Skoči na vsebino

Kdaj nova M6 MPS?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se ?e kaj govori o tem kdaj naj bi pri?la ven nova M6 MPS?

Najbr? bo motor isti kot je bil do sedaj. Mislim, da bi bil zdaj ?e ?as, da vtaknejo v 6-ko en 6 valjni motor. Vsaj za MPS-ko bi se spodobilo. Tale 4 valjnik se sicer zelo lepo poda k M3 za M6 bi pa lahko nekaj malce bolj za?injenega priskrbeli.

Va?a mnenja...

 

LP

 

Barkley

Napisano

Kva ste skromni -V12 pa 900HP to bi blo neki :hohoho::hohoho:

Js bi bil ?e s tastaro MPS-ko vesel hihi

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kva ste skromni -V12 pa 900HP to bi blo neki :hohoho::hohoho:

Js bi bil ?e s tastaro MPS-ko vesel hihi

 

260 konjev z MPske v moji CX-7 trga gate pa ma skor 2 toni....dejte se umirit...:):ouje:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

260 konjev z MPske v moji CX-7 trga gate pa ma skor 2 toni....dejte se umirit...:):ouje:

 

Zakaj pa misli? da sm da sm zadevo enmalo napihnil!!!?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ne vem zakaj bi pretiraval...mislim, da bi lahko ponudil tud en 6 valjni motor. Navsezadnje konkurenca v ve?ini ponuja to. Mislim da bi bil ?ist primeren V6 motor prostornine od 3.000 do 3500 ccm in pa ?e 4×4 pogon.

Tale V4 motor ?e dolgo ponujajo in lahko bi kak?en korak naprej nardil.

Jures kar se konjev ti?e je pa tko, da nekomu je preve? 100, drugem 200 in tretjem mogo?e ni nikol dovolj...pa? vsak zase a ne. Jaz sem se neprestano smejal na ves glas, ko sem od BTC-ja do Grosuplja peljal EOS-a 2.0TDI 140KM, ker mi je dajal ob?utek kot da peljem nepremi?nino. Najbr? bi druga?e govoril pred nekaj leti, ko sem vozil P206 90KM. Po drugi strani bi se pa smejal nekdo, ki vozi Porschejevo turbino s 500KM in bi se vsedu v RX8.

Merila se znajo zelo spreminjat glede na prestane izku?nje...?lovek pa zmer ho?e ?e ve?...vsaj ve?ina nas je tko narjenih :D

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

We know most of you appreciate the style of Mazda's latest sedan, so you should be pretty happy with this piece of news. The Mazda 6 MPS is on its way! Yeah!

 

Following the "Zoom Zoom" trend, the Mazda 6 MPS will be unveiled as a Concept-Car at the 2008 Paris Auto Show and, if you're familiar with this manufacturer, you know that what you'll see should be pretty darn close to what you'll get a couple months later at your local dealer. Unless they mess things up, but that's very unlikely.

 

The MPS version, which will go on sale in 2010, should rock a new and aggressive body kit, bigger wheels, chassis improvements, and a couple tweaks under the hood to help the 2.5L (4cyl) turbocharged engine to produce something around 280hp. Good thing is the drivetrain will be switched from front to all wheel drive making it a safer under bad conditions, yet heavier but more enjoyable to drive... Expect a 0-100kmh in 6 seconds and some change!

 

The funky little Mazda 2 hasn't been forgotten and if you LOVE the AutoExe version as much as I do, you should be pleased to hear about an MPS version, probably featuring a new body and more power. Unfortunately no info has yet come to our ears, but regarding motor displacement (1500cc), something in the region of 150hp to 175hp should be close to what we can expect from this little bomb.

 

PS: ( May 9th 08 ): the 280hp of the Mazda 6 MPS version may actually come from a 3.7 liter V6.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zelc, ne vem ?e ni res nek V4, bi morali Davida vpra?at. Ko je on kupoval so mu nek V4 ponujali

 

 

poz!

 

Trenutno se in v 3jki in v 6ki mps nahaja 2.3T DISI V4 motor. In je eden bolj?ih 4valjnikov na tr?i??u.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

pa boxer je tud

MPS pomeni multi purpose system - enkrat je vrstni 4 valjni, potem je V, pol se mal boxer in na koncu tudi zvezda oblika valjev...

odvisno od razpolozenja voznika :)

 

na sliki se jasno vidi V oblika valjev :D

Objavljena slika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa boxer je tud

MPS pomeni multi purpose system - enkrat je vrstni 4 valjni, potem je V, pol se mal boxer in na koncu tudi zvezda oblika valjev...

odvisno od razpolozenja voznika :)

 

na sliki se jasno vidi V oblika valjev :D

Objavljena slika

 

 

MPS = Mazda Performance System ??

 

ali se motim?

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

pa boxer je tud

MPS pomeni multi purpose system - enkrat je vrstni 4 valjni, potem je V, pol se mal boxer in na koncu tudi zvezda oblika valjev...

odvisno od razpolozenja voznika :)

na sliki se jasno vidi V oblika valjev :D

 

:hohoho:

 

MPS = Mazda Performance System ??

 

ali se motim?

lp, Ale?.

 

Mazda Performance Series. To je tako kot BMW M, Subaru STI, Mercedez AMG, Renault Sport, Honda Mugen, Nissan Nismo...
Napisano

:hohoho:

Mazda Performance Series. To je tako kot BMW M, Subaru STI, Mercedez AMG, Renault Sport, Honda Mugen, Nissan Nismo...

 

 

Res je :) Se mi je zdelo da sn se zaf**al :D (Sekiral sem se ?e je na koncu S ali ne, pa mi ni kapnilo, da se tja postavil napa?no besedo :D)

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Tole si tudi malo zaj. :hohoho:

 

Ni zaj....v moji Cx-7 je tud ta zver...

 

4-valjni vrstni DOHC 16 V Turbo

16 ventilov s sekvencnim casom odpiranja; veriga

 

pa baje ta motor prihaja iz audija??? :blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni zaj....v moji Cx-7 je tud ta zver...

 

4-valjni vrstni DOHC 16 V Turbo

16 ventilov s sekvencnim casom odpiranja; veriga

 

pa baje ta motor prihaja iz audija??? :blink:

 

Ja ja itaq. Audi sploh ne ve kaj je 2.3 motor s 16 ventili odi imajo ?e ve? let 20 ventilske motorje.

 

Sekven?ni ?asi odpiranja, nisi najbolje prebral ali po?tudiral, tega NI, ima pa "variable valve timing", kar pomeni, da se spereminja kot odpiranja in zapiranja venitlov na "sesalni" strani.

 

Da nebo kak?ni napa?nih informacij na forumu. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja ja itaq. Audi sploh ne ve kaj je 2.3 motor s 16 ventili odi imajo ?e ve? let 20 ventilske motorje.

 

Sekven?ni ?asi odpiranja, nisi najbolje prebral ali po?tudiral, tega NI, ima pa "variable valve timing", kar pomeni, da se spereminja kot odpiranja in zapiranja venitlov na "sesalni" strani.

 

Da nebo kak?ni napa?nih informacij na forumu. :D

 

cist mozno, to je iz mazdinga tehnicnega prospekta bythemimo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

cist mozno, to je iz mazdinga tehnicnega prospekta bythemimo

 

Da si nebi mislil da sem za audi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.