Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj, imam eno vprasanje namrec pri mazdi 323F letnik 95 je bil menjan zobati jermen pri 105000 leta 2001 sedaj ma avto 160000 vendar je od menjave ze 7 let ampak ne 90000 kilometrov kot narekuje servisna knjizica, sedaj me zanima ce bi zamnejal jermen in ce ponavadi zraven menjave zobatega jermena zamenjate tudi vodno pumpo

 

Hvala za odgovore lepo bodite :D

Napisano

?ivjo!

 

Mislim, da ?e se striktno dr?i? predpisanih servisov, to pomeni 90.000 prevo?enih, ali max 7 let (lahko da kje pi?e tudi samo 5 let), se prav obvezno menjat po teh letih, tudi v primeru, da jih ?e nisi dal 90.000 ?ez! Glede vodne pumpe nekateri kao gledajo, ?e kej pu??a in ?e ne, ti je pol ne menja, se pa rado zgodi, da ti pumpa "spusti" ravno nekje med dvema velikima servisoma, pa ma? takrat cel biznis potem, se prav te delo pride vsaj toliko kot ?e bi takrat ponovno menjal komplet jermenovje! Tko da morda ?e iz preventive, je fino ?e vodno pumpo, npr. pri Renojih al pa Fiatiih ter kakih Oplelih, jih menjajo ?e kar avtomatsko, ob jermenih, pri Mazdah pa tudi ni neumno oz. ni nek ve?ji stro?ek! :danzoman:

 

Nekateri ob jermenih ter vodni pumpi menjajo tudi termostat (po sistemu zihr je ziher), to te pa ko?ta morda nadaljnih 10 do 15 EUR, pa ga pol brez skrbi pi?i?! :ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

js definitivno pri vsaki menjavi jermenov menjam tut pumpo ;)

 

Pravilno, :bravo: .

 

Termostat pa po potrebi, v?asih je nov slab?i kot star ki je ?e vgrajen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Akumulator je že star 5 let, samo sem danes meril napetost, pa lepo drži 12.3 ob kontaktu in ob prižganem avtu 14.2 kar naj bi bilo ok.
    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.