Skoči na vsebino

Mazda 3 & Toyota Auris

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Kupjem novi avto. V najo?ji izbor sta pri?la Mazda 3 sport 1,4i TE Plus 62 kw/ 84 KM 16.672,57? in Toyota Auris 5 vrat Luna motor 1,4 VVT-i, 1398 ccm, 71 kW (97 KM) 16.360,00?. Pri Mazdi imajo popust 1000? pri Toyoti pa 900?. Zanima me va?e mnenje,katerega naj izberem in zakaj.

Hvala za odgovore

:ne vem: ?zmeden?

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano
  je LabiGT napisal:

imam izkusnje z obema:

na kratko

auris ima boljsi motor, mazda se lepse pelje

 

...in Mazda lep?e zgleda.Vsaj zame. :D

 

 

Napisano

Tudi sam sem se najprej (v pri?etku leta) odlo?al za nakup novega avta, med o?jimi kandidati sta bila tudi omenjena modela. Sicer sem testiral le dizelske razli?ice a kljub vsemu - vodljivost je vsekakor bolj?a pri Mazdi, poraba motorja nekoliko bolj na strani Aurisa, ki je tudi mo?nej?i. Izolacija hrupa motorja je pri obeh zadovoljiva (?e velja za dizle, potem pri bencinarjih ne bi smelo biti druga?e), vendar se v Aurisu sedi dosti vi?je kot pri trojki. Pri notranjosti sta oba svojevrstna, mogo?e Auris nekoliko izstopa z noviteto sredinske konzole, ki pa zna tudi mote?e vplivati na desno koleno vi?jih voznikov (ob?utki na testni vo?nji). Pri garanciji naj bi bila oba pri 3 letih (nisem 100%), kar pa se ti?e kvalitete laka oz. morebitne protikorozijske za??ite bi ?e vedno nekako bolj zaupal Toyoti. Ekonomi?nej?a poraba je na strani Aurisa, tudi ob te?ji nogi. Tudi servisne storitve so po mojem mnenju pri Toyoti (vsaj kar se ti?e LJ in okolice) generalno bolj vestne in odgovorne. A bo vzdr?evanje kljub temu nekoliko cenej?e pri Mazdi (razlika v pogonu motorja: M3 - veriga, Auris bencin - jermeni).

 

Si morda razmislil o Mazdinem 1.6 bencinskem motorju? Poraba ne bo opazno ve?ja glede na 1.4 litrski motor, se pa bo ?e kako poznalo na mo?i (?e posebej ob pri?gani klimi!) in u?itku v vo?nji sploh. Glede na majhno razliko v ceni bi bilo vredno razmisliti. Navsezadnje kupuje? avto za 16.ooo eur + ...

 

 

Lp.

...pa oglasi se s fotkami, ?e se odlo?i? za Mazdo :rolleyes: .

58461.png
Napisano

Oba motorja 1.4 sta na ?alost preve? podhranjena in ne sodita v moderne avtomobile. Vzemi raje motor 1.6 pri katerem ima? tako pri Toyoti kot pri Mazdi ?e ve? mo?nosti glede opreme. Cena se ne pove?a bistveno (cca 2.000?) in ?e se lahko toliko stegne? se dej, ker po moje se spla?a.

 

Je pa tako, da je Mazda 3 za cca 20cm ve? avtomobila kot je Toyote. Motor je zmogljivej?i v Toyoti jo pa matra to, da jo delajo v veliki britaniji in kot sem sli?al je kvaliteta bolj v stilu Roverja kot pa Toyote in pregovorna kvaliteta je tukaj resno na preizku?nji.

33112_1.png

Napisano

Japonci so imeli nemalo te?av pri prena?anju svojih delovnih smernic in navad ?e na kader v Franciji (proizvodnja Yarisa l.2000-), zaradi ?esar so se hitro pokazala odstopanja od leto starej?ih, na Japonskem izdelanih omenjenih mal?kov. Kljub temu so se z izgradnjo milijardo eurov vredne tovarne v Tur?iji in obrati v Veliki Britaniji odlo?ili nadaljevati s proizvodnjo v Evropi, navkljub razlikam v natan?nosti ter predanosti japonskih in evropskih delavskih rok. Dejstvo, ki je resni?no na ?e omenjeni preizku?nji.

Toyota, kot vodilni svetovni proizvajalec avtomobilov, trenutno o?itno daje naklonjenosti Evropske Unije (edinstveno dovoljenje za izdelavo ?tirih namesto dveh dovoljenih modelov tujega proizvajalca na njenih tleh) prednost pred zagotovitvijo 100% kvalitetne enakosti evropskim kupcem :ph34r: .

 

Tudi s tega vidika se je pametneje ozreti za emblemom v obliki ?rke M ;) .

58461.png
Napisano
  je mazdacon3 napisal:

navkljub razlikam v natan?nosti ter predanosti japonskih in evropskih delavskih rok.

 

Problem je predvsem v tem, da imamo Evropejci prevelike roke, Japon?ki pa majhne torej la?e skup dajejo majhne natan?ne kose. :hohoho::hohoho: (mislim, da je tale fora kar iz Monthy Phytona). Ni pa TToyota edini proizvajalec na EU tleh, Nissan ima tovarne v ?paniji, v UK, Mazdo 2 so tudi delali v ?paniji, pomoje da jo tudi zdaj?njo (ne bom 200% trdil), Suzuki dela Swifta na Mad?arskem pa ?e kaj bi se na?lo.

Mi je pa zanimiv podatek, da Auris nima ketne ampak jermen kar bistveno podra?i servis, ki je pri Toyoti pomoje ?e tako dra?ji. :ne vem: Po drugi strani je Mazda 3 relativno utrujen model (pripravlja se nova), Auris je pa sve?.

Napisano

To je res, kar pravi Symon, da je trojka ?e "utrujena" in ?e ima? mo?nost po?akat ?e kak?ne pol leta bo zunaj ?e nova trojka, ki bo vsaj po slikah sode? prava oblikovna bomba.

 

 

Glede nove Mazda 2 pa mislim, da se ne dela ve? v Evropi zaradi slabe kakovosti prej?nje dvojke :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Hvala za va?e odgovore.

Aurisa sem vozil v petek (17.10), bil je diesel 1,4 in sem z njim zadovoljen. Tudi z menjalnikom sem bil zadovoljen, estetsko mi je tudi v?e?. Testno Mazdo moram po?akati ?e par dni, ker so staro prodali, oziroma jo prodajajo. Vse to gledam v Mariboru. Pomankljivost pri Toyoti je prodajalec, ki je "trd" in no?e se pogajati za ni?, kar pri Mazdi ni tako, in so mi obljubili kar nekaj "daril" kar je ?e en velik plus za Mazdo. Za kateri model se bom odlo?il bom sporo?il in pokazal fotografije, ko ga kupim.

Lep pozdrav

Robert

:jupiii::cheers:

Napisano

aha se to, peljal sem tudi 4vratnega aurisa (corolla) 1.4dizel in je motor svetlobna leta pred 1.4 bencinarjem...(boljs vlece, bolj miren, vlece on nizkih vrtljajev konstantno in poraba je tudi nizja)

ce kaj pomaga info

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

aha se to, peljal sem tudi 4vratnega aurisa (corolla) 1.4dizel in je motor svetlobna leta pred 1.4 bencinarjem...(boljs vlece, bolj miren, vlece on nizkih vrtljajev konstantno in poraba je tudi nizja)

ce kaj pomaga info

 

To je dober podatek, da ne bo potem razo?aranje, ko bo bencinar pri hi?i - pa? ve? kot 13 sekund do 100km/h je bolj nepremi?nina, kot pa normalno dinami?en avtomobil.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

To je dober podatek, da ne bo potem razo?aranje, ko bo bencinar pri hi?i - pa? ve? kot 13 sekund do 100km/h je bolj nepremi?nina, kot pa normalno dinami?en avtomobil.

 

Ha,ha,bem,?e bi ga imel pred 10 leti bi bil dober. :D:P

 

 

Napisano

?ivjo, Mazdo 3 vzemi bencinarja 1.6 obvezno, bo vredno svojega denarja, ima 105 konjev tako da ni lih ?portnik, avto pa potegne ko je treba, klima se rahlo pozna ampak ni krize, teh 20 konjev se mora dosti poznati, tudi pri porabi, avto ni glih lahek. Kot so napisali je pa res da Mazda 3 prihaja drugo leto nova, cena pa ?e ni znana in tudi bog ve koliko ?asa se bo ?akalo nanjo pri naro?ilu. ?e se ti ne mudi in si ?eli? nov model po?akaj, oz. vzemi trojko ki je sedaj, tele zadnje so tudi zelo zelo dobro opremljene za ta denar ki ga da? zanjo. :bravo: Najbolje da jo stestira? in se potem odlo?i?, ?e ma? mo?nost testiraj pri Mazdi oba motorja, 1.4 ti bo 100% preslaboten.

Druga?e je pa za moje pojme tole visoka cena za 1.4 motor, poglej tele dve:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2070323

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2279851 skoraj nova, ampak glede nato da jo dobi? 2000 EUR ceneje zato ker ima 5500km ve? kot ?isto nova, mislim da nima? kej falit.

Napisano

Sedaj imam Xsaro 1,4 75KM in sem s tem motorjem ?isto zadovoljen. Porabo imam nizko, s 50 litri naredim poleti pribli?no 900-950 km, pozimi pa 800-850 km. Nisem kak?en divjak zato ne potrebujem ravno avta, ki bi od 0 pa do 100 potreboval 6 ali 7 sekund. Potrebujem zanesljiv avto z malo porabo in tokrat sem se odloćil za japonca in ne za evropejca ali ameri?ana. Tudi sam spremljam avto.net in videl slede?a oglasa. Ko bom stestiral Mazdo 3, bom se la?je odlo?al o modelu in motorju.

Robert

:bravo::jupiii:

Napisano

koliko kil ima xsara koliko mazda/toyota, kaksne gume ima xsara serijsko /mazda...

itd itd

ceprav, ce ti je ta xsarin motor vsec (sem vozil C3 kot nadomestni avto s takim motorjem in se mi je zdelo, da celo s kolesom imam boljse pospeske) potem ti najbrz bo vsec tudi pri mazdi/toyoti...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jest imam 3-ko z 1,4 motorjem....

 

 

Vse zgoraj povedano dr?i, avto se res dobr pelje, mi je pa ?al da nisem takrat odkartal 2k ? ve? in bi se vozil z 1,6 motorjem. Po ravnem gre 1,4 zadovoljivo, ga pa malo hriba ali poleti klima kar dobr upo?asni.

 

Skratka ?e se bo? odlo?u za mazdo vzemi 1,6!!!!!!!!!

Napisano

Xsara in Mazda 3 imata pribli?no enako te?o, Xsara ima gume 195/55/15 pri Mazdi sem pa gledal da so 195/65/15, Toyota Auris pa 205/55/16. Auris pa je pribli?no 200 kg te?ji od Mazde 3 in Xsare. Avto vozim pri niskih obratih pri 70 ?e imam v peti prestavi.

Napisano

?e bo? kupoval Mazdo 3 in bo to po letniku 2006 (remake) in 1.6 motor so gume ?e v originalu 205/60/16.

Druga?e pa meni pije 95% mestno vo?njo 9 litrov. Druga?e pa po testih povsod pi?e da motor ve? porabi kot pri konkurenci sam jest pravim, liter gor al pa dol ?e vem da se v kvalitetnem avtu vozim.

Napisano

Ne vem od kod tebi podatki ampak po uradnih specifikacijah ima Mazda 3 1.4 1190kg ali ve? (odvisno od opreme), Toyota z 1.4 motorjem za?ne svojo te?o pri 1220kg in naprej.

 

Citroen Xsara z 1.4 motorjem pa ima "le" 1020kg. To je skoraj 200kg manj oz. za la?jo predstavo je to toliko razlike kot ?e si Xaro vozil sam ali pa ste se v avtu vozili ?tirje.

 

Pa ?e to:

 

razmerje Mazda 14,7kg/KM

razmerje Toyota 12,5kg/KM

razmerje Xsara 13,6kg/KM

 

Sicer je pa res, da ?e si zadovoljen s tem in se nikoli ne spravlja? prehitevat po?asne?ev se bo? lepo peljal tudi s tem motorjem - tukaj te samo ho?emo opozoriti zdaj predno si se sploh odlo?il za nakup.

 

 

 

 

 

 

 

 

?e bi se jaz odlo?al zase in bi izbiral v tem segmentu vozil ne bi izbral ne enega ne drugega ampak bi za 13.300? dobil 1.4 motor s 109KM (11,5sekund do 100km/h) in 7 let garancije. ;) Ampak to je samo moje mnenje in bohnedej, da ga upo?teva? :hohoho:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Ne vem od kod tebi podatki ampak po uradnih specifikacijah ima Mazda 3 1.4 1190kg ali ve? (odvisno od opreme), Toyota z 1.4 motorjem za?ne svojo te?o pri 1220kg in naprej.

 

Citroen Xsara z 1.4 motorjem pa ima "le" 1020kg. To je skoraj 200kg manj oz. za la?jo predstavo je to toliko razlike kot ?e si Xaro vozil sam ali pa ste se v avtu vozili ?tirje.

 

Pa ?e to:

 

razmerje Mazda 14,7kg/KM

razmerje Toyota 12,5kg/KM

razmerje Xsara 13,6kg/KM

 

Sicer je pa res, da ?e si zadovoljen s tem in se nikoli ne spravlja? prehitevat po?asne?ev se bo? lepo peljal tudi s tem motorjem - tukaj te samo ho?emo opozoriti zdaj predno si se sploh odlo?il za nakup.

?e bi se jaz odlo?al zase in bi izbiral v tem segmentu vozil ne bi izbral ne enega ne drugega ampak bi za 13.300? dobil 1.4 motor s 109KM (11,5sekund do 100km/h) in 7 let garancije. ;) Ampak to je samo moje mnenje in bohnedej, da ga upo?teva? :hohoho:

 

...in to sploh ne bi bila Kia. :rolleyes:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

...in to sploh ne bi bila Kia. :rolleyes:

 

ah neee, kje pa... le kako si na to pomislil :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Kie pa? ni mislo.... :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Danes (20.10.) sem testiral-vozil Mazdo 3 1,4 motor. Od znotraj je solidna, ro?na je nareta za sovoznika in ne za voznika. Pedalke za sklopko, zavoro in plin so mi preblizu skupaj, ker sem vsaki? ko sem dal nogo iz plina na zavoro ter nato nazaj na plin vedno "zahaklal" zavoro tako da je avto malce poskakoval. Meni je druga?e bil motor dovolj mo?an, samo ko ga je vozila ?ena je bil zanjo "pre?voh". Sedaj ?e ?akama, da dobijo testno vozilo z 1,6 motorjem. Trgovec je bil zelo prijazen brez pogajanj je ?e ponudil nekaj brezpla?ne dodatne opreme. Trenutno je moj vtis bolj na strani Toyote, lep?a, udobnej?a, la?je vodljiva vendar je tudi dra?ja ter trgovec brezvezen.

:ne vem: :ne vem: :ne vem:

Napisano
  je format napisal:

Danes (20.10.) sem testiral-vozil Mazdo 3 1,4 motor. Od znotraj je solidna, ro?na je nareta za sovoznika in ne za voznika. Pedalke za sklopko, zavoro in plin so mi preblizu skupaj, ker sem vsaki? ko sem dal nogo iz plina na zavoro ter nato nazaj na plin vedno "zahaklal" zavoro tako da je avto malce poskakoval. Meni je druga?e bil motor dovolj mo?an, samo ko ga je vozila ?ena je bil zanjo "pre?voh". Sedaj ?e ?akama, da dobijo testno vozilo z 1,6 motorjem. Trgovec je bil zelo prijazen brez pogajanj je ?e ponudil nekaj brezpla?ne dodatne opreme. Trenutno je moj vtis bolj na strani Toyote, lep?a, udobnej?a, la?je vodljiva vendar je tudi dra?ja ter trgovec brezvezen.

:ne vem: :ne vem: :ne vem:

 

 

Na ro?no, ?e posebej pa na stopalke bi se (v primeru nakupa seveda) v kakem mesecu-dveh ?e lepo navadil (lastne izku?nje). Sicer sem tudi sam ljubitelj ve?inoma umirjene vo?nje, ampak omenjenih 70km/h v 5.prestavi ??? Ne vem, ?e bi 1.4 motor pri mazdi ravno toleriral vo?njo v tako (pre)nizkih obratih. Bolje bi to ?lo od rok 1.6 motorju. ?eprav mi se tudi nasploh 5.prestava pri tej hitrosti zdi nepotrebna.

58461.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Sem že sam našel...   Investigators Release Cause of Fatal Air India Crash. It's Bizarre WWW.YAHOO.COM The Air India plane crash was one of the worst air disasters in aviation history. At least 260 people died, including 19 on the ground, although one passenger miraculously survived the wreck. The plane was...  
    • Imel si priložnost biti tiho 😂
    • Prav imaš.   Ker z @Boss tak ne prideš do konca in je tako bolestno prepričan v svoj prav in če se ne strinjaš z njim si najslabši izmed najslabših, je boljše, da neham. Sem namreč ravno mislil dodat še nekaj o njegovem drugem sovražniku, ki je kriv za vse tisto, za kar ni kriv Janša - Ameriki. Da mu začnem pisat o tem, kaj vse je zasrala Anglija in potegnila s seboj vse ostale, ki so potem "potegnili ta-kratko", je res brez veze, ker itak ne bo dovolil, da mu kdo uniči sanje. Zato se raje vrnimo na avto - forum. Pa če malo razširimo, dodajmo sem še letala. Mi je sosed razlagal o letalski nesreči v Indiji, kjer je letalo Boeing 787 kmalu po vzletu padlo na naselje. Baje sta pilota sama ugasnila motorje. Sem malo na hitro pogledal po internetu, pa nikjer ne vidim nič o tem. Mogoče kdo kaj več ve?
    • Isuse bože, to je bil včasih an dober avto forum.  
    • @Slivka   In ti to verjameš v vse te insinuacije in nepreverjene zadeve. A če je zapisano v Demokraciji ali na Novi24 to nikakor ne pomeni, da je vse oziroma karkoli res kar tam piše. Gredo se nek revizionizem zgodovine, kjer so čakali toliko časa, da so glavni akterji, ki jih omenjaš že vsi pomrli in se ne morejo več zagovarjat.   Še malo sem nekako čakal, da vidim, da boš napisal, da so ubogi Italijani in Nemci bili tukaj na dopustu (no enega si celo našel, da se je vračal z dopusta) in da so jih nehvaležni domačini, ki so se skrivali v hostah napadli. Mogoče je bil pa 3. rajh res dobrodelna organizacija pa samo nismo tega pravilno razumeli.    Iščeš, domnevno neka sodelovanja z okupatorjem skoraj vseh, ki so nekaj pomenili v tistem času na samem začetku upora. Potem pa tišina do konca vojne, ki se tudi po tvojem ni končal s koncem vojne ampak je trajala zato, da se verjetno še koga dodatno likvidira al kako sem to prebral. Mogoče pa je bilo le zato, ker se umikajoče izdajalske enote niso želele predati partizanski armadi in so upale, da jih bodo zavezniki sprejeli z odprtimi rokami. Domobranci so s strani vlade v izgnanstvu in zaveznikov že leta 1944 dobili ponudbo naj se pridružijo partizanom in s tem dobijo amnestijo na pretekla dogajanja. Ne da jo niso izkoristili, ampak so skoraj do bridkega konca nacistične nemcije dajali prisege Hitlerju. Ne mi zdaj govorit, da zaradi komunistov, ker to bi bla pa abotnost brez primere.   Zanimivo mi je predvsem to kako spretno se izogibaš dogajanju recimo od jeseni 1941 in spomladi 1945 kot, da se tam ni dogajalo nič, da niso pobijali talcev, da niso požigali vasi, da tvoji domobranci niso pomagali pošiljali ljudi v koncentracijska taborišča. Kot, da se tam ni nič dogajalo le neki razcapanci so v hostah delali kažin.    Glej, zavezniki so priznali le partizane, za proti nacifašistično skupino in tukaj tega dejstva ne boš spremenil, tudi evropski zgodovinarji partizansko gibanje označujejo za resno silo proti Wermachtu. Tako, da tole skrajno desničarsko sranje, ki ga navajaš pač nikjer v Evropi ne bo padlo na plodna tla. Lahko se skupaj s tvojimi domobranci, pa častilci ustašev na Hrvaškem in četnikov v Srbiji, še tako naprezate, ampak dejstva o izdaji in izdajalcih bodo ostala pa če se še tako trudite.   Se pa nekaj strinjam, tudi ljudje, ki so bili pobiti na katerikoli strani si pač zaslužijo dostojen pokop in označen grob. To bi se moralo zgoditi, potem pa se mora zapreti to poglavje zgodovine, ker 99% ljudi, ki danes živijo nismo imeli s tem opravka in nismo nikakor in nikjer soodgovorni za dejanja tistega časa. Nikakeršen revizionizem, obujanje domobrancev, ustašev, četnikov, nacijev pa konec koncev tudi takratnih komunistov nam dandanes res ne koristi nikakor, še manj pa nam bo v prihodnje.   Pa še zadnja zadeva, ker imaš toliko proti komunjaram - zakaj v Sloveniji nismo naredili lustracije? Tudi desnica, ki se danes razglaša protikomunistično tega ni naredila pa je imela veliko možnosti. Zato, ker je največje število komunistov, ki so to uradno bili tudi lastniki partijske knjižice s tem lustrirali same sebe. In ja še vedno je največ bivših komijev ravno v stranki, ki dela najbolj na tem, da bi se spreminjala zgodovina po njihovih želja. Zdaj pa naredi tisto matematiko, ki jo meni očitaš.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.