Skoči na vsebino

Nova obdav?itev pri registraciji avtomobila?


Boss

Priporočeno sporočilo

Po koluarjih se potihem govori, da se bo kmalu menjalo t.i. nadomestilo za uporabo cest in nadomestilo z obdav?itvijo po koli?ini izpustov.

 

Kakor veste so razredi za vi?ino nadomestila vezali na prostornino motorja, kar je res milo re?eno zastarelo in popolnoma nepravi?no saj sta isto pla?ala Golf SDI 1.9 s 64KM in recimo Mazda MPS 2.3. s 265KM.

 

Po novem naj bi obstajali trije!!! razredi in sicer

 

1. do 110g CO2/km

2. od 110-160g CO2/km

3. nad 160g/CO2/km

 

V praksi naj povem, da je 160g CO2/km pribli?no enako kombinirani porabi pri bencinarju cca 6,7l/100km pri dieslu pa cca 6,1l/100km.

 

110g CO2/km je pa pri dieslu cca 4,2l/100km pri bencinarju pa skoraj nedosegljivih (tudi za Priusa) 4,6l/100km.

 

Se pravi, da kod ka?e bo ve?ina normalno velikih motorjev torej padla v najvi?ji/najdra?ji razred, kar na?eloma sicer ni slabo saj bodo ve? pla?evali tisti, ki se vozijo z bolj po?re?nimi stroji. Je pa catch, da bodo notri padli tudi tisti manj premo?ni, ki nimajo denarja za nov "eko" avto in se vozijo v starih malih kripah s porabo nad 8 litri pri ma?incah 1.4 ali celo manj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni fora v tem a imamo davke radi ali ne, ker pa? morajo biti. MadMax iz davkov tudi ti dobiva? svojo pla?o ;)

 

Point je bolj v tem kateri sistem je bolj ustrezen, ker nekako mi ne gre skupaj, da lastnik oskubljenega Pola 1.9SDI pla?a ve?, kot recimo lastnik novega Passata 1.4TSI s 170KM.

 

?eprav tudi sistem z izpusti ima v predlogu premal razredov saj bi v najvi?jega padla recimo tako Mazda 6 2.0, kot recimo Hummer al pa Veyron.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni fora v tem a imamo davke radi ali ne, ker pa? morajo biti. MadMax iz davkov tudi ti dobiva? svojo pla?o ;)

 

Point je bolj v tem kateri sistem je bolj ustrezen, ker nekako mi ne gre skupaj, da lastnik oskubljenega Pola 1.9SDI pla?a ve?, kot recimo lastnik novega Passata 1.4TSI s 170KM.

 

?eprav tudi sistem z izpusti ima v predlogu premal razredov saj bi v najvi?jega padla recimo tako Mazda 6 2.0, kot recimo Hummer al pa Veyron.

 

Podoben sistem imajo ?e v v Italiji in niso ni? kaj preve? navdu?eni nad njim.

Mislim,da je res poanta v tem,da bi dobila dr?ava v skledo ve? meda (beri ?oldov). ;)

 

Pred vsakim novim zakonom gredo na delo matematiki in statistiki in podobni in z izra?uni

simulirajo,kaj se dr?avi najbolj izpla?a.V resnici izgleda pa,da jim je mar za ?istej?e okolje. <_<

 

V glavnem bodo dosegli to,da bo folk spet mno?i?no kupoval manj?e avte in z tem tudi manj varne.

In seveda ve?ina teh manj?ih avtov bo iz druge roke,ker folk ne bo ve? sposoben kupovati novih.

Pa bomo spet tam kjer ni muh. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni fer, js mam 90 letnika ku ?e nima katalizatorja mi bo itak ve? plinov pokazal, ker morm dodajat ?e svinc :(

 

Lej, za tvojega tudi ni nikjer uradnih homologacijskih podatkov tako, da te ne morejo cepat po izpustih saj niso nikjer dolo?eni. Vse avtomobili, ki tega podatka nimajo bodo pa? verjetno colali po trenutnem sistemu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l :hohoho: ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l :hohoho: ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).

 

Nekaj takega, samo da bi to nekako pretvorli v Co2, pa bi to bila dokaj fer zadeva
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja, ?e pr tem sistemu je sme?no kako lah nek Clio z 180 KM pa Por?e ?ajen z 405 KM pla?ata isto zavarovanje (gledano po kw). Use kar ma nad 130 KW pla?a? maximum registracijo, pol pa pa? ?e cestnina po prostornini motorja. No ja, bojo ?e tko nardil da bo ve? dnarja v blagajno prcaplal <_<

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l :hohoho: ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).

 

s temlem se pa ?ist strinjam, a kdo ve kolk je popusta pri zavarovanju za oldtimerja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nekoč, ko bomo vsi prisiljeni voziti električarje (kitajske), boš enostavno počakal, da bo trajekt že na pol napolnjen. In takrat bo imel že toliko greza, da boš po rampi zapeljal not naravnost.  (če bo poln, se bo po rampi vozilo navzdol)
    • Jaka, da nisi kaj pomešal?   Naša M3 2018:    
    • Hvala @Bini!!  Ja takole imam, ampak prej sem imel zaprto in se zadaj ni videlo trobe itd. Mogoče se je odprlo, ko sem peljal? Ne vem. Sem pa 100% da je bilo zaprto, ker vem da sem tlačil notri roke ko sem pucal avto. Če je to okej, potem naj bo tako. No, na zadnji sliki pa nimam teh pokrovčkov na levi in desni strani. To še rabim, pa bo okej očitno. Pa tisto zadevco moram tudi naročiti za srne odganjat. 😀
    • Jaz gledam na to v kontekstu tistih časov in svoje mladosti. Ne pogrešam takratne oblasti in tudi ne ritualov njenega čaščenja, pogrešam pa svojo mladost.    Alex, si kdaj nosil pionirsko kapico in rutko?   »Janša je že v rani mladosti kazal voditeljske sposobnosti. Že pri INSAJDER.COM Ob zaprisegi Janeza Janše kot predsednika slovenske vlade so v Mladini spomnili, da je bil bodoči predsednik vlade »že v mladosti pravi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.