Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej en lep pozdrav vsem foruma?em... Na forum sem se prijavil ker imam tudi sam mazdo in bi rad delil mnenja z vami :mi pijemoo: ...

No tko, da povem moj problem. Mazda je 626 letnik december 1998, motor 2.0i. problem pa je v tem, namre? avto ima zelo nizek minimum, recimo nekje 450-500 obratov. Nekajkrat se mi je tudi zgodilo, da ko sem se ustavil na semaforju mi je avto crknil. ?e posebej se motor "matra" ko dela klima. Sicer to ni ni? kaj takega vendar me moti, ker mora? za vsak premik pritiskat na gas... Sicer sva s kolegom, ki je profesionalni mehanik probala popravit, a nam ni uspelo, mislim da more bit fora v nastavitvah ra?unalnika.

No zanima me, ?e je tule kdo ki ima tako mazdo pa je imel podobne te?ave. Drugi pa z nasveti na dan :D

Napisano

Ponavadi je okoli lopute en vijak s katerim se nastavlja prosti tek, sta to tudi kaj nastavljala? Za MX-3 vem da je potrebno eno briko naredit v Diagnostik box.

 

 

Servisi so redno narejeni in kak?ne so sve?ke ter kabli?

Napisano

Tista brika je sklenjen ventilator (ki predstavlja najve?jega el. uporabnika). Sklene? ga zato, da bolj natan?no nastavi? prosti tek (ga ne matra ?e se kaj vklopi itd...)

:)
Napisano

Mislim da tam v bli?ini ni nobenega vijaka, s katerim bi lahko nastavil minimum. Ja seveda servisi so redni, kabli vredu, sve?ke pravkar zamenjane pri zadnjem servisu (pred 2.000 km). No ?e bi ble sve?ke slabe bi avto trokiral, ali tekel na 3 cilindre- tega pa ne dela. Laufa vredu, samo tale minimum ga zajebava.

Najraje bi ?el vpra?at na original servis Mazda kako in kaj je s tem, da me malo razsvetlijo :D

Napisano

Mislim da tam v bli?ini ni nobenega vijaka, s katerim bi lahko nastavil minimum. Ja seveda servisi so redni, kabli vredu, sve?ke pravkar zamenjane pri zadnjem servisu (pred 2.000 km). No ?e bi ble sve?ke slabe bi avto trokiral, ali tekel na 3 cilindre- tega pa ne dela. Laufa vredu, samo tale minimum ga zajebava.

Najraje bi ?el vpra?at na original servis Mazda kako in kaj je s tem, da me malo razsvetlijo :D

 

Js mam podobne probleme, sam je res, da sem se ?e ?ist navadla, da pa? morem dat malo ve? gasa...

Meni ga je tudi en mehanik gledal ampak ni ni? ugotovil.

 

Idi pra?at pa poro?aj :D

Icewoman is here!
Napisano

?e ima avto ?e hladen nizek prosti tek(samo okrog 1000RPM) je verjetno tipalo tempereture motorja ali pa zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

moj ima pri hladnem motorju malo vi?je obrate (ja, okoli 1000)...potem pa padejo na 400-500

Icewoman is here!
Napisano

moj ima pri hladnem motorju malo vi?je obrate (ja, okoli 1000)...potem pa padejo na 400-500

 

Ja bom ?el naslednji tedn na servis... pa bom poro?al;) Ne pri mojem je zanimiivo to da ko je mrzel dela lepo na recimo 1.500 - 1.600 rpm, tako da tudi tipalo ne pride v po?tev. No vidim da nisem edini, ki ima take probleme. Ja ?e res da se navadi?, pa da? malo ve? gasa, vendar veliko vozim tudi drugi avto- dizla in potem se pri dizlu razvadim ko ni treba dat gasa :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.