Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No mi ugotavljamo da avto pije, oziroma ra?unalnik izjavlja porabo 10+ pri najbolj lahki nogi po mestu, kar je veliko nad mejo ki pi?e v knji?ici za mestno vo?njo. Gre se za Mazdo 5 CD 110. Obrazlo?itev iz Ljubljane je "Kupili ste si premo?en avto za po mestu". Mislijo da smo edini primer z to te?avo, ?e prej smo meli neki probleme z senzorjem zraka in avto ni potegnil, sedaj pravi ata da ne potegene kot je potegnil na za?etku,... Sedaj me pa zanima ?e je ?e kdo tak?en, oziroma pozna kdo koga tak?nega z enakim problemom...

If in doubt, flat out... 

Napisano

No mi ugotavljamo da avto pije, oziroma ra?unalnik izjavlja porabo 10+ pri najbolj lahki nogi po mestu, kar je veliko nad mejo ki pi?e v knji?ici za mestno vo?njo. Gre se za Mazdo 5 CD 110. Obrazlo?itev iz Ljubljane je "Kupili ste si premo?en avto za po mestu". Mislijo da smo edini primer z to te?avo, ?e prej smo meli neki probleme z senzorjem zraka in avto ni potegnil, sedaj pravi ata da ne potegene kot je potegnil na za?etku,... Sedaj me pa zanima ?e je ?e kdo tak?en, oziroma pozna kdo koga tak?nega z enakim problemom...

 

Lahka noga in po?asno pospe?evanje je smrt za ugodno porabo. Od semaforja je treba odlo?no pospe?iti in ?imprej priti do ?eljene hitrosti potem pa v najvi?ji prestavi voziti skupaj s prometnim tokom. ?e je mo?no potem ?imbolj enakomerna vo?nja in, ?e vidi?, da se pri?ge rde?a na semaforju stopi? z gasa in zavira? z motorjem, do to?ke, ko je treba uporabiti zavoro.

 

Pa ?e nekaj ... mestna vo?nja, ki je vzeta za referenco in objavljena kot tehni?ni podatek se ponavadi bistveno razlikuje od dejanskega vo?nje, da ne govorim a se po mestu vozi? v konicah ali izven njih.

33112_1.png

Napisano

Probajte resetirat ECU. Meni je tudi moj enkrat pil tako da mi za 60km skuril pol tanka. POtem pa sem storil tole Masa z akumulatorja dol, pa nato dr?at bremzo en ?as, potem pa spet nazaj klemo in je bilo spet vse ok.

Napisano

Probajte resetirat ECU. Meni je tudi moj enkrat pil tako da mi za 60km skuril pol tanka. POtem pa sem storil tole Masa z akumulatorja dol, pa nato dr?at bremzo en ?as, potem pa spet nazaj klemo in je bilo spet vse ok.

 

 

Samo ker avto je bil to?

 

 

Novej?i imajo eni ?e odklopi? akumulator se totalno resetira in je potrebno z testerjem ali ?em drugim orodjem nazaj usposobit.

Napisano

Samo ker avto je bil to?

Novej?i imajo eni ?e odklopi? akumulator se totalno resetira in je potrebno z testerjem ali ?em drugim orodjem nazaj usposobit.

 

Ni to (gare)Renault ?, Mazda nima teh te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

boss: sam poraba je okol 12L/100km, ko ma pa dan v mesecu pa pije oz. ka?e 7L/100km ENAKA relacija :blink:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Glej Qwerty, ?isto ni? nisi napisal kak?na je ta mestna vo?nja. ?e se s hladnim motorjem vozte na kratke razdalje (do 2 km) ni ta poraba ?ist ni? presenetljiva, ker takrat tudi diesel v mestnem ciklusu kar konkretno pupca. ?e se pa vam to dogaja tudi na dalj?ih vo?njah (govorim o vo?njah in ne o stanju v kolonah al pa premikanju po pol?je) potem pa definitivno nekaj ni v redu.

33112_1.png

Napisano

ko je hladen motor pravi ata da ?ere malo, ko pa se zagreje poraba drasti?no zraste, na dalj?e ture MB ali LJ poraba NIKOLI ne pade pod 8 do 9 litrov na 110 konskem dizlu :blink:

If in doubt, flat out... 

Napisano

ko je hladen motor pravi ata da ?ere malo, ko pa se zagreje poraba drasti?no zraste, na dalj?e ture MB ali LJ poraba NIKOLI ne pade pod 8 do 9 litrov na 110 konskem dizlu :blink:

 

Pa ne glej porabe po BC-ju ker ni nikoli to?en,probaj par tankov na roke pol pa primerjaj;?e je pa tud pol poraba ?e vedno visoka, pa edino priklopit avto na diagnostiko v poobla??enem (bolj?em)Mazdinem servisu... :(

Napisano

Pa ne glej porabe po BC-ju ker ni nikoli to?en,probaj par tankov na roke pol pa primerjaj;?e je pa tud pol poraba ?e vedno visoka, pa edino priklopit avto na diagnostiko v poobla??enem (bolj?em)Mazdinem servisu... :(

 

je ?e testirano, pol bilo vo?eno na agip dizlu pa n? pomagal, serviserji se nam ?e v glavo re?ijo ?e? da mamo sam mi take probleme <_< un senzor lufta so pod garancijo zrihtal in je avto bolj? potegnil sam ata pravi ''ni ve? tak ?ivc ko je bil ko smo ga dobil'' :( pravi tud da potegne ?ele ko se turbina spovne sodelovati, prej pa n?... enkrat mese?no ?e ne na dva mesca ka?e porabo pod 7 drga? pa nikol pod 9 in po mestu vedno 12+ <_<

 

 

EDIT: 333km z 33L dizla <_<

If in doubt, flat out... 

Napisano

je ?e testirano, pol bilo vo?eno na agip dizlu pa n? pomagal, serviserji se nam ?e v glavo re?ijo ?e? da mamo sam mi take probleme <_< un senzor lufta so pod garancijo zrihtal in je avto bolj? potegnil sam ata pravi ''ni ve? tak ?ivc ko je bil ko smo ga dobil'' :( pravi tud da potegne ?ele ko se turbina spovne sodelovati, prej pa n?... enkrat mese?no ?e ne na dva mesca ka?e porabo pod 7 drga? pa nikol pod 9 in po mestu vedno 12+ <_<

EDIT: 333km z 33L dizla <_<

 

 

Probaj peljat na drugi Mazdin servis na test ( recimo v Lj),mislim, da je poraba vseeno previsoka za ta avto, treba je samo pravilno nastavit vse parametre... :whatever:

Napisano

Peljte ga v Lj na kak?en bolj profesionalen servis, kjer naj na novo nalo?ij SW.

33112_1.png

Napisano

Sicer ne vem kje servisirate pa se pridru?ujem mnenju ostalih.

 

Pozdrav!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Sicer ne vem kje servisirate pa se pridru?ujem mnenju ostalih.

 

Pozdrav!

 

zadnje ?ase selmar, ker nam je najbli?je :ph34r:

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e gre samo za mestno vo?njo je problem v regenreiranju DPF filtra. Ker se zaradi narave mestne vo?nje filter nikoli ne morem "spucat", to traja v nedogled in posledi?no je poraba vi?ja.

Naj se proba enkrat malo na relacijo zapeljat, vsaj 20 min, in potem bi morala poraba pasti. Jaz imam porabo nekje okoli 7 litrov (tudi kak?en dcl manj). Je pa res, da pri regeneraciji filtra poraba naraste na 10+, vendar je filter po 15-20 min ?e ?ist in poraba pade spet na normalo.

?e je smao mestna vo?nja in non-stop regenerira, potem bi moral rasti tudi nivo olja v motorju.

Lahko pa da je res kak?na napaka na motorni elektroniki, saj glede na to, da je ogromno Mazd 5 in prej?njih ter zdaj?njih ?estic z dizelskim motorjem, in teh problemov nimajo.

 

LP,

Napisano

pa sej se vozmo po AC v ljubljano, maribor,... pa na avtocesti enako ka?e visoko porabo... pa ko bi se vsaj DPF lu?ka v?gala... vsega boga smo ?e probval pa n? ne pomaga...

If in doubt, flat out... 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

na?telali parametre na servisu in ka?e povpre?je okol 7l/100km :bravo::bravo:

 

mislim, da bolj kot poraba in DPF bi nas morala skrbeti nara??anje nivoja olja v motorju, zaradi neizgorelega goriva, katero ob prekinjeni regeneraciji pride v karter.

 

Vsi iz strojne stroke vemo, kako gorivo vpliva na mazalne sposobnosti olja in ?e je goriva ve? kot 20% v olju (kar se lahko zgodi do oznake 'X'), me zanima, kako bodo motorji zdr?ali 150k km in ve?.

 

Lp,

Napisano

?ivjo

ravno sem pred nakupom mazde 5, pa kar ne morem verjet, daje sedaj z mazdo tak problem.

mazdo vozim ?e 18 let, najprej 323F potem 626 disel. poraba pri 626 ni bila nikoli ve?ja kot 5,5 :jupiii:

Napisano

?ivjo

ravno sem pred nakupom mazde 5, pa kar ne morem verjet, daje sedaj z mazdo tak problem.

mazdo vozim ?e 18 let, najprej 323F potem 626 disel. poraba pri 626 ni bila nikoli ve?ja kot 5,5 :jupiii:

 

Kar pogumno z nakupom.Sej ni tako kriti?no,kot se ti zdi.Edino z PDF-jem zna? imet probleme,?e bo? vozil ve?inoma mestne vo?nje.

?e ne,se odlo?i za M6 pre-face liftano,ki teh problemov nima. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.