Skoči na vsebino

Razmak med vijaki - Nova M 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo vsem.

mi lahko prosim nekdo pove, kak?en je razmak med vijaki in ET plati??a pri novi Mazdi 6.

Nisem nikjer zasledil te informacije.

hvala

 

Lon?k

Napisano

Razmak vijakov 5 x 114,3, premer sredinske nale?ne odprtine 67,1.

Ko sem hotel za?asno zamenjati gume, sem tudi sam gledal samo razmak vijakov. Ko pa sem hotel dati gor feltne od tanove Toyote Avensis, ki ima isti razmak vijakov, pa ni ?lo, ker je bil fi nale?ne odprtine premajhen.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

to je pa?? mogoce 114,3? jaz sem s sublerom mero dans pa je od sredine do sredine sosednjega sraufa priblizno 68mm, do nasprotnega sraufa pa 110,5mm. Malo sem risal skico pa je prislo da bi nekje premer ce bi si krog narisal bil okrog 114mm. kak se pa dejansko to meri mi pa ni cist 100% jasno.

Zoom-zoom

Napisano

sej mas napisan na zacetku teme :)

drugace pa za 5 vijake se meri tko kot si opisal s krogom

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz bi vas pa prosil ?e mi lahko poveste kolko so dimenzije za jeklena platisca za mazdo 6 karavana letnik 2005. Lep pozdrav

 

dimenzije? sej imas v homologaciji...al te kaj drugega zanima (luknje in to..)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dimenzije? sej imas v homologaciji...al te kaj drugega zanima (luknje in to..)

 

?isto sem pozabo napisat, ja mislo sem razmak med luknjami, premer... Sem bil zadnjic pri avto?erbineku v mariboru in sem jih glih to vprasal (luknje...) in so mi rekli da oni tega ne vejo. Kaj sem res vprasal tako tezko stvar? Al so me hotli na hitro odpravit al pa sem naletel na pravi "biser od ?loveka"?
Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

 

Vem ja, samo sem mislo da je kaj drugace pri stari mazdi 6 :) Tak da lepa hvala za odgovor
  • 1 leto kasneje...
Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

 

Bom kar tuki vpra?al. Gre se za M6 letnik 05. karavan.

Imamo feltne 17x7, z gumami 215/45-17, kak?en je lahko max. ET, da ne bo drsalo po blatnikih?

Napisano

Spo?tovane bralke in bralci foruma, kolegi!

 

Morda se bo komu zdelo malce "pocukrano" ampak res Vam ?elim vesel Bo?i? in prijetne praznike, ki so pred vsemi nami!

 

 

Sedaj pa k temi, .....plati??a.

 

Spodaj pripenjam link do Kronpri_z konfiguratorja.

 

Upam, da bo ?e komu pomagal v dilemi o kateriste se tako na dolgo in ?iroko razpisali......!

 

 

Lep pozdrav; Active

 

 

http://www.kronprinz003.mx-live.com/default.aspx

 

morda ?e:

 

http://www.alcar.de/4290_DE.0

 

 

ali pa naslednji, ki je ?e POSEBEJ UPORABEN, ker izri?e in prera?una ET. Z njim lahko izbere? res pravo dimenzijo za vsak primer posebej! Toplo priporo?am!

 

http://www.rimsntires.com/specs.jsp

Napisano

pri sirini 7, je min. ET 40

 

Ali je dimenzija 215/45-17 prava za M6, moja je iz italije in ima v homologaciji upisano samo 14,15,16 in18 col.

Ali se da naknadno homologirat,pa kak?ni so stro?ki?

Kako pa uredi? papirje, ?e kupi? rabljene feltne brez certifikata?

Napisano

Ali je dimenzija 215/45-17 prava za M6, moja je iz italije in ima v homologaciji upisano samo 14,15,16 in18 col.

Ali se da naknadno homologirat,pa kak?ni so stro?ki?

Kako pa uredi? papirje, ?e kupi? rabljene feltne brez certifikata?

 

Da se.Sicer bi ti bolj priporo?il dimenzijo 225/45/17 ker manj odstopa od 16-k pa ?e gum je ve? izbire in mislim,da so tudi cenej?e.Ko sem jaz hotel to narediti je bila cena 40?.

 

 

Napisano

Da se.Sicer bi ti bolj priporo?il dimenzijo 225/45/17 ker manj odstopa od 16-k pa ?e gum je ve? izbire in mislim,da so tudi cenej?e.Ko sem jaz hotel to narediti je bila cena 40?.

[/quote

 

Za 225 je ?irina feltne 7 verjetno premajhna, verjetne je bolj?e 7,5 ali 8, kak?en pa je idealen ET pri teh ?irinah feltn?

?e je 7 dovolj je pa ?e bolj?e.

Napisano

za 225 vsaj 7.5 bi blo boljs

pri 7.5, ET mora bit vsaj 45

 

Ali je z vidika varnosti in oprijema gume ?irina 7 ?e sprejemljiva za 225, ker so gume mal cenej?e od 215 in je ve? izbire.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.