Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni vsi skupaj.

 

Torej stvar je slede?a. Odkar mi je avto zakuhal, mi je za?el nenormalno papcat olje (1l ~ 3000 km). Sem se pogovarjal s fanti iz servisa in so mi rekli, da so ziher oljni obro?ki "zapikali". Kompresija je povsod med 8,5 in 9 bari.

 

Obsodba je padla, ker ?e imam namen avto imeti vsaj 3-4 leta in ker delam pribli?no 40k letno.

 

Zanima me pa kje se da najceneje nabavit dele za ta poseg. Potrebujem pa kompletna tesnila za motor in pa batne obro?ke seveda.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Uf, tole bo pa vse prej kot pocen <_<

 

Na Japoncu zelo malo kdo dela generalko, ponavadi se raj?i i??e drug motor, pa te pride veliko cenej?!

 

Sicer pa ?e slu?ajno misli? it na uradni servis, je pomoje 2000 EUR ?e mal, ?e na njih ra?una?, pol pa se spet postav vpra?anje kok se ti ra?unica izide! :ne vem: B)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Sem se pogovarjal s fanti iz servisa in so mi rekli, da so ziher oljni obro?ki "zapikali". Kompresija je povsod med 8,5 in 9 bari.

 

 

Bla, bla, bla, pri pregretem motorju se obro?ki zmeh?ajo in izgubijo svojo elasti?nost, niso ve? tako trdi kot prej in posledi?no je manj trenja-tesnenja med obro?ki in cilindrom, tam vmes potem uhaja kompresija in olja ne postrga s cilindra, zato ga tudi porabi. :(

 

:bravo:Jao je bil to en hud servis. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:bravo:

 

A si ?e sli?u za hondo? :hohoho:

 

Koga si to mislil ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prevo?enih je 190000 km.

 

Avto mi vedno ko stoji nekaj ?asa zakadi, to traja pribli?no 10~15 sekund. Razen zadnji? ko sem zamenjal olje, naslenje jutro je pol minute tako dimil, da je sosed mislil da se je kaj v?galo. Pa ne pretiravam.

 

Pri sebi sem se odlo?il da bom naredil generalko, zato si 99% nebom premislil glede posega. Rabim samo va?e napotke kam se naj odpravim po dele? Kdorkoli?

 

Aja, pa servis je bil ?erbinek v Mariboru... <_<

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Prevo?enih je 190000 km.

 

Avto mi vedno ko stoji nekaj ?asa zakadi, to traja pribli?no 10~15 sekund. Razen zadnji? ko sem zamenjal olje, naslenje jutro je pol minute tako dimil, da je sosed mislil da se je kaj v?galo. Pa ne pretiravam.

 

Pri sebi sem se odlo?il da bom naredil generalko, zato si 99% nebom premislil glede posega. Rabim samo va?e napotke kam se naj odpravim po dele? Kdorkoli?

 

Aja, pa servis je bil ?erbinek v Mariboru... <_<

 

Dokler ne naliva? 1l olja na cca 2000 km ne pipaj ni?, najprej zamenjaj proizvajalca in tip olja + mejbi kak dodatek, pa bo? zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:( prva velika napaka ?ERBINEK idi drugam ce ces kaj pri?parat al pa probaj kot yavar pravi

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Dodatek sem ?e sprobal, vendar ne pomaga. Olje je notri Castrol Magnatec al kaj je ?e. Saj generalko bi delal v lastni re?iji, rabim samo kje je najbolje iskat dele. GMT, Regnemer,...?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Dodatek sem ?e sprobal, vendar ne pomaga. Olje je notri Castrol Magnatec al kaj je ?e. Saj generalko bi delal v lastni re?iji, rabim samo kje je najbolje iskat dele. GMT, Regnemer,...?

 

Model zamenjaj olje, castrol ?e nikol ni naredu dobrega olja za mazdo, pa verjemi da ti bo ?e kdo povedal isto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok bom poizkusil najprej z zamenjavo olja. Katero je kaj najbolj primerno za ta tip?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ok bom poizkusil najprej z zamenjavo olja. Katero je kaj najbolj primerno za ta tip?

 

S SynPower (5w40 ali ?e bolj?e 5w50) nebo? falil.

 

Katere aditive si ?e sprobal ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sprobal sem samo 1 aditiv, neki Cyclo oljni dodatek.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Regnemer ma kr dobre in ugodne dele, js za svojga Daihatsu-ja hodim u Japan parts (avtocelje) ;)

 

najprej pa sprobi nasvete od Yavarja ;)

Napisano

Dokler ne ?re 1L na 1000 km sam pel....probal bi pa tud valvolina max 150.000km...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Sprobal sem samo 1 aditiv, neki Cyclo oljni dodatek.

 

Kaj, ko bi pred 99% posegom poskusil z Goldom, ali Old specialom. Stalo te bo cca. 35-37? in skoraj 95% bo uspelo zni?at porabo olja. Razen, ?e te tistih 1500-2000? ne "srbi". :whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ok, bom jutri naprej nabavil olje in ga zamenjal, pa da vidim ?e bo kaj bolj?e. Pa tudi aditiv bom ?e sprobal kateri od omenjenih.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

LAhko pa proba? tudi QMI, jaz imam z njim zelo dobre rezultate in veliko let in kilometrov testiranja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Olje dobim v ponedeljek in ga bom zve?er zamenjal. Drugi teden imam tako celi teden ?olo pa bom delal dosti kilometrov in bom lahko ?e konec tedna poro?al o rezultatih...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.