav v mat ?rno, iz feltnami vred, samo zavorne ?eljusti v rde?o, in auspuh u sivo in zgleda res noro :ph34r:

Je pa kar nekaj dnarja vlo?enga not, sam glede na to da ma nore pospe?ke in kon?no 110kmh mi ni ?al :bravo:

Uglavnem je notr vse od Polinija(variomat, sklopka, cilindr 70cmm, bat,...), razn gred je od mallossi.

Gor je leovince izpuh RR. In verjetno sm ?e kej pozabu :) Folk sam gleda ko prehitim avto ki vozi 90khm zadej pa rumeno tablico :jupiii:

Zvok je res nor, niti mal podobn drugim sesavcom :bravo: Dere se tolk da se ga 1km dale? sli? :bravo:

Drga? je pa glih danc ?el na tehni?ni :D sm se prpelev do tehni?nga vsi sam gledal kwa tolk ropota. Pol sm pa sam reku, a boste nrdil al morm drgam pelet? So rekl sam nej ga na stran zapelem pa papirje dam, ga niso nit pogledal, tako da tehni?ni opravljen brez problema :jupiii:

 

Evo dve stare slikce(nove ?e pridejo):

post-798-1211536232_thumb.jpgpost-798-1211536247_thumb.jpg

Napisano

ful je dober :bravo: jz se pa ne bom v nevem kak tuning spu??al razen izpuha :bravo: da ma?ina zadiha kot je treba :rispekt:B)

If in doubt, flat out... 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pa? motor naenkrat ne gre ve? kot 25-30kmh :( za?ne trokirat ko dose?e to hitrost... sve?ka je vredu, fergazor sm vse tri lukne oz. dize spucal,... kaj bi ?e lahko bilo.. :( motor sm na mestu gonil do konca in ?telal ferg un ?ravfek da vidim kje bi mo? dobil pa le v skrajnih to?kah ugasne :( POMO? :(

If in doubt, flat out... 

Napisano

A ti je kak?na ?lehtnoba kak?no pizdarijo v tank zlila? Si preve? hrupa delal pa te jenekdo imel poln kufer. :ne vem:

 

Ne vem no, jaz bi benz filter spucal, spraznil tank in nato?il sve?e gorivo. Potem pa poglej, ?e ti mogo?e kaj na kablu za sve?o prebija. Lahko ti pa tudi kak?na vlaga nagaja, glede na to, da ?e nekaj dni pada.

33112_1.png

Napisano

ja jz bom danes sve?ko menjal pol se bom pa igral z ?ravfon za luft ?telat <_< sam kje bi lahko bla vlaga ?e je cel ferg spucan z dizo vred, bencin je bil med obnovo vn zlit spucan tank pa nov agipov benz + agipova sintetika noter :whatever: kok pa vem da mi kabl kje prebija? :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Sli?at bi moral iskro, ki prebija. Kdaj se ti je to za?elo dogajati? A zdaj ko je fajhtno, al ?e prej?

 

Poglej a je sve?a kaj ?udno zapacana pa a se ti zelo kadi zadaj. Kaj pa zaug (ne vem a majo te zadeve ?e ro?nega al je ?e avtomatski), mogo?e ti ne deluje v redu in ti fila prebogato me?anico (goriva glede na zrak) pa ga zato du?i. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

fora je bla da je motor dobil premalo lufta in nwm zakaj :blink: smo dal filter dol in glej ga zlomka motor potegnil 50 :blink: pol smo dal pa ?portn filter gor pa zgleda da dobiva ma?ina preve? lufta al pa mam ferg u kurc...u :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

?ak mal, kak filter ima? zdej gor in kak je bil prej gor?

Dvotaktni motorji rabijo nekaj upora pri sesanju v valj, da ne odnese vse me?anice naprej v izpuh

 

Al pa mal kontra upora v auspuhu, pa je tud ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ak , a jaz klele kaj ne razumem... a po menjavi filtra ni ?el nikamor, al kaj? Ker kakor sem dojel ni naredil ni? pa kar naenkrat ni ve? ?lo nikamor. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

hm...

prej sm mel navadn airbox in motor ni ?el nikamor <_<

nato smo dal pa airbox dol pa za?ravfal luft in je motor peljal ko marija :bravo:

pol smo dal pa ?prtni filter pa ?e mal preve? lufta v ma?ino vele?e ker ga na koncu du?i..

tko da motor bo dobil malenkost ve?jo dizo :bravo:

If in doubt, flat out... 

Napisano

hm...

prej sm mel navadn airbox in motor ni ?el nikamor <_<

nato smo dal pa airbox dol pa za?ravfal luft in je motor peljal ko marija :bravo:

pol smo dal pa ?prtni filter pa ?e mal preve? lufta v ma?ino vele?e ker ga na koncu du?i..

tko da motor bo dobil malenkost ve?jo dizo :bravo:

 

Tako se dela, jaz sem pri svoji RS 50 - Race kit 16 km :bravo: , menjal dizo pri vsaki spremembi temperature zraka (do 10 stopinj ena diza do 20 stopinj druga tretja pa je bila od 25 do 40 stopinj), ?e temperatura, s ?emer je povezana gostota zraka, ni prava diza naredi pravo me?anico, tako da moped dela tako kot mora. :D

Samo poraba(Boss nimam ve? tega mopeda :( ), je pa bila od 9 litrov naprej. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako se dela, jaz sem pri svoji RS 50 - Race kit 16 km :bravo: , menjal dizo pri vsaki spremembi temperature zraka (do 10 stopinj ena diza do 20 stopinj druga tretja pa je bila od 25 do 40 stopinj), ?e temperatura, s ?emer je povezana gostota zraka, ni prava diza naredi pravo me?anico, tako da moped dela tako kot mora. :D

Samo poraba(Boss nimam ve? tega mopeda :( ), je pa bila od 9 litrov naprej. sramezljiv

 

kolega ?akam da zmiga svojo ri... pa mi ve?jo dizo prinese :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Tjuning. :P Itak, ?ele zdaj mi je kapnilo, da je imel Yavarye svoje ?ase nekaj podobnega pa je menda ?lo kot sneta sekira. Samo toliko, za namig na koga se obrni po nasvete.

Napisano

Tjuning. :P Itak, ?ele zdaj mi je kapnilo, da je imel Yavarye svoje ?ase nekaj podobnega pa je menda ?lo kot sneta sekira. Samo toliko, za namig na koga se obrni po nasvete.

 

Ja ?e tista njegova rumena zadeva leti k nora :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.