Skoči na vsebino

GPS


Don

Priporočeno sporočilo

Torej, kregamo se kolk GPS la?e glede hitrosti. OZ kolk ?tevc la?e! :P:vskalo:

 

zanima me ?e je ?e kdo kdaj probavu, in sicer za hitrosti:

 

-50Km/h

-100Km/h

-150Km/h

-200Km/h

-220Km/h

-250Km/h

 

jst na internetu nism nikjer na?u takih primerjav. Vem da je odvisno tut od avtomobila (sam me ne zanima za Km natan?no)

 

P.S. smo pa vsi tok bogi da noben nima GPS-a, da ne govorim o avtomobilu ki gre preko 200Km/h :lol:

 

Pa glih zarad mene se zdej ni treba it 200 pelat po AC :policaj: , bi bil bolj vesel ?e bi to kdo kr tko vedu :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm!

 

Tle je res veliko odvisno od samega avta ,gum in pa natan?nosti ?tevca!

 

Pri meni je tako!

 

?e se peljem po GPS 50km/h mi ?tevec na avtu ka?e cca 55km/h

 

-//- 100km/h -//- 108km/h

-//- 130km/h -//- 140km/h

-//- 170km/h -//- 183km/h

 

 

za ve? pa nisem ziher

 

 

sem pa pred kratkim delal to primerjavo!!!

 

Tako se pa? meni obna?a avto mazda BA gume 195/50/15

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klopko nekaj takega je tudi moja Mazda lagala ja. :blink: Kar dosti, sem se lahko prakti?no 110 vozil po obvoznici (sam seveda nisem).

Nissan mi pa la?e pri 100 za ene 2 km/h pri 208km/h pa ?tevec ka?e 215 km/h. Gume imam namesto 195/55 R14 (original dimenzija) 196/50 R15.

Za merjenje tvoje Mazde se pa lahko zmeniva, za zadnjo pla?o sem si kupil Garmina. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha, po pri?akovanjih bom reku. Pol so tut tile "prikazni radarji" po AC in po mestih dokaj natan?ni. Nism si mislu da vas je ?e tok probal.

 

Symon kko si pa homologacijo za 196 gume naredu? :hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

u mater!

 

Symon si pa privo??i? (gotovo ma? dobro pla?o)-kje pa dela? :hohoho::hohoho:

 

odli?no!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... , za zadnjo pla?o sem si kupil Garmina. :bravo:

 

 

A si su v penzijo, ko si dobil ze zadnjo placo ? :hohoho::bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res madona, midva z Uklopko-tom lhk sam sanjama o ?em takem ... ?zmeden?

 

 

A si su v penzijo, ko si dobil ze zadnjo placo ? :hohoho::bravo:

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 100 km/h mi la?e za +9 km/h, pri 200 km/h la?e samo ?e +1km/h.

Torej do 100 na uro mi napaka raste potem pa pada. :bravo:

Prej?nji moped je kazal konstantno 10 km/h ve?, od 0 do 100+ sramezljiv km/h

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za MAzdo 5 CD110TX, gume 195/65/15 ?tevec ka?e od 5-10 km/h preve? pri hitrostih 50+

 

Prakti?no se po ?tevcu vozi? 140 in je realno 133, kar je ?e v toleranci radarja - to mi je orientacija, pa ?ez trojanske tunele 105 po ?tevcu je ?e znotraj omejitve (pri tej hitrosti po?asi prehiteva? tiste na desnem pasu, ki vozijo verjetno 100 po ?tevcu - in zmeraj se najde en pacient ki se ti zalepi za rit in blenda, nazadnje en Range Rover Defender, 2.7, prej pa ve?inoma - uganili ste - Audiji) :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je isto 140km/h na ?tevcu je 133km/h po GPS-ju... 1x sem tudi stestiral max hitrost in je ?tavec bil nekje na 217-218km/h, Garmin pa je zabele?il max hitrost pri 206km/h.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.