Skoči na vsebino

Imal sam Gtech u mazdici

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eto, rekli ste mi da pi?em in ri?em makar ne razmem sloven??inu ba? najbol?e...

V subotu mi je frend posudli Gtech in sam ?ist informativno i?el meriti 0-100kmh in 1/4 milje. Z rezultatima sam zelo zadovoljan! Za 14 let starih 85 konja in michelin energy (nema ve?e katastrofe od gume) na lo?em asfaltu izmjerio sljede?e:

 

0-100kmh: 10.02 sec!

1/4mile: 17.39 :blink:

 

Jeste si kad mjerili ubrzanja?

 

Jaz nemam ni? modifikacija na autu, sve je serijski

 

Dajte dopi?ite svoje rezultate ?e ih imate :)

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Ja sam isto tako merio i evo sta sam dobio:

 

0-100 km/h: 9.6 s

0-140 km/h: 18.1 s

0-160 km/h: 26.3 s

0-180km/h: 35.7 s

 

i ono sto najvise impresionira na ovom autu:

 

80-120 km/h u IV: 7.1s

 

Pre sam imao sve redom benzince 2.0 i nijedan nije imao ovakve rezultate.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

koliko je pa tale Gtech to?en ? oz. koliko so rezultati zanesljivi ? :D

 

jaz bi tudi... da vidim kak mi avto nikam ne gre

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ce se baziram na to kaksne rezultate so dobili pri Auto Motor und Sport potem je kar precizno.

 

Malce off topic ampak sem pogruntal da z M6 dizel ce grem do rdecega polja (5000rpm) so slabsi rezultati kot ce saltam pri cca. 4000rpm. (ceprav krivulja moci je dokaj ravna od 4000 do 5000, tista od momenta pa pada)

 

Dizel, kaj ces :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ena meritev pri RSRu...se to?no vidi kje mu zmanjka sape.Gre se pa za mojega Premacy-ja.

?e pa koga zanima merjenje pri RSRu se pa lahko zmenimo za kak dyno day...meritev je mene takrat stala 4000 SIT. lp vuk

post-9-1106133063.jpg

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Ja to je to, ker ?e ?alta? prepozno je naslednja prestava ?e "previsoko" v vrtljajih in tam sta navor in mo? prenizka (kjer ju tudi vi?ja koli?ina vrtljajev ne "re?uje") in posledi?no je pospe?ek slab?i. Glede na to bi bilo potrebno prestavljati v tistem trenutku da naslednja prestava "pade" v obmo?je najve?jega navora.

 

Pri bencinarju to sicer ne dr?i ?isto saj si pri pospe?ku do 100km/h hitrej?i, ?e ga dose?e? ?e v drugi prestavi kot pa da ?alta? v tretjo in izgubi? cca od pol do ene sekunde. Seveda pa sta pri bencinarju tudi navor in mo? najve?ja pri precej visokih vrtljajih tam, kjer diesel sploh ne se?e oz. sploh ne zmore.

33112_1.png

Napisano

Ja to je to, ker ?e ?alta? prepozno je naslednja prestava ?e "previsoko" v vrtljajih in tam sta navor in mo? prenizka (kjer ju tudi vi?ja koli?ina vrtljajev ne "re?uje") in posledi?no je pospe?ek slab?i. Glede na to bi bilo potrebno prestavljati v tistem trenutku da naslednja prestava "pade" v obmo?je najve?jega navora.

 

Pri bencinarju to sicer ne dr?i ?isto saj si pri pospe?ku do 100km/h hitrej?i, ?e ga dose?e? ?e v drugi prestavi kot pa da ?alta? v tretjo in izgubi? cca od pol do ene sekunde. Seveda pa sta pri bencinarju tudi navor in mo? najve?ja pri precej visokih vrtljajih tam, kjer diesel sploh ne se?e oz. sploh ne zmore.

Bingo...to?no tako je to;pri dizlu je pa? potrebno ve?krat ?altat,da si v tistem optimalnem ?tevilu vrtljajev(pa? tam kjer ma? najve?jo mo?). Posledi?no temu ima vedno ve? modernih dizlov 6 prestav,da se tudi potovalne hitrosti po avtocestah lahko vozijo v 'dokaj' nizkih obratih.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Kje pa je tole zadevco mo?no kupiti za izmerit pospe?ke, kak?na je pribli?na cena ter katera firma je dobra ko to izdeluje?

 

Jaz sem tudi za Dyno.

Napisano

Ja to je to, ker ?e ?alta? prepozno je naslednja prestava ?e "previsoko" v vrtljajih in tam sta navor in mo? prenizka (kjer ju tudi vi?ja koli?ina vrtljajev ne "re?uje") in posledi?no je pospe?ek slab?i. Glede na to bi bilo potrebno prestavljati v tistem trenutku da naslednja prestava "pade" v obmo?je najve?jega navora.

 

Pri bencinarju to sicer ne dr?i ?isto saj si pri pospe?ku do 100km/h hitrej?i, ?e ga dose?e? ?e v drugi prestavi kot pa da ?alta? v tretjo in izgubi? cca od pol do ene sekunde. Seveda pa sta pri bencinarju tudi navor in mo? najve?ja pri precej visokih vrtljajih tam, kjer diesel sploh ne se?e oz. sploh ne zmore.

ja ja saj to mi je jasno (sej sem strojnik ;) ), ampak mi ni jasno zakaj so dal rdece polje pri 5000rpm (recimo isti motor na MPV-ju ma 4500 redline.

Pa se to: ce hoces pokriti vse hitrosti rabis neskoncno stevilo prestav za dizelski motor. Mogoce tud zarad tega ne bomo nikol vidl dizel F1 :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kje pa je tole zadevco mo?no kupiti za izmerit pospe?ke, kak?na je pribli?na cena ter katera firma je dobra ko to izdeluje?

 

Jaz sem tudi za Dyno.

http://www.gtechpro.com/

Glede dyno day-a...jah zmenmo se in enkrat spomladi ali poleti nardimo en dyno day pri RSRu in Mazda sre?anje hkrati;kdor je zainteresiran naj se javi, da vidimo kolko je interesentov in kak?na bi bila nato cena. lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Kje pa je tole zadevco mo?no kupiti za izmerit pospe?ke, kak?na je pribli?na cena ter katera firma je dobra ko to izdeluje?

 

Jaz sem tudi za Dyno.

http://www.gtechpro.com/

Glede dyno day-a...jah zmenmo se in enkrat spomladi ali poleti nardimo en dyno day pri RSRu in Mazda sre?anje hkrati;kdor je zainteresiran naj se javi, da vidimo kolko je interesentov in kak?na bi bila nato cena. lp vuk

Oj jooj draga zadevca!!
Napisano

Dej mi reci kak bi dosel do te Gtech space tehnolo?i da vidim kak moja Mazda vlece?? Piva, dve tri uopce ni u pitanju!! B)

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

2 Hrdzo: Killer ga ima, nemam ja nis s tim :)

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

626 5,7l HEMI, twinturbo, bikompressor, nos, V12, 16V, GT; TDI, K&N, recaro in poseben pepelnik = 700KM, 1210Nm...

 

0-100 km/h: za cik skadit

0-140 km/h: za kavo spit

0-160 km/h: od ljubljane do maribora

0-180km/h: KAJ je to?!!

 

 

kurca ne gre. :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

626 5,7l HEMI, twinturbo, bikompressor, nos, V12, 16V, GT; TDI, K&N, recaro in poseben pepelnik = 700KM, 1210Nm...

 

0-100 km/h: za cik skadit

0-140 km/h: za kavo spit

0-160 km/h: od ljubljane do maribora

0-180km/h: KAJ je to?!!

 

 

kurca ne gre. :)

Onda ti taj turbo ba? i ni od koristi :)

 

A ovo, "Ljubljana - Maribor" pa to je super rezultat! Slovenija je mejhna :lol:

 

Please don`t ban me :D

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Mogo?e je res majhna ampak zakaj sem pa moral zadnji? en avtobus Hrvatov usmerjat, ker so se zgubili? :P

33112_1.png

Napisano

Mogo?e je res majhna ampak zakaj sem pa moral zadnji? en avtobus Hrvatov usmerjat, ker so se zgubili?  :P

Da ne bi slucajno zaceli z taksnimi stvarmi in prerekanji!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Mogo?e je res majhna ampak zakaj sem pa moral zadnji? en avtobus Hrvatov usmerjat, ker so se zgubili? :P

:lol: imam ?e materijala za hecat se ampak no?em jer ni ve? uredu :D

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Mogo?e je res majhna ampak zakaj sem pa moral zadnji? en avtobus Hrvatov usmerjat, ker so se zgubili?? :P

Da ne bi slucajno zaceli z taksnimi stvarmi in prerekanji!
Ej, Don, ne se sekirat pa politike iz tega ven vle?t. To je pa? ?tos na ?tos padel in jaz to tako razumem zato pa zraven razne smejkote limam.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.