Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

vpra?anje, ?e ti bo tudi generalka kaj dosti pomagala, preizku?eno na mazdah.da ti zjutraj na mrzlo pokadi, je znak, da bo ?edalje slab?e in bo? pri?el do to?ke, ko bo? gledal, kje bo? avto mrzel v?gal, da ne bo? smradil in kadiltistih 15 sekund.

in ko bo zunaj ?e minus bo to bolj o?itno.

moj nasvet je, da zamenja? motor in se ne loti? generalke, ?e pa bo? delal generalko, me prav zanima in presene?en bom, ?e bo? rekel, da si zadovoljen.

Pregret material je pa? rak za motor

zamenjaj motor, najceneje in najbolj?e kar lahko stori?.

Napisano

Olje SynPower 5w50. O motorju bom ?e pa razmislil. Mogo?e kdo ve kak?ne so kaj cene?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

190k

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e si blizu Dom?al, se oglasi na servisu Vodnik (Kersnikova 12) pa se pozanimaj o aditivu, ki sem ti ga priporo?il.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Zdravo.

 

Nekaj ?asa nisem pisal v to temo ni?, ker sem zamenjal olje in ?akal na rezultate. Sicer moram priznati da je poraba malenkost padla - 1.2 litra na probli?no 2300 km. Vendar je stanje ?e vedno preve? mote?e, da bi stvar pustil tako kot je.

 

V?eraj sem brskal po internetu in iskal komplet tesnil in teflonov. Na neki ameri?ki strani sem potem videl, da so zeleno obarvani tefloni predvideni za izpu?ne ventile in ?rno obarvani za sesalne ventile. Midva z o?etom pa sva takrat to naredila (po logiki <_<) ravno obratno.

 

Sedaj pa vpra?am vas mojstre, ?e je to mo?en vzrok te?ave. Navodil za katere ventile so kateri tefloni pa seveda ni bilo zraven. <_<

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ne vem kaj je z barvo teflonov. ?e obstaja razlika med debelinami stebla, sta naredila napako, ker je na izpu?nih preohlapno, na sesalnih pretesno, v nasprotnem je mo?nost, da je razlika v materialih zardi temperaturne obremenjenosti. Izpu?ni so bolj obremenjeni in zato mogo?e druga?en material. Pri japonski preciznosti je to mogo?e. Druge blagovne znamke imajo ponavadi enake teflone.

 

Po moji grobi ra?unici te stane olje na eno menjavo (10.000km) cca 132? (55 +77), ?e je v ma?ini 4 l olja. ?e pa je menjava na 20.000km pa cca 209?

 

Sedaj pa moja ra?unica 55? menjava +34,5? (aditiv)+55? (dolivanje do 0,2 na 1000km) (menjava na 30.000Km). Pri tem bo ?lo v zrak najmanj polovico manj olja kot do sedaj. Pri naslednji menjavi pa bo? rabil samo 17,25 ? aditiva, ker se dodajanje prepolovi.

 

Torej pri naslednji menjavi pa 55+17,25+55 na 30.000 km

 

Pa ?e generalko bo? premaknil za nekajkrat po 30.000km.

 

Pri mojem "finan?nem" poslovanju dileme ni.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.