Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

 

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

 

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

 

Ti se da doma zrihtat, ne rabi? nekega hudega orodja, rabi? pa olje da ga dolije?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tle je se en drug problem in sicer, da je pri starih M6 dizel sklopka poddimenzionirana (faceliftana ima ze vecjo sklopko)

In tako ko pride do "mucenja" sklopke se zgodi to kar si opisal...

Pri meni recimo na smucanju pri parih vrtenj v prazno (po snegu) je zacelo smrdet in pedal je bil cist "zanic"...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V?eraj sem bil v Gami in so pogledali kaj naj bi bilo narobe z mojo sklopko :whatever: . Posku?ajo pedal, svetijo in gledajo v ma?ino ter zraven pritiskajo sklopko in ugotovijo, da jo je treba zamenjati. Me je skoraj kap, saj ima avto komaj 134kkm. Res je, da ima zadeva na trenutke gumjast ob?utek, ?e je obremenjena in da, ko da? nogo ne?no na pedal in ga rahlo pritisne? ?uti?, da pedalo trese... O kak?nem zraku v cevi ali podobnem no?ejo niti sli?at. In seveda, da bi bila mera polna sem jaz pred dopustom... Informativna cena: Zamenjava sklopke 750?, ?e pa je zraven ?e vztrajnik(?) in ?e nekaj stvari(?) pa cca. 1400? vse skupaj ?zmeden??zmeden?:vskalo::vskalo:

Zanimivo pri vsem tem pa je, da med vo?njo niti slu?ajno ne ?utim kakr?negakoli spodrsavanja, smradu ali ?esa podobnega kar nakazuje, da je zadevo potrebno zamenjat. Avto normalno vle?e in sploh se mu na vo?nji ni? ne pozna. :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

ouch...not good. Mal hiter je to, razen ?e niso kilometri realni - lahko pa ti jo je Rakitna tolk prej popapala. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ko je ?e govora o sklopki, a je pri vseh dizelcah prve generacije 6k tako robata sklopka,

meni namre? ?e od takrat, ko sem avto kupil, neverjetno trese pri speljevanju, ?e ne speljem z malo ve? gasa...

 

pa fora je, da ko sem ?el ene 2 druge 6ke testirat, mi je to prvo padlo v oko, in pri prvi sem mislil, da mora meti milijon kilometrov, ker je bla uvo?ena...

 

no na moji 6ki se to zdaj dogaja ?e ?ez 18k km, se pravi v tem ?asu ko jo mam, pa ni ni? bolj?e in ni? slab?e

 

:(:blink:<_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

Rakitna je polo?na zadeva, samo se pa vle?e za popizdit.

Kuplunge pa trpijo zato ker motor nima nobene mo?i do 1500 rpm, potem pa se bolj hitro obrabi ker je pa? potrebno speljevat z ve? obrati, sploh ?e mora? speljevt v kak klanec.

Moja ima 270 kkm pa dela bp - zaenkrat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

hmm... jaz pa mam cca. 80800km, mogo?e pa ?e ni not zvo?ena B)

 

?eprav ne poznam rakitne, na Roglo pa se je izredno lepo blo pelat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

 

Saj men avto ni? ne trese. Tresljaji se ?utijo samo na pedalu sklopke, pa ?e to, ?e si zelo pazljiv pri speljevanju s 1. prestavo, med vo?njo in ostalim prestavljanjem se to ne ob?uti, je pa res, da takrat hitreje prestavi?, kot pa ?e po?as testira? v 1.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Meni tudi ni? ne trese,samo v?asih malo ?kripa,ko jo stisnem.Verjetno je potrebno malo WD-ja.

 

Aja,v klanec pa res mora? nabijat gas,da se kam premakne.Res je verjetno pre?voh. :whatever:

 

 

Napisano

Pozdravljeni

Kot so ?e ostali svetovali se pridru?ujem mnenju, da se prvo samo odzra?i ( stro?ek zavorne teko?ine 8,34? za 1L ). Potem se lahko ?e zmeraj menja v kolikor ne bi bilo dobro.

Lep pozdrav

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

 

Meni se zdi v redu. Na pedalu je malce druga?en ob?utek, tisto tresenje o katerem sem pisal se je zmanj?alo, sicer pa tudi prej pri vo?nji nisem nikoli imel ob?utka, da bi sklopka spodrsavala ali kakorkoli nakazovala, da je kaj narobe. So me pa na servisu kar konkretno prestra?ili...

?e enkrat na, naj, naj hvala za tvoj trud in dobro voljo :bravo: Sem potola?en. Je pa res, da smo se toliko zaklepetali, da sem te pozabil vpra?ati kako je bilo na testni vo?nji... :D Kolikor razumem je sedaj po tvoje bp. :ouje:

 

?e enkrat hvala!

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.