Skoči na vsebino

Razmak med vijaki - Nova M 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo vsem.

mi lahko prosim nekdo pove, kak?en je razmak med vijaki in ET plati??a pri novi Mazdi 6.

Nisem nikjer zasledil te informacije.

hvala

 

Lon?k

Napisano

Razmak vijakov 5 x 114,3, premer sredinske nale?ne odprtine 67,1.

Ko sem hotel za?asno zamenjati gume, sem tudi sam gledal samo razmak vijakov. Ko pa sem hotel dati gor feltne od tanove Toyote Avensis, ki ima isti razmak vijakov, pa ni ?lo, ker je bil fi nale?ne odprtine premajhen.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme... ve kdo kaksen je razmak med vijaki in nalezna odprtina pri novi Mazdi 3??

 

hvala

Zoom-zoom

Napisano

to je pa?? mogoce 114,3? jaz sem s sublerom mero dans pa je od sredine do sredine sosednjega sraufa priblizno 68mm, do nasprotnega sraufa pa 110,5mm. Malo sem risal skico pa je prislo da bi nekje premer ce bi si krog narisal bil okrog 114mm. kak se pa dejansko to meri mi pa ni cist 100% jasno.

Zoom-zoom

Napisano

sej mas napisan na zacetku teme :)

drugace pa za 5 vijake se meri tko kot si opisal s krogom

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz bi vas pa prosil ?e mi lahko poveste kolko so dimenzije za jeklena platisca za mazdo 6 karavana letnik 2005. Lep pozdrav

 

dimenzije? sej imas v homologaciji...al te kaj drugega zanima (luknje in to..)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dimenzije? sej imas v homologaciji...al te kaj drugega zanima (luknje in to..)

 

?isto sem pozabo napisat, ja mislo sem razmak med luknjami, premer... Sem bil zadnjic pri avto?erbineku v mariboru in sem jih glih to vprasal (luknje...) in so mi rekli da oni tega ne vejo. Kaj sem res vprasal tako tezko stvar? Al so me hotli na hitro odpravit al pa sem naletel na pravi "biser od ?loveka"?
Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

 

Vem ja, samo sem mislo da je kaj drugace pri stari mazdi 6 :) Tak da lepa hvala za odgovor
  • 1 leto kasneje...
Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

 

Bom kar tuki vpra?al. Gre se za M6 letnik 05. karavan.

Imamo feltne 17x7, z gumami 215/45-17, kak?en je lahko max. ET, da ne bo drsalo po blatnikih?

Napisano

Spo?tovane bralke in bralci foruma, kolegi!

 

Morda se bo komu zdelo malce "pocukrano" ampak res Vam ?elim vesel Bo?i? in prijetne praznike, ki so pred vsemi nami!

 

 

Sedaj pa k temi, .....plati??a.

 

Spodaj pripenjam link do Kronpri_z konfiguratorja.

 

Upam, da bo ?e komu pomagal v dilemi o kateriste se tako na dolgo in ?iroko razpisali......!

 

 

Lep pozdrav; Active

 

 

http://www.kronprinz003.mx-live.com/default.aspx

 

morda ?e:

 

http://www.alcar.de/4290_DE.0

 

 

ali pa naslednji, ki je ?e POSEBEJ UPORABEN, ker izri?e in prera?una ET. Z njim lahko izbere? res pravo dimenzijo za vsak primer posebej! Toplo priporo?am!

 

http://www.rimsntires.com/specs.jsp

Napisano

pri sirini 7, je min. ET 40

 

Ali je dimenzija 215/45-17 prava za M6, moja je iz italije in ima v homologaciji upisano samo 14,15,16 in18 col.

Ali se da naknadno homologirat,pa kak?ni so stro?ki?

Kako pa uredi? papirje, ?e kupi? rabljene feltne brez certifikata?

Napisano

Ali je dimenzija 215/45-17 prava za M6, moja je iz italije in ima v homologaciji upisano samo 14,15,16 in18 col.

Ali se da naknadno homologirat,pa kak?ni so stro?ki?

Kako pa uredi? papirje, ?e kupi? rabljene feltne brez certifikata?

 

Da se.Sicer bi ti bolj priporo?il dimenzijo 225/45/17 ker manj odstopa od 16-k pa ?e gum je ve? izbire in mislim,da so tudi cenej?e.Ko sem jaz hotel to narediti je bila cena 40?.

 

 

Napisano

Da se.Sicer bi ti bolj priporo?il dimenzijo 225/45/17 ker manj odstopa od 16-k pa ?e gum je ve? izbire in mislim,da so tudi cenej?e.Ko sem jaz hotel to narediti je bila cena 40?.

[/quote

 

Za 225 je ?irina feltne 7 verjetno premajhna, verjetne je bolj?e 7,5 ali 8, kak?en pa je idealen ET pri teh ?irinah feltn?

?e je 7 dovolj je pa ?e bolj?e.

Napisano

za 225 vsaj 7.5 bi blo boljs

pri 7.5, ET mora bit vsaj 45

 

Ali je z vidika varnosti in oprijema gume ?irina 7 ?e sprejemljiva za 225, ker so gume mal cenej?e od 215 in je ve? izbire.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.