Skoči na vsebino

Mazda 6 uga?a - pomo?!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

 

PA ne bi sel na servis? Koliko je stara?

 

To so lahko smeti, elektronika ali pa tudi turbina.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

 

 

slaba kvaliteta nafte ? kje si tankal ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zama?en filter za nafto !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Voda, ki se je verjetno nabrala v filtru za nafto je zmrznila :ne vem:

 

Odpri pokrov, vzemi fen, pogrej filter pa se pejt pelat, da vidi?, ?e je vse OK. Ima? pa v navodilih, kako se voda spusti iz filtra, ?e bolje pa je da se odpelje? do servisa pa naj ti ?e dodaten check nardijo.

33112_1.png

Napisano

tankam na OMV,

 

letnik december 2004

 

komplet servis spomladi 2008

 

Bi se kar strinjal, da je nafta kriva. Spucaj in javi, ?e je bilo to to, da vemo za naprej :)

Napisano

Stvar je lahko tudi bolj resna. Meni je uga?al med vo?njo, sicer samo parkrat, ampak dokaj nerodna zadeva, sploh ?e se zgodi na tistih ovinkih navzdol po Rebernicah. Na servisu so ugotovili, da je problem v ventilu visokotla?ne ?rpalke - k sre?i pri nas naro?ijo samo nov ventil in ne tako, kot Mazda uradno pravi, da je potrebno menjati celo ?rpalko. Na servisu zadevo takoj vidijo na testerju.

 

Lp,

I.

Napisano

Stvar je lahko tudi bolj resna. Meni je uga?al med vo?njo, sicer samo parkrat, ampak dokaj nerodna zadeva, sploh ?e se zgodi na tistih ovinkih navzdol po Rebernicah. Na servisu so ugotovili, da je problem v ventilu visokotla?ne ?rpalke - k sre?i pri nas naro?ijo samo nov ventil in ne tako, kot Mazda uradno pravi, da je potrebno menjati celo ?rpalko. Na servisu zadevo takoj vidijo na testerju.

 

Lp,

I.

 

kak?en je pa kaj stro?ek s tem ventilom?

lp

Napisano

evo...bil pr mehankarju...poleg vode v naftnem filtru sta ble ?e dve sve?ki zani?, tako da sem zamenjal sve?ke in naftni filter...

 

upam samo da bo jutri zjutraj vse ok :)

 

samo za informacijo..sve?ka(ogrevalna seveda) je na uradnem servisu (sem jih poklical) 82? :blink:

 

zaradi VIP :) sem dobil iste sve?ke, seveda v drugi embala?i po 3x ni?ji ceni..vsaj nekaj

 

lp

Napisano

Zama?en filter za nafto !

 

 

Glede na to da ti ga mori pri vi?jih obratih in po celem tvojem opisu se moram tu podpisat.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

pa evo...ene par dni je avto delal ok..danes pa se je zadeva ponovila....v 3. prestavi ob pritisku na plin ni in ni hotel zagrabiti...v drugi je nekak ?e ?lo..potem je kar ugasnil.....

 

potem se ga pri?gal med vo?njo brez problemov in se nekak privlekel na parking ob cesti, kjer sem s pri?ganim ?akal da se stvar ogreje...

 

ko se je ćez 5 minut za?elo okoli avta kaditi (vem samo da ni bil bel dim), sem hitro ugasnil ter se pobral iz avta...klical mehanika ampak pride pogledat ?ele v ponedeljek

 

po?asi imam ?e dost teh problemov :(

 

lp

Napisano

Kak?ne vo?nje pa ima?? Kratke? ?e ima? samo kratke do 10km, se pri teh temperaturah dogaja, da se lahko nabere vlaga v raznih ceveh in da lahko te tud zamrznejo ter naredijo blokado iz ledu. Temperature so pa? temu primerno "ugodne". Moj predlog je da ogreje? avto nato pa naredi eno dalj?o turo pa AC z vsaj 100km, da "zlufta?" motor in posu?i? nabran kondenz.

33112_1.png

Napisano

Glede na to, da si mel vodo v filtru mogo?e ne bi bilo slabo, da bi se tank spraznil... lahko da je voda tudi tam in ti dela ?talo zdej ko zmrzuje :ne vem:

33112_1.png

Napisano

samo zakaj bi se dons kadil iz avta?

 

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

 

Napisano

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

Skoraj sigurno je to auspuh od webasta :bravo:

33112_1.png

Napisano

upam da je to res....res pa je da se do sedaj ?e nikol ni tko kadil :) in ne vem ?e je to normalno...

 

..tudi ?e je webasto, ?e vedno ni re?en moj prvotni problem..tko da je verjetno nekaj drugega

 

..bomo videli v ponedeljek

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

 

V ?em je fora tega webasta? Avto imam prvo leto (rabljena 2004, dizel 2.0), in parkrat sem se orenk prestra?il ... svetel dim, en zvok, kot da bi avto zlo na glas dihal (hropel) ... scary :-)

Napisano

V ?em je fora tega webasta? Avto imam prvo leto (rabljena 2004, dizel 2.0), in parkrat sem se orenk prestra?il ... svetel dim, en zvok, kot da bi avto zlo na glas dihal (hropel) ... scary :-)

 

To se ti pri?ge tam nekje pod 7°C.Takrat sli?i? kot en majhen reaktiv?ek nekje pod sprednjo havbo.

?e ugasne? avto hitro, se ti v?asih pokadi bel dim izpod avta, tako da ti bo v?asih kdo ?e hitel naproti z gasilnim aparatom.Se hecam.To je ?isto normalno in hvale vredno. ;)

 

 

Napisano

"Fora" tega webasta je ta, da je pozimi motor zelo hitro segret na delovno temperaturo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni osebno je bil serijski webasto ena najbol?ih zadev dizelske ?estice prve generacije :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Meni osebno je bil serijski webasto ena najbol?ih zadev dizelske ?estice prve generacije :prstgor:

 

Sej tud druga generacija ga ima ampak samo do facelifta :blink:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.