Skoči na vsebino

Zobat jermen ali ketna

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Ali imajo tele Mazde 1.5 verigo ali zobat jermen.

Primer:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2485987

 

Zobati jermen, mamo eno tako doma samo da je 323F. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsekakor zobati jermen. Druga?e pa je potro?ni material za to vrsto mazd zeeelo poceni :bravo:

 

 

Ne vem kaj je to za tebe poceni. Saj poleg zobatega jermena se menja ?e en kup stvari.

Napisano

Ne vem kaj je to za tebe poceni. Saj poleg zobatega jermena se menja ?e en kup stvari.

 

Ja kaj napenjalec in recimo olje pa filter, vodna ?rpalka se NE menja(?ele potem ko spusti).

cca 3-4 ure dela menjava jermena in cel servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2498329

 

Gre se za tole Mazdo. Sem jo ?el gledat pa je brez rje, notranjost je OK, vse dela razen airbaogov, spredaj je bila po?kodovana, tok, d aje bila li? menjana, nosilec, havba, odbija?, pa ?e par plastik.

 

Nima pa ni? servisne niti navodil

 

1. problem airbagi

2. problem pa servisna knjiga k ne ve? kaj so ali kaj niso z njim delali..

 

pomoje je nakup tegale loterija :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

In to celo enkrat na 100.000km. 100 EUR stroska.

 

Teoreti?no ja,pri nas ima preko 140 kkm pa veselo dela naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na tehnicnem ne gledajo ce delajo airbagi. Ce bi hoteli ugotoviti, ce delajo bi jim morali sprozit.

 

?e bolj? bi pa blo, da bi testirali senzorje in bi avte zaletaval v zid, da vidjo, ?e bodo spro?ili airbage. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Na tehnicnem ne gledajo ce delajo airbagi. Ce bi hoteli ugotoviti, ce delajo bi jim morali sprozit.

 

Samo, ko se uni vsede notri, da kontakt in vidi, da lu?ka ne sveti pa ?eprav so airbagi notri.

Napisano

?e svoj ?iv dan nism sli?al, da bi kdo zaradi ne-airbagov padel tehni?nega! Vedno so problem izpuhi, pa neenakomernost zavor, svetilnost lu?i, dimenzija in obrabljenost gum, morda ?e kaj, o airbagih ni bilo nikoli govora. B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo, ko se uni vsede notri, da kontakt in vidi, da lu?ka ne sveti pa ?eprav so airbagi notri.

 

:D tega ne gleda nihce,ker te po avtov nebi naredlo tehnicnega :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.