Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A se komu sanja zakaj pri Xedos-u 6, 1.6 (79kW) motorju vedno ko pospe?uje? pri 2500 obratov cukne :ne vem: Sicer ?ist mal ampak vseeno.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

spet cukanje! :hohoho:

Ja glede cukanja in mo?nih vzrokih je bilo ?e mnogo napisanega mal pre?ikeri teme!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
:D samo cukanje zadnje case,ko mene cukne grem na :cheers: pa laufa naprej nekaj casa :hohoho::hohoho:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D samo cukanje zadnje case,ko mene cukne grem na :cheers: pa laufa naprej nekaj casa :hohoho::hohoho:

 

hahahh :hohoho::hohoho:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

spet cukanje! :hohoho:

Ja glede cukanja in mo?nih vzrokih je bilo ?e mnogo napisanega mal pre?ikeri teme!

 

Ampak to se dogaja le pri 2500 obratih...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Imam popolnoma enako ma?ino v Xedosu - 1.6 16V 79 kW.

 

Pri mojem se to ne dogaja - mi pa cuka ko recimo po mestu v drugi pri 1500 obratih malo gas pohodim in rahlo pospe?ujem (sem to pa? re?il s tem, da ?altam v ni?jo in pospe?ujem ?ele od nekje 2200 obratih navzgor).... zdej pa sploh, ko ga ?e klima ekstra obremenjuje... <_<

 

 

Mi je v?asih kar ?al, da nisem Xedosa 2.0 vzel...

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

33112_1.png

Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

 

Ma pol bi tudi kdaj pri drugih obratih, tu pa cukne le pri 2500 obr. kadar pospe?uje? iz 2. v 3.

To mora bit nekaj drugega...MAF, ECU, al pa nek senzor, ... :ne vem: Mogo?e bo yavar kej vedu.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ma pol bi tudi kdaj pri drugih obratih, tu pa cukne le pri 2500 obr. kadar pospe?uje? iz 2. v 3.

To mora bit nekaj drugega...MAF, ECU, al pa nek senzor, ... :ne vem: Mogo?e bo yavar kej vedu.

 

 

Ups sorry, Si?i nisem napisal, da je moj odgovor bolj theBillu namenjen.

33112_1.png

Napisano

men je isto delala xedoska

zamenji kable in sve?ke pa je stvar re?ena

men je pol nehu cukat

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Isto men, sam na f-ki... po menjavi kablov pa sve?k je nehu cukat...

sam zdj po treh mescih spet cuka... tokrat pa ?e nevem uzroka :) hehe

 

men je isto delala xedoska

zamenji kable in sve?ke pa je stvar re?ena

men je pol nehu cukat

 

Ja a tudi samo pri 2500 obratih, al kakor kdaj?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zamenjaj avto, ni druge. :D

 

 

 

Lahk pa zamenja? samo v?igalne kable in bo verjetno mir. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

A se komu sanja zakaj pri Xedos-u 6, 1.6 (79kW) motorju vedno ko pospe?uje? pri 2500 obratov cukne :ne vem: Sicer ?ist mal ampak vseeno.

 

 

Danes sem ugotovil da se to dogaja tudi pri meni. Imam namre? Renault Megana Coupe 1.6 16v 79 kw. In ko pospe?ujem mi tudi cukne pri 2500 obratih. ?uti se predvsem v prvi in drugi prestavi. Pa ?e to komaj da. Toda pojma nimam kaj bi lahko bilo to. Mogo?e zaradi faaajn vro?ega motorja ter pri?gane klime? Ne vem, bom poskusil ?e s hladnim motorjem brez pri?gane klime.

Napisano

Fantje...

tri najbolj mo?ni vzroki:

 

-v?igalna tuljava

-kabli

-sve?ke

 

Ne more? to kar tak ugotovit kaj je. ?e nisi sve?k menjal ?e 100k km, potem so sve?ke...ddddddddddddd! :D

 

Za?nemo pa? raziskovati pri najcenej?ih stro?kih - sve?ke - kupimo. Potem na kablih (fajn si jih je prej sposodit in probat) - ?e je to to - kupimo KVALITETNE!!!, nato pa ?e tuljava, ki jo je tudi fain sprobat preden kupimo.

 

je ?e lahk kei druga? MAF? ?e bi bil MAF potem avto ne bi cukal...ampak ne bi vlekel...in bi nazaj sekalo, ali bi pa bil zalit...

 

benz filter in podobne zadeve bi se tudi druga?e kazale...

 

?e prav konkretno cukne (iz nenada na polno, ampak kratko) pol je vsekakor nekaj na v?igu <_<

:)
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

 

Menjal kable in zdej je OK.

 

Se mi zdi da je avto tudi na splo?no bolj tih in lep?e laufa.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.