Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes zjutraj se peljem na ?iht, ko se ustavim na prvem semaforju(kak?n km stran) se mi avto ugasne, po ponovnem v?igu se postopek ponovi, vse dokler mu nedodam nekaj gasa. Ko se ponovno ustavim, ker naletim na kolono se mi mazdica ponovno ho?e ugasnit,vendar ji to prepre?im z dodajanjem gasa, to se mi ?e parkrat ponovi... Skrbi me tudi to, da ko sem jo posku?al malo stisniti, da vidim ?e je vse uredu, ni vlekla kokr bi mogla oz. je zgubljala mo?, tko da me res skrbi da ni nekaj narobe s turbino. ?e je imel kdo podobne te?ave oz. ?e ve kaj bi lahko blo, ga prosim da mi to ?imprej sporo?i kajti ob 13-ih imam namero it na Cosmos, pred tem pa bi rad imel kak?ne dodatne informacije.

 

 

Vnaprej se vam zahvaljujem za vse odgovore.

 

lp, VRDO

Napisano

Najverjetneje merilec pretoka zraka.

 

 

 

 

ps. ?e je povej, mogo?e je kaka ugodna ? varijanta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najverjetneje merilec pretoka zraka.

ps. ?e je povej, mogo?e je kaka ugodna ? varijanta.

 

 

Hvala ti, bom vidu kaj mi bojo na Mazdi rekl, a mogo?e ve? kok to stane oz. za kok ga lahko ti dobi??

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Hvala ti, bom vidu kaj mi bojo na Mazdi rekl, a mogo?e ve? kok to stane oz. za kok ga lahko ti dobi??

 

Dobim pod ugodno, cca 50% cnej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na mazdi stan ta zadeva 73.000sit (info iz avgusta 2006), in je isti kot za mazdo 323...

meni se je isto zgodilo, sam nisem nc placal (garancija)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.