Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo kon?no sem se lotil te menjave saj imam nove svetilke doma ?e skoraj eno leto.

 

Ena stran me je sicer malo zajebavala, ker se nikakor ni dalo od?raufat plasti?nega prstana, ki dr?i svetilko v le?i??u ampak je ?lo z Yavaryevo moralno podporo, ki mi je po telefonu rekel: ti sam mo?no prtisn (ta nasvet je uporaben tudi ?e za kak?ne druge zadeve ;) ).

 

V glavnem, kaj vam ho?em povedat... nikar se ne matrite z menjavo skozi motorni prostor saj je tam treba odstrant kar nekaj zadev (filter box, posodo za teko?ino) pa ?e takrat je prostora ?isto premal sploh za kak?nega kot sem jaz z bolj medvedjimi rokami.

 

Najla?je je tako, da avto dvigne? na dvigalko, odstrani? kolo in nato 6 plasti?nih ?epov od notranjega plasti?nega za??itnega koloteka. Ne ga ?ist dol od?raufat, ampak samo toliko, da ga lahko premaknete/zvijete in pridete do lu?i skozi blatnik. Za lu? na desni strani sem recimo rabil manj kot 10 minut vklju?no z postopkom odmonta?e kolesa, plastike in nato vse skupaj sestaviti spet skupaj.

 

V glavnem, ?e kaj bistveno ne zajebava imate obe svetilke zamenjane prej kot v pol ure, kar se mi zdi ?e kar sprejemljivo. :P:D

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme. Zgleda da mi je crknila ena xenonka. Obna?a se tako, ko pri?gem lu? nekaj zabrni, lu? se rahlo posveti in konec. Upam da je samo ?arnica.

 

Pozabil sem kdo na forumu ima ugono ?arnice. Lahko na PM. Avto je M6 l.2004.

Napisano

Pri meni so bili isti simptomi in je ?la v?igalna tuljava(transformator) in ra?unalnik za xsenonke.

Upam da je res samo ?arnica, ker drugo je drago ko pes. ?e en nasvet- podnevi se vozi s pozicijskimi lu?mi in pri?gi meglenke.

Napisano

Pri meni so bili isti simptomi in je ?la v?igalna tuljava(transformator) in ra?unalnik za xsenonke.

Upam da je res samo ?arnica, ker drugo je drago ko pes. ?e en nasvet- podnevi se vozi s pozicijskimi lu?mi in pri?gi meglenke.

 

To?no tako :bravo: .Prav posre?ena kombinacija,pa ?e opazi ne nobeden,da ima? meglenke.

Isto uporabljam tudi sam(ko se spomnim). :P

 

Da ne odpiram nove teme. Zgleda da mi je crknila ena xenonka. Obna?a se tako, ko pri?gem lu? nekaj zabrni, lu? se rahlo posveti in konec. Upam da je samo ?arnica.

 

Pozabil sem kdo na forumu ima ugono ?arnice. Lahko na PM. Avto je M6 l.2004.

 

Najve? te?av z xenonkami je ravno pri letniku 2004(pozneje so zamenjali elektroniko,katero imam vgrajeno tudi jaz).

 

 

Napisano

Na sre?o se je samo ?arnica razletela. Zamenjal sem ?arnico in dela bp.

 

Bolj pametno je zamenjati obe.Ker z ?asom xenon ?arnice oslabijo in bo? imel razli?no svetlobo. ;)

 

 

Napisano

Ne bom odpiral nove teme zanima pa me, ?e menja? balaste za xenon al so naknadno potrebne kak?ne nastavitve, ki jih morajo narediti na servisu.

 

thx

  • 5 let kasneje...
Napisano

?ivjo meni pa leva xenon en ?as normalno sveti en ?as brli (hitro utripa) a je to ?arnica ali bo elektronika fu??

 

?arnica.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.