Skoči na vsebino

zvit sprednji jekleni nosilec pod odbija?em [M6]


Priporočeno sporočilo

Na ?alost nisem opazil te zadeve pred nakupom moje M6-ke, in ker ni preve? opazna zadeva se ?e nisem lotil da bi se to popravilo, prej?ni lastnik mi je zadevo zamol?al :whatever: samo zdaj se ne mislim z njem ukvarjat ker mi je ?e dosti ?ivcev po?rl.

 

Torej zgleda takole:

 

Objavljena slika

 

Predvidevam da je povozil kak?no divjad, "kandelaber" ali pa je "ciljal" na rob bajte

 

Kaj je zvito:

 

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Kako se re?e tem kosu? zaradi tega je celotna sprednja maska malo zamaknjena in ni prava linija z havbo, havba ni bila udarjena, oz. je bila cela zamenjana (ne vem ampak ni vidnih sledi popravil).

 

Ve kdo kako se re?e tem nosilcu, pribli?no ceno menjave tega? je mogo?e oz. se lahko "doma" poravna obstoje? nosilec?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je v bistvu odbija?... tista plastika ?ez, ki mu vsi re?emo odbija? je pa uradno prevleka odbija?a.

 

Avto je bil rahlo butnjen... vidi? tud na plasti?nih nosilcih prevleke odbija?a, da so malo zme?kani. Treba je pobrat dol prevleko pa naj ti pri kak?nem kleparju ven potegnejo odbija? in ga zravnajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik.. Konec 2003.

 

Zaradi rje so blatnike & podvozje ?e popravljali pod garancijo, baje neka serijska napaka...

 

Lp

 

N? baje, je kar tako. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede problemov z sklopko sem bral na ameri?kih forumih, tako da ne vem kako je z modeli ki so se prodajali pri nas.

 

Lp

 

a ne vozjo tam vsi avtomatike? Al je to mi?ljena sklopka avtomatskega menjalnika? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa so tudi stare Mazde imele probleme z rjo? Ali se to dogaja od M6 naprej? ?udno se mi zdi, da japonci ni? ne storijo glede tega.

 

Moja stara ima 280 kkm in ima prvo sklopko in ?e vedno dela BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ele po 14 letih.

Pazi to govorim za mojo staro xedosko, nov pa je "gnila" ?e po 4h letih. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ele po 14 letih.

Pazi to govorim za mojo staro xedosko, nov pa je "gnila" ?e po 4h letih. :(

 

Ja to?no to. To tudi mene mori kaj bo. Jaz ko sem sploh ob?utljiv na rjo me je to zelo ?okiralo. Res ?udno, da japonci tega o?itno no?ejo popraviti. To?no vedo, da je problem oni pa ni?. ?koda ane, ker si firma tako uni?uje ugled.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to?no to. To tudi mene mori kaj bo. Jaz ko sem sploh ob?utljiv na rjo me je to zelo ?okiralo. Res ?udno, da japonci tega o?itno no?ejo popraviti. To?no vedo, da je problem oni pa ni?. ?koda ane, ker si firma tako uni?uje ugled.

 

So popravli.. pod garancijo, in to brezpla?no.

 

Lp

 

 

grasales: nisi pikolovski, ampak je bila tista zadeva posledi?no nareta na o?itno ?e zamenjanem plasti?nem blatniku, ker ?e bi bil ta plasti?ni blatnik gor ko je pri?lo udarca, dvomim da bi ostal v enem kosu (in je v enem kosu).

 

Tako da predvidevam da je moral prej?ni lastnik ne samo po?it enkrat, ampak ?e enkrat, ampak o?itno dosti manj kot prvi?, ker se na zunaji strani blatnika ni? ne vidi.

 

Jp, ta del (slika iz kataloga) je pravi, lepo prosim ?e vpra?a? za koliko se ga dobi, in kako je glede tega dela, ?e je potrebno to ?e barvati ali karkoli, ker ne zgleda preve? komplicirano zamenjat tako da ?e bi pri?el do kosa bi lahko celo sam zamenjal.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@upwind7, to je iz mazda EPC, dobi se ga na netu (elektronic parts catalogue)

@jernejl, bom vpra?al ju3 za kak?ne denarje se ga da dobit. Sicer pa je treba sned celotedn odbija?. Barvat sicer ni potrebno, vendar tak?ne re?i (kjer se vidi da rjavijo) jaz ponavadi reskiram 5? in jih pobarvam z ?rno barvo za za??ito podvozja.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene so zanimale mene, njega je zanimal "katalog" :)

 

In ja, ?e vedno me zanima cena za odbija?.

 

Lp

 

 

U j?bot?, spet sem zame?al vse skup :blink:

Mislim, da bo treba ta vikend po?teno prespat, da se malo k sebi spravim.

 

Ti javim uradne in neuradne cene v ponedeljek!

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.