Skoči na vsebino

Mazda 2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Definitivno 3 vratna. Za moje pojme je to premajhen avto za 5 vrat. Sme?na zgleda s tolkimi vrati :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ja sej za zdaj sem bolj za 3-vratno.

Ampak ?e vedno nisem ?isto odlo?ena.

Kar je pa skora jneverjetno je pa to, da 3-vratno dobim septembra, 5-vratno pa oktobra.

3-vratne sploh ?e zunaj ni pa se jo da prej dobit kot 5-vratno ;)

Jah kaj ?mo, trenutno v Sloveniji na na voljo rde?e z opremo te pro.

Ampak 3-vratna mi je vedno bolj v?e?. Tako, da... mislim,da mi ne bo treba ?akati na oktober...sicer pa... en mesec gor en mesec dol ;)

No, hvala za mnenje :)

Napisano

Pa ne pozab slikce prpopat, tko avta kot sebe :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
:bravo: ce ti zaenkrat zadosca malo placa pol tri vratno,je res lepsa

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ma ja,lep?a je 3vratna,samo bolj funkcionalna je pa 5vratna.....tak da vzami kaj ti bolj ustreza. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Jest bi vzel 5-vratno. 3-vratni avto sem imel samo enkrat in ga ne bom imel nikoli ve?. Predvsem zaradi funkcionalnosti.

Napisano

Tudi jaz bi vzel 5 vratno in tudi izklju?no zaradi funkcionalnosti. Je pa res, da je avto bolj kompakten s tremi in ?e si sama ali pa v dvoje brez otrok in mlada, je tudi 3 vratna ?isto v redu. Premisli kaj tebi odgovarja v ?ivljenju in tisto kupi.

No, mislim, da ti nisem ni? pomagal... :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

5 vratna definitivno

funkcionalnost + ni se treba ukvarjat z isijasom vsakic, ko se hoces pripet...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vozil v?eraj 5 vratno, in meni zgleda ?udno. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jst sm ?e zmeri za 3 vratno, ker za dru?ino je to itak premajhen avto, tud ?e bi bla 5 vratna. Funkcionalnost: Hm, odvisno kolk folka preva?a?. Jst mam 4 vrata pa se redko kdaj zgodi da se kera zadi odprejo, ker se ve?inoma peljem sam oz. mam ?e sovoznika. Tko da lepota pri tej mazdi zmaga :bravo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Meni je lep?a 3 vratna. Kot so rekli je premajhen avto, da bi 5 vrat dobro izgledalo. Vpra?aj se pa ali rabi? funkcionalnost petih vrat ali bo? zdr?ala z le tremi. ;)

 

?e se ?e gremo, jaz sem imel zaenkrat le 3 vratne avte. :P

Napisano

Ne rabim 5-ih vrat tako da... :) Mislim, da bo 3-vratna moja. Rde?a seveda :D

 

A veste mogo?e kej o varnosti tega avta? Glede na to kolko je majhen verjetno ni ne vem kako dosti varen a?

Napisano

A veste mogo?e kej o varnosti tega avta? Glede na to kolko je majhen verjetno ni ne vem kako dosti varen a?

 

Ti je ?e Nisde dal link. Dandanes velikost avta ni povezana z varnostjo. :bravo: Skratka je mali varen avto?ek. B)
Napisano

Dandanes velikost avta ni povezana z varnostjo. :bravo: Skratka je mali varen avto?ek. B)

 

jee..bi rad vidu crash test, na katerem npr. nissan patrol se zaleti v bok mazde 2...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jee..bi rad vidu crash test, na katerem npr. nissan patrol se zaleti v bok mazde 2...

 

ja in to pri 80km/h! :blink:

 

¨3 vratna je lep?a!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jee..bi rad vidu crash test, na katerem npr. nissan patrol se zaleti v bok mazde 2...

 

Predvsem bo tudi voznik Patrola nastradal noter v avtu, mogo?e mu bo armatura polomila kak gle?enj.... Sicer ?al v Euro NCAPu ni Patrola so pa Pathfinder (4 zvezdice) in Navara (3 zvezdice) ki sta malo v ?lahti z njim. :blink:

Sicer priznam te?a dela svoje, ampak hecno se mi zdi, ko ljudje z naprimer Navaro mislijo, da vozijo tank, v resnici je pa ima? pri Mazdi 2 manj mo?nosti po?kodb kot v Navari. Saj ?e pogleda? recimo Smarta ki je kinderjaj?ek ampak sama struktura je pa trdna da dol pade?. :blink:

Za mestne hitrosti/uporabo je pa Mazda 2 in kaj podobnega zakon. :bravo:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

od 23.04.2008 sem PONOSNA lastnica 5 vratne mazde 2....prej sem mela 3 vratnega clia....?e ?e vozi? koga, itak da stopi na prag, ko gre v in iz avta....in pol mi je ?lo to ful na ?ivce.....pa ?e sede? se mi je potem po parih letih zatikal....ma ne vem no...

 

skratka....mam 5 vratno, srebrno....in je fin ob?utek, ko se kdo obrne za tabo, k vozi? to malo lepotico...sem tako zadovoljna z njo, da ni za prehvlat....res.....prou u?ivam v vo?nji....

 

:jupiii:

Napisano

?estitam "huda beyba" :D:bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.