Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

vpra?anje, ?e ti bo tudi generalka kaj dosti pomagala, preizku?eno na mazdah.da ti zjutraj na mrzlo pokadi, je znak, da bo ?edalje slab?e in bo? pri?el do to?ke, ko bo? gledal, kje bo? avto mrzel v?gal, da ne bo? smradil in kadiltistih 15 sekund.

in ko bo zunaj ?e minus bo to bolj o?itno.

moj nasvet je, da zamenja? motor in se ne loti? generalke, ?e pa bo? delal generalko, me prav zanima in presene?en bom, ?e bo? rekel, da si zadovoljen.

Pregret material je pa? rak za motor

zamenjaj motor, najceneje in najbolj?e kar lahko stori?.

Napisano

Olje SynPower 5w50. O motorju bom ?e pa razmislil. Mogo?e kdo ve kak?ne so kaj cene?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

190k

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e si blizu Dom?al, se oglasi na servisu Vodnik (Kersnikova 12) pa se pozanimaj o aditivu, ki sem ti ga priporo?il.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Zdravo.

 

Nekaj ?asa nisem pisal v to temo ni?, ker sem zamenjal olje in ?akal na rezultate. Sicer moram priznati da je poraba malenkost padla - 1.2 litra na probli?no 2300 km. Vendar je stanje ?e vedno preve? mote?e, da bi stvar pustil tako kot je.

 

V?eraj sem brskal po internetu in iskal komplet tesnil in teflonov. Na neki ameri?ki strani sem potem videl, da so zeleno obarvani tefloni predvideni za izpu?ne ventile in ?rno obarvani za sesalne ventile. Midva z o?etom pa sva takrat to naredila (po logiki <_<) ravno obratno.

 

Sedaj pa vpra?am vas mojstre, ?e je to mo?en vzrok te?ave. Navodil za katere ventile so kateri tefloni pa seveda ni bilo zraven. <_<

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ne vem kaj je z barvo teflonov. ?e obstaja razlika med debelinami stebla, sta naredila napako, ker je na izpu?nih preohlapno, na sesalnih pretesno, v nasprotnem je mo?nost, da je razlika v materialih zardi temperaturne obremenjenosti. Izpu?ni so bolj obremenjeni in zato mogo?e druga?en material. Pri japonski preciznosti je to mogo?e. Druge blagovne znamke imajo ponavadi enake teflone.

 

Po moji grobi ra?unici te stane olje na eno menjavo (10.000km) cca 132? (55 +77), ?e je v ma?ini 4 l olja. ?e pa je menjava na 20.000km pa cca 209?

 

Sedaj pa moja ra?unica 55? menjava +34,5? (aditiv)+55? (dolivanje do 0,2 na 1000km) (menjava na 30.000Km). Pri tem bo ?lo v zrak najmanj polovico manj olja kot do sedaj. Pri naslednji menjavi pa bo? rabil samo 17,25 ? aditiva, ker se dodajanje prepolovi.

 

Torej pri naslednji menjavi pa 55+17,25+55 na 30.000 km

 

Pa ?e generalko bo? premaknil za nekajkrat po 30.000km.

 

Pri mojem "finan?nem" poslovanju dileme ni.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To kar drži a le, če je v voznem stanju... 😁🫣😉
    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.