Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

Opazil sem,da se za mojo Mazdo (2.0d-136ks) zadnje ?ase nenormalno kadi :blink: .To se opazi posebej pono?i,ko je zadaj kako vozilo in ?e ?e malenkostno pritisnem na plin je za mano siv oblak,kaj se ?ele zgodi,ko ga res pohodim :hohoho: .Zdaj me pa zanima ali je to normalno da toliko kadi?Tudi podnevi se opazi ?rn dim ?e ga malenkostno bolj pohodim,nekje do polovico gasa recimo se ?e vidi taka sivkasto?rna zavesa :D ?Nekje sem zasledil,da je mogo?e problem v nekem EGR-ventilu,ki se lahko zapaca in posledi?no za?ne kaditi,pa me zanima ali bi to lahko bilo to in ?e se da zadevo kako o?istit,ter kje se ta EGR-ventil pravzaprav nahaja.Poraba in sama vo?nja je druga?e normalna in lepo vle?e.

Napisano

Ce se vedno normalno vlece je to ok.

Drugace pri meni manj kadi, ko tankam agip. Omv pa petrol bolj kadi...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

EGR ventil je skoraj ?isto spredaj med motorjem in hladilnikom. Je pa ena taka zadeva, ki je direkt na cevi in zgleda takole

 

Objavljena slika

 

?e zelo kadi je velika verjetnost, da ti EGR ne deluje.

33112_1.png

Napisano

No sem ?el pogledat kje je ta EGR-ventil in ko ga najdem ugotovim da je blokiran :blink: !Med njim in motorjem je neka kovinska plo??ica tako,da ventil sploh ne opravlja svoje funkcije in ni ?udno da tako kadi.Kaj pa zdaj :unsure: ?

Napisano

Jamie pri Mythbusterjih bi rekel z globokim glasom "there is your problem". ;)

 

Zadeva je torej bila neko? blokirana prav iz tega naslova, ker ni delovala pravilno. Na?eloma se da s?istit samo tega nisem ?e po?el. Je pa za razmislit, ker nov stane cca 300?.

33112_1.png

Napisano

No sem malo bral po raznih forumih in mojstri ta ventil mno?i?no blokirajo,sploh na hrva?kem,kjer je gorivo slab?e in se ta ventil hitro zapaca,poraba goriva naj bi bila z blokiranjem manj?a,ampak pove?ajo se pa NOX-plini in lahko na tehni?nem pade? zaradi plinov,ampak meni je takrat lepo ?lo skozi :ne vem: .He sedaj mi je jasno zakaj imam porabo manj?o kot Boss :hohoho:

Napisano
:hohoho::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Hehehehehehehehehehe, oba sta dobra :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...

boss: sorry sramezljiv

 

:D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...

boss: sorry sramezljiv

 

:D

 

Aha,se pravi,da se tudi meni oprosti malo ve?ja poraba,ker imam mo?nej?o in karavanko? :P:D

 

 

Napisano

Here we go again :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...

boss: sorry sramezljiv

 

:D

 

Hmmm... glede na tehni?ne podatke imata oba motorja enako porabo :P je pa velika razlika pri porabi med limuzino in karavanom. Karavan ima cca 0,2litra vi?jo porabo samo zaradi oblike in tistih butastih sani na strehi tako, da verjetno ?e bi Sipi imel limo bi bila zelo zelo izena?ena.

 

:D

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.