Skoči na vsebino

Mazda li kaj drugega?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Sem ponosni lastnik najbol zmajane xedos6 v6 da je vozna in registrirana v SLO.

Naredu sem 50k km v enem letu in sem 17k ?ez veliki servis.

Jermena ne bom menjal, ker razmi?ljam ob izdihu avta na drugega!

 

Ko sem avto kupu je bil lep, ?eprav so z njim dragal na nitrotu (100KM + ) dve leti.

Zaradi terenskega dela spu??ena mazda stalno drgne po tleh (na kolovozih), podvozje fr?i po zraku (zdaj nima ve? kaj odpast) in se vidi da nisem najbol?i lastnik.

 

Avto ?e zmeri leti ko strela, malo ?vi?ga po avtocesti ker ni aerodinamike ve?, gre pa naravnost, optika ?tima, bremze primejo, luksuz in adrenalin sta ?e tu, le estetika pe?a.

 

Nad vozilom sem fasciniran, saj je res najvi?jega razreda z vso dodatno opremo (razn ASR kar itak ne maram) in ko sedi? not ti je takoj jasno kaj ponuja najvi?ji razred.

Japonci se niso zezal v 90-ih. Edini minus je poraba, pri moji vo?nji 11,5l/100km.

 

Zdaj pa k stvari!

 

Pripravljam se na najhuj?e, da bom rabu drug avto v roku enega leta.

 

Odlo?am se med:

 

-opel kadet letnik 78

-peugeot 106 rally

-spet mazda xedos6 v6

 

 

Kje je moja polemika?

 

?e kupim starega kadeta, moram vanj implementirat ma?ino od bmw-ja, zamenjat podvozje, not stla?t za??itno kletko, narest novo armaturo, skratka ostane le ?koljka.

 

?e kupim pug106 rally, je lahek avto k gre ko strela, vendar me moti ker vem, da bom vsako leto menjal kon?nike in bremze, zadnja prema je rizi?na ker ne zdr?i mojega na?ina vo?nje prav dolgo. (sem ?e imel ta avto) Na koncu je ?e zmeraj le igra?ka za adrenalin, na dolgih vo?njah za?ne ?lovek trd ratavat.

 

Xedos 6 me mika, ker imam zabarano eno ?katlo z 80k na ?tevcu. In to za male pare. Lastnik je ata ki ne vozi ve?. ?al je avto avtomatik, kar bi jaz obvezno eliminiral.

Seveda imam v mislih tudi tunning motorja, ker ima zelo malo kilometrov.

Eibach fedre in trde amortizerje bi prastavil z moje mazde na novo.

Spet me moti le poraba, a ?e bo benz pocen vsaj tok kot zdaj, je ta problem minimalen.

 

Kaj mislite vi o tem, sem idiot, sanjam, nimam pojma?

Svetujte mi..

 

Lp..

Napisano

Nisi idiot,si pa artist....... :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Zdravo!

 

Sem ponosni lastnik najbol zmajane xedos6 v6 da je vozna in registrirana v SLO.

Naredu sem 50k km v enem letu in sem 17k ?ez veliki servis.

Jermena ne bom menjal, ker razmi?ljam ob izdihu avta na drugega!

 

Ko sem avto kupu je bil lep, ?eprav so z njim dragal na nitrotu (100KM + ) dve leti.

Zaradi terenskega dela spu??ena mazda stalno drgne po tleh (na kolovozih), podvozje fr?i po zraku (zdaj nima ve? kaj odpast) in se vidi da nisem najbol?i lastnik.

 

Avto ?e zmeri leti ko strela, malo ?vi?ga po avtocesti ker ni aerodinamike ve?, gre pa naravnost, optika ?tima, bremze primejo, luksuz in adrenalin sta ?e tu, le estetika pe?a.

 

Nad vozilom sem fasciniran, saj je res najvi?jega razreda z vso dodatno opremo (razn ASR kar itak ne maram) in ko sedi? not ti je takoj jasno kaj ponuja najvi?ji razred.

Japonci se niso zezal v 90-ih. Edini minus je poraba, pri moji vo?nji 11,5l/100km.

 

Zdaj pa k stvari!

 

Pripravljam se na najhuj?e, da bom rabu drug avto v roku enega leta.

 

Odlo?am se med:

 

-opel kadet letnik 78

-peugeot 106 rally

-spet mazda xedos6 v6

Kje je moja polemika?

 

?e kupim starega kadeta, moram vanj implementirat ma?ino od bmw-ja, zamenjat podvozje, not stla?t za??itno kletko, narest novo armaturo, skratka ostane le ?koljka.

 

?e kupim pug106 rally, je lahek avto k gre ko strela, vendar me moti ker vem, da bom vsako leto menjal kon?nike in bremze, zadnja prema je rizi?na ker ne zdr?i mojega na?ina vo?nje prav dolgo. (sem ?e imel ta avto) Na koncu je ?e zmeraj le igra?ka za adrenalin, na dolgih vo?njah za?ne ?lovek trd ratavat.

 

Xedos 6 me mika, ker imam zabarano eno ?katlo z 80k na ?tevcu. In to za male pare. Lastnik je ata ki ne vozi ve?. ?al je avto avtomatik, kar bi jaz obvezno eliminiral.

Seveda imam v mislih tudi tunning motorja, ker ima zelo malo kilometrov.

Eibach fedre in trde amortizerje bi prastavil z moje mazde na novo.

Spet me moti le poraba, a ?e bo benz pocen vsaj tok kot zdaj, je ta problem minimalen.

 

Kaj mislite vi o tem, sem idiot, sanjam, nimam pojma?

Svetujte mi..

 

Lp..

 

Brez zamere ampak ali i??e? avto za dirke ali za cesto (brez dirk)? Kako lahko ob vseh mislecih predelavah mislis na porabo bencina? To je ko stan pa olio.... :bravo::bravo::ouje:

 

Drugace pa mogoce starejsa 3ka?? Mogoce celo stara 626f ce isces nostalgicen luxus??

 

Povej nam vec o zeljeni uporabi.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

626f?? :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ponudil si nam zelo razi?ne avte v izbor, skupno jim je le, da imajo vsi 4 + rezervno kolo! <_<:hohoho: :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ponudil si nam zelo razi?ne avte v izbor, skupno jim je le, da imajo vsi 4 + rezervno kolo! <_<:hohoho: :ne vem:

 

No a je tako, ReDev.. ups, Predjam... aja ne JozaGulikoza? :P

 

 

Res je tole jaka izbira. Povej za kaj to?no bi ti avto uporabljal in, ?e so samo ti trije ali si odprt ?e za kak?ne predloge. ;)

Napisano

Res so trije totalno razli?ni avti.

Seveda kaka nova ideja je tudi dobrodo?la.

 

Avto se bo uporabljal za vsakodnevno vo?njo, kratke fure, dolge fure..

Zakaj sem navedel ravno te tri avte? Ker so cenovno zelo ugodni!

 

Najve? dela bi blo s kadetom, stara klasika ki za?iga, sploh ?e ma pod pokrovom kaj ve? od originala.

Rihtal bi ga ?e zdaj in v pol leta bi bil skoraj pripravljen za cesto. Avto bi bil frajerski, hiter, za kr neki ?asa.

Edina neznanka bi bla lega na cesti, ker morda kombinacija nebi bila posre?ena.

Kadet je max 1000?, material od bmwja je z odpada, delo je free, barvanje tudi.. Motor pa cca 500?.

 

S 106-ko nebi blo nobenga dela, vizualno mi je v?e?, performanse tud, ostalo sem ?e omenu prej.

Pa? pocen adrenalin. Ta avto me mika le, ker v ?tartu ni dela z njim in je 2,5k ? max.

 

Mazda je pa pa? to, kar mam zdaj. Je neuni?ljiva, udobna, gre fajn, dr?i se dobr na cesti, ima od opreme vse not kar si lahko ?elim.

Ker ga rad prtiskam ?ez rob, gre moja premalo. Zato avto z manj kilometri in tunning!

 

Low cost image street race!

recesija pa? :)

Napisano

Raj? mx3 swap na 2,3 v6 miller cycle

?al ga je te?k dobit..

 

Mx3 je te?k dobit ohranjeno in poceni..

Je pa bla mx3 ?e prej na spisku pred xedosom k ga mam zdej, sam cena in ohranjenost nista ugodna.

Napisano

Najprej moje podro?je. sramezljiv

-Tole? Saj ?e spusti ceno za nekaj ?. Glede na to, da je notri zmetal ve? denarja kot je avto je v bistvu poceni. :blink: No realno gledano je pa sme?na cena. Tako za prodajalca (prepoceni) kot za kupca. :hohoho:

-Tole je nekako v istem rangu kot Xedos 6 2.0. Edina napaka so akse, ki rade po?ijo.

 

-Ne vem kako izku?en voznik si (se malo slab?e dr?i kot P106) ampak za male pare se dobi tudi Suzuki Swift GTi. ?e da? spodaj 1.6 blok ima? najmanj 120 konjev. Druga varianta bi bila dobiti starega Swifta 4x4 in poskusiti s kak?nim 1.6 blokom in GTi glavo ali pa kak?ne tak?ne kombinacije. Mini Impreza. :bravo: Druga?e japonski Swift (Cultus) GTi je imel 4x4 in 120 konjev (1.3 motor?ek, da se razumemo). Ve? informacij (pravzaprav vse kar rabi?) dobi? na Suzuki Swift GTi strani.

-Aja v istem rangu bi bila lahko tudi Micra K11. Kupi? 1.0, dobi? 13 motor iz italijanskih odpadov, doda? ?porten kolektor in cel izpu?ni sistem, CAI, mogo?e ?e obdela? glavo, namontira? Sunnyeve bremze (hlajene, ker serijsko so enojne), spusti?, doda? kak?ne dobre gume pa ima? najmanj 90 konjski 800 kilogramski avto?ek ki gre kot sneta skirca. Pa ?e res poceni je vzdr?evanje. Ve? o Micrah dobi? na avstralski strani kjer imajo fantje tudi ?ez 130 konjev s turbino na skoraj serijskem motorju.

-?e ena fajna zadeva v tem rangu je tudi P205 GTi.

 

To so moji favoriti. Ostale zadeve so pa itak znane. ?e kak?en Clio 16V, Honda Civic VTi (bah :hohoho: ) itd...

Napisano

Swift gre fajn ja, sam na cesti pa ni in te?ko dobrga dobi?, isto honde ne dobi? cele.

Nissani mi niso v?e?, razn tastr terrano.

 

Kdo od vas je tunnov v6 od mazde?

Rabu bi mal infota kva vse se da z najman komplikacij in s kak?nimi stro?ki.

Kok konj se da na lahk ?e potegnt vren pa kok z vrnih posegom?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak eni pa ne morete mimo tega, da ne bi omenjali levi pol pa desni pol ... Ni vse v politiki ... Ljudje smo ljudje... in nismo rojeni kot levi pol ali desni pol... ampak je to stvar vzgoje in tega, koliko se da s manipulirat z nekom ... 
    • Opremo in zasteklitev ima enako kot moja Homura, samo notranjost in zunanjost je drugačna. Piši mi na ZS.
    • Danes Vipava - Ajdovščina - H4.   Kamijon CPG-ja in pač ne vem, al ni prav zaprl šponde ampak pesek se mu je dobesedno usuval na levi strani po vozišču.    Kaj sploh storiti v tem primeru? Itak sem ga hitro prehitel vendar prou čutil sem kako kamenčki brusijo lak.   Mislim mal me je razkurilo in sej vem da je jutri luna sam vseeno.
    • Točno to!!! +1   Za to gre,da to ni normalno-sami to še predobro vedo! Problem je pa v tem,ker jih veliko hoče z svojimi dejanji v iskanju samega sebe,sreče in miru z sabo to nenormalnost upravičiti oz. "normalizirati". To je to-le poglej vsa ta "gibanja" za iskanje njihovih pravic!...kakih pravic nekaj?,saj imajo vse pravice,kot jih imamo mi! Konča pa se seveda pri otrocih.   Kot rečeno tudi mene ne motijo...naj delajo med sabo kar želijo,a otroci in njihove pravice so mi sveti. Tukaj ne sprejemam,da bi naj pravica nekoga,ker je pač bolan prevladala nad pravico otroka. Se strinjam,a problem je,ker oni nebi enakopravne obravnave,ampak ekskluzivno (enako je tudi pri feminizmu)...vse in vsi bi se naj podredilo njihovi agendi...e-to pa ne bo šlo.   Vsak mora zase (nekdo bi napisal še "in pred bogom") sprejemati posledice za svoja dejanja...in tako tudi oni. In v tem je problem,ker jih redki sprejemajo,ker tega ne zmorejo ali nočejo...beri zgoraj,ko pišem,da bi radi upravičili in normalizirali....pač najlažje je,da "so drugi krivi".   Bom izpostavil vzoren in znan primer- Richard Chamberlain...duša od človeka,ki nikogar ni posiljeval z svojo usmerjenostjo,čeprav je imel določeno moč popularnosti...marsikdo v njegovem času za to ni vedel...slava mu. Ali npr. Cliff Richard,ki je celo svoje življenje "iskal sebe",in bil v zvezah tudi z ženskami...   Gre za to-to je duševna bolezen (česar levi pol noče sprejeti). Lahko z njo živiš,lahko pa poiščeš pomoč. Od te pomoči pa je odvisno,če boš in v kolikšnji meri boš uspel.  Levi pol zmeraj krivi druge...torej drugi bi se naj spremenili,ker imaš "ti" težave oz. si bolan. Leve ne zanima "glava" oz. srž problema. Za nih je OK če se moramo nenormalnim vsi podrediti in žrtvovati svoje pravice. Za nih je normalno zaradi duševne bolezni jesti "močne tablete",hormonske preparate,posegi v telo, oz. iznakaženja-"sprememba spola"z odstranitvijo dojk,spolnih organov itd...vemo o čem govorim....in vse to v cilju postati srečen z "svojo glavo". Redki pa so tisti,ki ti povedo resnico,da je to duševna bolezen,in da se to ne zdravi tako kot sem napisal zgoraj.   Poglej video,in ti bo hitro jasno o čem govorim....počivaj v miru Charlie😢    
    • Splača se pogledat 20th Anniversary Edition, ima dvojno zasteklitev in malo boljšo opremo
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.