Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

 

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

 

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

 

Ti se da doma zrihtat, ne rabi? nekega hudega orodja, rabi? pa olje da ga dolije?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tle je se en drug problem in sicer, da je pri starih M6 dizel sklopka poddimenzionirana (faceliftana ima ze vecjo sklopko)

In tako ko pride do "mucenja" sklopke se zgodi to kar si opisal...

Pri meni recimo na smucanju pri parih vrtenj v prazno (po snegu) je zacelo smrdet in pedal je bil cist "zanic"...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V?eraj sem bil v Gami in so pogledali kaj naj bi bilo narobe z mojo sklopko :whatever: . Posku?ajo pedal, svetijo in gledajo v ma?ino ter zraven pritiskajo sklopko in ugotovijo, da jo je treba zamenjati. Me je skoraj kap, saj ima avto komaj 134kkm. Res je, da ima zadeva na trenutke gumjast ob?utek, ?e je obremenjena in da, ko da? nogo ne?no na pedal in ga rahlo pritisne? ?uti?, da pedalo trese... O kak?nem zraku v cevi ali podobnem no?ejo niti sli?at. In seveda, da bi bila mera polna sem jaz pred dopustom... Informativna cena: Zamenjava sklopke 750?, ?e pa je zraven ?e vztrajnik(?) in ?e nekaj stvari(?) pa cca. 1400? vse skupaj ?zmeden??zmeden?:vskalo::vskalo:

Zanimivo pri vsem tem pa je, da med vo?njo niti slu?ajno ne ?utim kakr?negakoli spodrsavanja, smradu ali ?esa podobnega kar nakazuje, da je zadevo potrebno zamenjat. Avto normalno vle?e in sploh se mu na vo?nji ni? ne pozna. :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

ouch...not good. Mal hiter je to, razen ?e niso kilometri realni - lahko pa ti jo je Rakitna tolk prej popapala. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ko je ?e govora o sklopki, a je pri vseh dizelcah prve generacije 6k tako robata sklopka,

meni namre? ?e od takrat, ko sem avto kupil, neverjetno trese pri speljevanju, ?e ne speljem z malo ve? gasa...

 

pa fora je, da ko sem ?el ene 2 druge 6ke testirat, mi je to prvo padlo v oko, in pri prvi sem mislil, da mora meti milijon kilometrov, ker je bla uvo?ena...

 

no na moji 6ki se to zdaj dogaja ?e ?ez 18k km, se pravi v tem ?asu ko jo mam, pa ni ni? bolj?e in ni? slab?e

 

:(:blink:<_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

Rakitna je polo?na zadeva, samo se pa vle?e za popizdit.

Kuplunge pa trpijo zato ker motor nima nobene mo?i do 1500 rpm, potem pa se bolj hitro obrabi ker je pa? potrebno speljevat z ve? obrati, sploh ?e mora? speljevt v kak klanec.

Moja ima 270 kkm pa dela bp - zaenkrat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

hmm... jaz pa mam cca. 80800km, mogo?e pa ?e ni not zvo?ena B)

 

?eprav ne poznam rakitne, na Roglo pa se je izredno lepo blo pelat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

 

Saj men avto ni? ne trese. Tresljaji se ?utijo samo na pedalu sklopke, pa ?e to, ?e si zelo pazljiv pri speljevanju s 1. prestavo, med vo?njo in ostalim prestavljanjem se to ne ob?uti, je pa res, da takrat hitreje prestavi?, kot pa ?e po?as testira? v 1.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Meni tudi ni? ne trese,samo v?asih malo ?kripa,ko jo stisnem.Verjetno je potrebno malo WD-ja.

 

Aja,v klanec pa res mora? nabijat gas,da se kam premakne.Res je verjetno pre?voh. :whatever:

 

 

Napisano

Pozdravljeni

Kot so ?e ostali svetovali se pridru?ujem mnenju, da se prvo samo odzra?i ( stro?ek zavorne teko?ine 8,34? za 1L ). Potem se lahko ?e zmeraj menja v kolikor ne bi bilo dobro.

Lep pozdrav

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

 

Meni se zdi v redu. Na pedalu je malce druga?en ob?utek, tisto tresenje o katerem sem pisal se je zmanj?alo, sicer pa tudi prej pri vo?nji nisem nikoli imel ob?utka, da bi sklopka spodrsavala ali kakorkoli nakazovala, da je kaj narobe. So me pa na servisu kar konkretno prestra?ili...

?e enkrat na, naj, naj hvala za tvoj trud in dobro voljo :bravo: Sem potola?en. Je pa res, da smo se toliko zaklepetali, da sem te pozabil vpra?ati kako je bilo na testni vo?nji... :D Kolikor razumem je sedaj po tvoje bp. :ouje:

 

?e enkrat hvala!

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.