Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo!

 

Sumim, da je odpovedala sklopka na moji Mazdi 6.

Vse se je zgodilo relativno hitro, tako.. v enem ve?eru. Ko sem v drugi pohodil plin, so obrati kar posko?ili, pa sem mislil, da je za to kriv sneg na cesti, ane.... Samo potem sem se pa peljal po avtocesti in na tempomatu pove?eval hitrost.... in ko sem dvakrat stisnil +, so obrati kr ponorel, hitrost pa ni?. Ok, 3 minute za tem sem ostal na cesti in ... ?e imam v leru ali pa v prestavi, nima veze ali je sklopka stinjena ali ne.

 

Klical sem na Madin Gama servis na ?martinski, pa sem povedal, da sumim sklopko. Takoj so mi povedali okviren stro?ek 1300+ ? in me je res kr mal prizemljil :)

 

1. Ker pa se sam ne spoznam na vse detajle okoli sklopke, me zanima, ?e je kdo ?e imel podobno izku?njo? Nekaj sem bral o nekem odve?nem zraku v hiravliki itd itd...

2. Ali se ?e dobi kje kak?na sklopka, ki ni originalna, pa je vseeno vredu, predvsem pa cenej?a?

 

Joj... res bi vse pri?lo v pomo? :s

 

Lep pozdrav

Napisano

Pa ne more biti 1300?, kaj so znoreli!!?!?!?!?!?!?!?! Po mojem je realna cena kompleta in dela cca 800?, neoriginal pa cca 450?.

 

Glede neoriginala moje izku?nje so ZELO SLABE, tako da NIKOLI VE?!

Napisano

Malo sem pogledal sklopke neoriginal na naslovu LINK

 

?e je 2.0 bencin je cena 320?.

?e je dizel je cena 360?, ?e pa je poleg ?e dvomasni vztrajnik in verjetno je cena 783?.

 

?e prav vidim je Mazda najdra?ja od vseh ?zmeden??zmeden?

Napisano

Malo sem pogledal sklopke neoriginal na naslovu LINK

 

?e je 2.0 bencin je cena 320?.

?e je dizel je cena 360?, ?e pa je poleg ?e dvomasni vztrajnik in verjetno je cena 783?.

 

?e prav vidim je Mazda najdra?ja od vseh ?zmeden??zmeden?

 

Sklopke, so res te?avne pri mazdah in ?e bo? malo bolj pogledal po netu bo videl, kar nekaj nezadovoljnih, ki jim je odpovedala. Meni osebno je na M3 odpovedala pr 78.000km in sem zahteval zamenjavo v garancijskem roku, ker sem vztrajal pri trditvi, da za napako nikakor nisem kriv sam, saj na avto, ki sem si ga kupil povsem sam, zeloo pazim. Prej sem imel 323F, ki je imela prevo?enih 180.000km in nisem imel nikakr?ne te?ave s sklopko, doma imam tudi Peugeot 106 letnik 1995 z 140.000km in tudi z njim nikakr?nih te?av.

Osebni menim, da ?e si prepri?an v to, da si s sklopko oz. avtom ravnal kot je treba, lahko tudi zagovarja? svoje argumente.

Osebno sem vztrajal pri svojem, v kolikor pa bi me kaj veliko zajebaval, pa sem bil pripravljen tudi obvestit Mazdo direktno na Japonsko.

Tudi mama je kupila, sicer rabljeno 626 2.0D in ji je sklopka odpovedala pri 89.000km, prej pa od fi?ota naprej na novenem avtu!? Je pa res bil avto rabljen in se ne ve povsem, kako ga je tusti stric od 58let vozil.

 

?e si prepri?an vase in ?etudi je avto ?e kak?no leto ?ez garancijo, se izpla?a vztrajat, saj ima vsak poobla??en servis mo?nost garancijskih popravil po poteku garancije, ?e so te napake stvarne, je pa tudi res, da te stvarne napake zvito skrivajo in jih ne priznavajo!

 

Res pa, da so na?i trgovci, predvsem pa serviserji oderuhi, ki gladajo samo na svoje riti, na nas kupce pa samo takrat, ko nam vsi slinasti prodajajo, predvsem nove avte.

user posted image
Napisano

Koliko kilometrov in kater motor ima tale mazda s problemi ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej hvala za vse odgovorre, vidim, da res nismo prvi, ki se nam je to zgodilo prehitro... kljub normalni vo?nji. :(

 

Ja... Da zdaj podam vec detajlov o moji zgodbi:

Avto je Mazda 6, 2.0 dizel, 86 kW, kilometorv cca 120.000

 

na gama servisu s zdej povedal, da je strosek cca 1300?.

Malo sem povprasal pri kolegu, ki dela na enem od mazdinih servisov in mi je povedal, da so tudi neoriginalni deli dobri, sploh so pa cenej?i.

 

No, zdej pa ?e telefonarim okoli po trgovinah in spra?ujem za cene.

 

Bom dodal post, ko kaj ve? izvem.

 

lp

Napisano

glede na cene bi jaz najprej ugotovil ?e je res hin sklopka, poglej ?e ti mogo?e ne manjka pol diferenciala ali nekaj.. ampak res pri taki ceni je dobro vedet kaj mora? menjat.

Napisano

Na moji 3-ki je sklopka odpovedala pri 58.000 kilometrih - en teden pred iztekom garancije - garancijsko popravilo.

 

Zgleda d res hitro crkujejo sklopke na novih Mazdah, na prej?nih avtomobilih sem sklopke menjal pri cca 150.000 km.

Napisano

?e bo? potreboval ''neoriginalno'' (tudi mazda ne proizvaja sama sklopk in vztrajnikov) ti lahko jaz zrihtam vse kar ima Euroton-LUK sklopke in ?e ?eli? tudi od sachs sklopka. Imam kar nekaj popusta !

Oz. ti lahko zrihtam vse kar imajo oni -% rabat

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na moji 3-ki je sklopka odpovedala pri 58.000 kilometrih - en teden pred iztekom garancije - garancijsko popravilo.

 

Zgleda d res hitro crkujejo sklopke na novih Mazdah, na prej?nih avtomobilih sem sklopke menjal pri cca 150.000 km.

 

150.000 pa menjava sklopke, se hecate ?zmeden?:D:D:bravo:

 

Fotr je mel svoj cajt ?kodovo Felicio 1.9D, traktor diesel, letnik 97, pa je naredu u 8 letih 400.000 km z njo. Mislim, res da ne nevem koko udobn konc pleha, pa vendar si se povsod pripeljal (?e jst sm jo v?asih gonu :lol: ).

O potrebi po menjavi sklopke ne DUHA ne SLUHA!

Res pa je, da je bla ma?ina "malo" ?vohnej :)

 

?e dela? lepo z avtojem, ima da dr?i vsaj 300.000, ...?e ne je stvarni DEFEKT!

 

lp,

D

Lp,

D

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

?ivjo!

 

Tudi jaz sumim, da mi je ?la sklopka. Avto je M6 136CD letnik 2005, kilometri po ?tevcu 112000km (avto je iz Italije, tako da skoraj 100% niso realni). Kar naenkrat se mi zdi, da je na momente sklopka mehkej?a in da se bolj na trdo prestavlja, sploh v vzvratno. ?e od vsega za?etka odkar imam avto (pol leta) se mi zdi, da prijemle bolj na koncu. Kaj vi mislite? Bi jo mogo?e bilo potrebno samo prezra?iti?

Napisano

?ivjo!

 

Tudi jaz sumim, da mi je ?la sklopka. Avto je M6 136CD letnik 2005, kilometri po ?tevcu 112000km (avto je iz Italije, tako da skoraj 100% niso realni). Kar naenkrat se mi zdi, da je na momente sklopka mehkej?a in da se bolj na trdo prestavlja, sploh v vzvratno. ?e od vsega za?etka odkar imam avto (pol leta) se mi zdi, da prijemle bolj na koncu. Kaj vi mislite? Bi jo mogo?e bilo potrebno samo prezra?iti?

 

Probat ni greh.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.