Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

 

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

 

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

 

Ti se da doma zrihtat, ne rabi? nekega hudega orodja, rabi? pa olje da ga dolije?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tle je se en drug problem in sicer, da je pri starih M6 dizel sklopka poddimenzionirana (faceliftana ima ze vecjo sklopko)

In tako ko pride do "mucenja" sklopke se zgodi to kar si opisal...

Pri meni recimo na smucanju pri parih vrtenj v prazno (po snegu) je zacelo smrdet in pedal je bil cist "zanic"...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V?eraj sem bil v Gami in so pogledali kaj naj bi bilo narobe z mojo sklopko :whatever: . Posku?ajo pedal, svetijo in gledajo v ma?ino ter zraven pritiskajo sklopko in ugotovijo, da jo je treba zamenjati. Me je skoraj kap, saj ima avto komaj 134kkm. Res je, da ima zadeva na trenutke gumjast ob?utek, ?e je obremenjena in da, ko da? nogo ne?no na pedal in ga rahlo pritisne? ?uti?, da pedalo trese... O kak?nem zraku v cevi ali podobnem no?ejo niti sli?at. In seveda, da bi bila mera polna sem jaz pred dopustom... Informativna cena: Zamenjava sklopke 750?, ?e pa je zraven ?e vztrajnik(?) in ?e nekaj stvari(?) pa cca. 1400? vse skupaj ?zmeden??zmeden?:vskalo::vskalo:

Zanimivo pri vsem tem pa je, da med vo?njo niti slu?ajno ne ?utim kakr?negakoli spodrsavanja, smradu ali ?esa podobnega kar nakazuje, da je zadevo potrebno zamenjat. Avto normalno vle?e in sploh se mu na vo?nji ni? ne pozna. :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

ouch...not good. Mal hiter je to, razen ?e niso kilometri realni - lahko pa ti jo je Rakitna tolk prej popapala. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ko je ?e govora o sklopki, a je pri vseh dizelcah prve generacije 6k tako robata sklopka,

meni namre? ?e od takrat, ko sem avto kupil, neverjetno trese pri speljevanju, ?e ne speljem z malo ve? gasa...

 

pa fora je, da ko sem ?el ene 2 druge 6ke testirat, mi je to prvo padlo v oko, in pri prvi sem mislil, da mora meti milijon kilometrov, ker je bla uvo?ena...

 

no na moji 6ki se to zdaj dogaja ?e ?ez 18k km, se pravi v tem ?asu ko jo mam, pa ni ni? bolj?e in ni? slab?e

 

:(:blink:<_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

Rakitna je polo?na zadeva, samo se pa vle?e za popizdit.

Kuplunge pa trpijo zato ker motor nima nobene mo?i do 1500 rpm, potem pa se bolj hitro obrabi ker je pa? potrebno speljevat z ve? obrati, sploh ?e mora? speljevt v kak klanec.

Moja ima 270 kkm pa dela bp - zaenkrat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

hmm... jaz pa mam cca. 80800km, mogo?e pa ?e ni not zvo?ena B)

 

?eprav ne poznam rakitne, na Roglo pa se je izredno lepo blo pelat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

 

Saj men avto ni? ne trese. Tresljaji se ?utijo samo na pedalu sklopke, pa ?e to, ?e si zelo pazljiv pri speljevanju s 1. prestavo, med vo?njo in ostalim prestavljanjem se to ne ob?uti, je pa res, da takrat hitreje prestavi?, kot pa ?e po?as testira? v 1.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Meni tudi ni? ne trese,samo v?asih malo ?kripa,ko jo stisnem.Verjetno je potrebno malo WD-ja.

 

Aja,v klanec pa res mora? nabijat gas,da se kam premakne.Res je verjetno pre?voh. :whatever:

 

 

Napisano

Pozdravljeni

Kot so ?e ostali svetovali se pridru?ujem mnenju, da se prvo samo odzra?i ( stro?ek zavorne teko?ine 8,34? za 1L ). Potem se lahko ?e zmeraj menja v kolikor ne bi bilo dobro.

Lep pozdrav

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

 

Meni se zdi v redu. Na pedalu je malce druga?en ob?utek, tisto tresenje o katerem sem pisal se je zmanj?alo, sicer pa tudi prej pri vo?nji nisem nikoli imel ob?utka, da bi sklopka spodrsavala ali kakorkoli nakazovala, da je kaj narobe. So me pa na servisu kar konkretno prestra?ili...

?e enkrat na, naj, naj hvala za tvoj trud in dobro voljo :bravo: Sem potola?en. Je pa res, da smo se toliko zaklepetali, da sem te pozabil vpra?ati kako je bilo na testni vo?nji... :D Kolikor razumem je sedaj po tvoje bp. :ouje:

 

?e enkrat hvala!

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.