Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

prosim za kak nasvet oziroma mnenje koga, ki je imel podobne te?ave.

 

 

torej: 323f letnik 97

 

te?ava: ko speljem v prvi prestavi (predvsem se opazi pri hladnem motorju) mi avto precej cuka. ?e pritisnem gas da potegne je dobro in potem prestavim v drugo, kjer mi ne cuka ve?. cukanje pa se najbolj pozna v prvi, ?e ho?em naprimer voziti pri 3000 obratih - namesto da bi avto normalno tekel mi takrat najbolj cuka - pa pohodim gas in normalno potegne. recimo na avtocesti pri ve?ji hitrosti pa le tu in tam opazim, da malenkost cukne.

 

najprej moram menjat filter bencina in pa sve?ke (?eprav sem jih 15 tiso? nazaj), pa preverit kable, potem mi pa zmanjka idej.

 

 

?e mi lahko kdo da kak nasvet bom zelo hvale?en!!!

 

 

LP, Tadej

Napisano

Kak?no ima? kaj porabo? Nevem ?e ima ta model MAF, ampak ?e ga ima bi lahko bil tudi tam problem.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

iz prve roke, za?ne? pri sve?ah, samo preveri jih, nadaljuje? pri kablih, hkrati lahko vseeno preveri? polno tistih malih cev?ic okrog sesalnega kolaktorja predvsem pa gumi cev-rebrasto med zra?nim filtrom in sesalnim kolektorjem,naslednja faza bi bila luft meser in nazadnje najdra?ja varianta, to je fertajler elektronika, karkoli od tega bo? potreboval imam rabljeno na zalogi,?elim pa ti da odkrije? ?immanj?o napako.lp, daniel

 

 

?e pa ti bo avto kar naenkrat crknil oz. ne bo ve? zalaufal,samo verglal v prazno, potem je sto posto elektronika v fertajlerju.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da ne bom nove teme odpiral bom kar tu napisal. Imam isto problem s cukanjem skoraj vedno do 2500 obratov se pojav. Avto ?ist izgubi mo? pedal za plin nima odziva pritisne? do konca ni? obrati ?ist padejo avto crkne. Kaj bi blo to?? To se mi je pojavlo ?e enkrat in to 5 mescov nazaj takrt sm komi prsopihu do servisa so mi samo sve?ke menal pa use spihal. Sam to najbr? ni to. Bil sm kle pr ns pr enmu mojstru se z elektronko na avtih ukvarja pa je reku da je skoraj sigurno napaka na ?tromu. Pregledala tuljavo use spihala sve?ke so kot nove ni? ugotovila avto pa ?e zmerej cuka. :(:(:( Zdj sm se odlo?u da najbol? da ?e enkrat zapelem na servis pa ga prklopjo na ra?unalnik ?e bo kej pokazal pa da bom js zravn seveda. Problem je pa v tem da grem ?ez dobre 2 tedna na morje pa no?m met k?nga sranja tm dol.

Kabli so bli menjani 40k kilometrov nazaj tako da to najbr? ni. K?n merilc pretoka, loputa bi blo mo?no???

Napisano

Da ne bom nove teme odpiral bom kar tu napisal. Imam isto problem s cukanjem skoraj vedno do 2500 obratov se pojav. Avto ?ist izgubi mo? pedal za plin nima odziva pritisne? do konca ni? obrati ?ist padejo avto crkne. Kaj bi blo to?? To se mi je pojavlo ?e enkrat in to 5 mescov nazaj takrt sm komi prsopihu do servisa so mi samo sve?ke menal pa use spihal. Sam to najbr? ni to. Bil sm kle pr ns pr enmu mojstru se z elektronko na avtih ukvarja pa je reku da je skoraj sigurno napaka na ?tromu. Pregledala tuljavo use spihala sve?ke so kot nove ni? ugotovila avto pa ?e zmerej cuka. :(:(:( Zdj sm se odlo?u da najbol? da ?e enkrat zapelem na servis pa ga prklopjo na ra?unalnik ?e bo kej pokazal pa da bom js zravn seveda. Problem je pa v tem da grem ?ez dobre 2 tedna na morje pa no?m met k?nga sranja tm dol.

Kabli so bli menjani 40k kilometrov nazaj tako da to najbr? ni. K?n merilc pretoka, loputa bi blo mo?no???

 

Meni se je isto dogajalo pri Hondi ko sem jo kupil. "Fora" je bila v zadnjem izpu?nem loncu in sicer, bil je premajhen. Na koncu smo ugotovili da naj bi bil za Uno-ta ali Yugo-ta ... :hohoho:

 

Honda?i ... :P:rispekt:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Pozdravljeni,

 

prav neverjetno - tudi meni je za?el danes cukat. Pri nizkih obratih. Tudi v prostem teku,

ko dodam plin ?utim, da se cel motor zatrese - zaniha.

 

Pa jutri smo bili namenjeni na morje.

 

Procedura preverjanja step-by-step bo verjetno kar nekaj casa trajala.

 

Zjutraj so mi napolnili klimo popoldan pa je za?el cukat.

 

Zdaj pa mamo.

 

D

Napisano

men tud cuka.....podobno kot vsem, isti simptomi!

sporo?im, ko izvem kaj je blo , grrrr

KAt

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

Dando oz. cleopatra je kar najbolj zadel vso zadevo, ter postopek preverjanja in se popolnoma strinjam z njim in priporo?am isto. Dodal bi samo, da je najbolje najdit kolega z enakim avtom, ter probavat kable, v?ig, ter elektroniko in pre?ivet popoldan skupaj. Potem vsaj ve? to?no kaj je hin.

 

LP :bravo:

:)
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

pri meni so ble sve?ke za v?ig...tko da to je to! zdaj pa spet prede ko mucka :)

 

(sve?ke sem zadnji? menjala aprila druga?e....sva?ta! )

 

lp

 

kAt

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

A je kdo opazu cukanje pri dizlu - CD 136, okol 1300-1400 o/min, pri zelo rahlem pospe?evanju oz. skoraj enakomerni vo?nji (najbolj o?itno v 2 prestavi)?

Sicer zlo redko pride v slu?aj, obi?ajno pri kakem pol?jem premikanju v kolonah. :whatever:

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.