Skoči na vsebino

Pokanje...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Stvar je tak?na med zaviranjem ob rahlem ali mo?nem zavoju volana v ovinek od spredaj nekaj po?i v?asih ?isto malo, 2x in danes pa je tako glasno po?lo da je ?e zaskrbljajujo?e in milsi? da bo kaj odpadlo!

Ta problem se pa v?asih tudi pojavi ko se na mestu obra?a volan ampak ne tako pogosto kot problem med vo?njo ob zaviranju v ovinek!

 

Zelo poredko vendar tudi ob bremzanju brez da bi se obra?al volan spet zelo malo pokne samo kaj pokne pa se mi sanja nena!

 

Prosim za pomo?, gre pa za Mazdo 323BG letnik 90!

 

Hvala!!

Napisano

Hello !

 

Si se ?e pozanimal pri avtomehaniku :huh: ? Ali pa poskusi na strani AS-Velenje.

Hm, hm... <_< . Ja res ne vem kaj bi to bilo.

user posted image
Napisano

mogo?e je kak zglob, ali pa ma kje kaj lufta ?...

 

dvignit, pa pogledat..

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ce ti to dela ko gres pocasi v ovinek potem pa je vmes se kak mali jarek za vodo in ti takrat pokne je najverjetneje "kugla". To je tist na konc roke ko je tak kroglast "zglob" pa ma vn eno palcko ki so jo vtakne potem na "ab?enkl" (tist ko so bremze potem tut gor). Najverjetneje je to. K je men tut leva crknala. Ponavad ko sm mel volan kr orng navit pa se pocas pelal... pa se kaka mala lunka vmes, oziroma previs ceste... pa je poknal. Ja, ja :D:D:D kr orng pokne.

 

Sj ti nihce tule sedaj ne more zihr povedat kaj je...sam z moje strani je najverjetneje to. Lahk tut da je koncnik (povezava med volanom in "ab?enklom")...sam dvomim. Potem bi naj imel avto v volanu luft. Vse ostalo pa ne bi "poknalo" ampak bi bolj mlelo oz. tulilo.

 

ajdi ;)

 

Btw... ne vem tocne cene... zdi se mi da je del okol 15 - 20 k sit. :whatever:

Napisano

Homokineti?ki zglob mo?da...

 

probaj ovo napravit, na ravnem mestu smotaj volan skroz u enu stranu in se vozi u krug sa tako smotanim volanom, ?e ?uje? "TUK TUK TUK TUK" in osjeti? nekaj na volanu, onda je sigurno homokineti?ki zglob.

Tudi mam BG 1990 in mi je pred 6-7 let pukla man?eta od homokineti?kog zgloba, to niko ni primjetil pa je pra?ina u?la v zglob in ga pojela... mijenjao oba dva.

Prili?no sam siguran da je to

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

99,9% je homokineti?ni zglob ker men je tudi tako delal, pa sem ga pol zamenjal zdej je pa O.K. ;)

Pel pa raj kak?nemu mehaniku pogledat da ne bo? zastonj metal dnarja stran, on bo to hitro odkril.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Po moje je lager, tisti na vrhu amortizera! Da je kaj drugega, ne bi ?el skozi tehni?nega. Krogle i homokineti?ni so skoraj ve?ni...Ni ni? nevarnega ?e ni prehudo i te ne moti 'pokanje'... :rolleyes:

Napisano

to ni res, jaz sem mel zani? homokineti?ni pa sploh na tehni?nem niso opazili.Pa? poka zdr?i pa ?e lahko dosti km.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eno-nožni premium  
    • K da bi se ChatGPTjem pogovarju  
    • Fake, AI, pomoje je bil v excelu delan video. Vsi dobro vemo da so to bučke, saj je mazda premium.
    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
    • V bistvu je tako,da je PZ super👍,JIS tudi👍,PH je pa drek👎!   Jaz sem nevedoč zjebal dva vijaka pri tisti "vintage" fleksarici (letnik 82😲)...pol pa dobi tak vijak,da bo izpdlo pošteno restavrirano,k pri Makita servisu jih nimajo🥺...ampak zahvaljujoč internetu upanje ni izgubljeno😃... Samo je pa fajn zoprna stvar,če se ti to zgodi... Itak sem kupil še eno,ker je manjkala zaščitna avba in original čepek drugega navoja za ročaj...mi je ratalo poceni na eBayu...tako,da bo ena "lepa",druga pa "workhorse".   Tukaj lepo narejen video,ki vse lepo razjasni okoli PH,PZ in JIS.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.