Skoči na vsebino

CX-7 DSC OFF nemogo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spet jaz,

 

ali ima kdo ?e ta avto in ima podoben 'problem', ker ima avto AUTO 4WD, se pri rocnem izklopu DSCja tudi ta avtomatsko vklopi takoj nazaj....

 

:harhar::vskalo:

 

In adijo custom driving.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spet jaz,

 

ali ima kdo ?e ta avto in ima podoben 'problem', ker ima avto AUTO 4WD, se pri rocnem izklopu DSCja tudi ta avtomatsko vklopi takoj nazaj....

 

:harhar::vskalo:

 

In adijo custom driving.....

 

Lojz dej nabav pa povej pol :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ,sej pravim..preve? auto ni dobr met u auto... ;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Hja, namen gumba je da to dela, ne pa da mora? ?e pla?ati....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja, namen gumba je da to dela, ne pa da mora? ?e pla?ati....

 

 

To pa je verjetno zato, ker se vklopi "?pera" oz. zapora diferenciala, ko je dsc off. Izgleda so se pri mazdi zbali, da se bo to zlorabljalo na cesti, kar pomeni veliko obremenitev na vitalne dele. Mo?no sicer, da se motim, ampak CX7, ki sem ga vozil je imel tako izvedeno. Mo?no sicer, da je lastnik ?e kaj dodatno predelal, pa je to zanikal, tak da ne me 100% vzet za besedo.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

?ISTO KME?KA LOGIKA DSC DELA PREKO ABS NO DAS NA 20V VAROVALKO OD ABS RELE S ?ALTERJEM KI SI GA ZMONTIRA? V KABINO IN S PRITISKOM NA GUMB IZKLOPI? ABS 4 POGON NON STOM 50 50 IN ZABAVA JE TU HA NE DA SE GA PA IZKLOPITI NA ORIGINAL KNOF ZARADI VARNOSTI SE KO PREKORA?I? 30KMH AVTOMACKO VKLOPI TUDI NA SERVISU NE MORJO TO PREPRE?IT LEP P.

Napisano

?ISTO KME?KA LOGIKA DSC DELA PREKO ABS NO DAS NA 20V VAROVALKO OD ABS RELE S ?ALTERJEM KI SI GA ZMONTIRA? V KABINO IN S PRITISKOM NA GUMB IZKLOPI? ABS 4 POGON NON STOM 50 50 IN ZABAVA JE TU HA NE DA SE GA PA IZKLOPITI NA ORIGINAL KNOF ZARADI VARNOSTI SE KO PREKORA?I? 30KMH AVTOMACKO VKLOPI TUDI NA SERVISU NE MORJO TO PREPRE?IT LEP P.

 

 

??? Wooow :blink:

Feel free....

Napisano

??? Wooow :blink:

 

Al pa ce das sam varovalko ven...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro a moram slike gor dat pa video? Bo šel na servis kmalu.   Se pa umikam iz tega foruma za nekaj časa saj to ni normalno kako se nekateri obnašate.     
    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.