Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

 

Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?

 

Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

 

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

 

Napisano

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

z mojo 14 let staro ni ni? narobe (tok tok) :D:D:D:D

Icewoman is here!
Napisano

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

Saj sem ?e razmi?ljal o prodaji, ampak vsi problemi so serijske napake, ki so jih pri nas, v Avsriji in Nem?iji zrihtali pod garacijo. Italjani pa poleg dalj?e garancijske dobe tega ne naredijo. Tega ne zastopim, ampak skoz to morem it, pol pa ?e bo. Vlki servis me pride okoli 650? z vsemi ogrginal deli- pri kolegu. Tudi drugi avti istega razreda niso ni? kaj cenej?i, ne pri servisih, kakor tudi ne pri ostalih popravilih.

Tak da, ko bo to vse zrihtano, bom vedo kaj mam. Pri kerem drugem bi mogo?e spet mogo skoz vse to it.

Ko sem mel reno 11, sem letno menjal dve polosovini, mese?no sem vsaj dve ?arnici menjal, pa gumice na stabilizatoru so ?le ko za stavo, da o kon?nikih ne govorim. Pa nobene opreme ni mel. Pa renojovi deli so tudi dragi ko pes.

Jaz sem z mazdo zadovolen, pa ?e forum je 1A.

lp

Napisano

Saj sem ?e razmi?ljal o prodaji, ampak vsi problemi so serijske napake, ki so jih pri nas, v Avsriji in Nem?iji zrihtali pod garacijo. Italjani pa poleg dalj?e garancijske dobe tega ne naredijo. Tega ne zastopim, ampak skoz to morem it, pol pa ?e bo. Vlki servis me pride okoli 650? z vsemi ogrginal deli- pri kolegu. Tudi drugi avti istega razreda niso ni? kaj cenej?i, ne pri servisih, kakor tudi ne pri ostalih popravilih.

Tak da, ko bo to vse zrihtano, bom vedo kaj mam. Pri kerem drugem bi mogo?e spet mogo skoz vse to it.

Ko sem mel reno 11, sem letno menjal dve polosovini, mese?no sem vsaj dve ?arnici menjal, pa gumice na stabilizatoru so ?le ko za stavo, da o kon?nikih ne govorim. Pa nobene opreme ni mel. Pa renojovi deli so tudi dragi ko pes.

Jaz sem z mazdo zadovolen, pa ?e forum je 1A.

lp

 

Ja,ma? prav.Tudi meni so zamenjali xenon v garanciji in je mir.Imam pa zdaj trenutno cirkus z EGR ventilom.

Vse bolj se mi zdi,da ni druge,kot ga menjat.Tudi pri meni je z Mazdo napram P306 prava malenkost z popravili.

Tam ni da ni stvari,ki je nisem menjal...in o ve?krat. :P

 

 

Napisano

Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?

 

Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)

 

Gorenjci to druga?e porihtamo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.