Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..

 

Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.

 

No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.

 

Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj

 

Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.

 

?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?

Napisano

No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..

 

Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.

 

No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.

 

Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj

 

Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.

 

?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?

 

altenator preveri? tako da ti v prostem teku na voltmetru ka?e napetost 14 v

?e je napetost manj?a od 13.8 v je slab altenator ali nezategnjeni jermeni

sevede pa k temu tudi prispeva akumulator ki ?e je star ve? kot 2-3 leta ?e zna pri dana?njih porabnikih pe?at ali odpovedati

si redno preverjal nivo vode v akumulatorju ker lahko da ti je zmanjkalo vode in zaradi tega je pri?lo do stika celice

upam da sem malo pomagal k odgovoru

gremo na?i.....

 

Napisano

Brez debat je alternator odpovedal, tista lu?ka NI za stanje akumulatorja ampak da nam pove ali alternator polni akumulator ali ne, v tem primeru sveti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.

 

Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.

 

Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti! <_<

 

Mislim da mu lu?ka nebo ugasnila dokler ne porihta alternatorja, tudi ?e da ?e 2 al pa 3 akumulatorje v gepek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?imprej do avtoelektri?arja in obnoviti alternator. Bo ?e najbolje in na koncu najceneje, kot pa ?akanje,filanje akumulatorja ceu cajt ipd.

Napisano

Mislim da mu lu?ka nebo ugasnila dokler ne porihta alternatorja, tudi ?e da ?e 2 al pa 3 akumulatorje v gepek.

 

Take stvari najde? celo v knjigi z navodili ... nitreba it na forum ... :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Take stvari najde? celo v knjigi z navodili ... nitreba it na forum ... :P

 

Lu?ka sploh ne gori ve? odkar je nov akumolator, je pa z multimetrom preverjeno in potrjeno, da alternator ne polni.

Napisano

... lu?ka za akumolator, ...

 

Akumolator je ?e ... ustrezen akumolator pravih mer ... lu?ka za akumolator je ...

 

... tudi bil akumolator totalno ...

 

Saj vem da sem dlakocepski, ampak, da bo? vedel:

 

akumulátor -ja m (ȃ) 1. elektr. priprava za shranjevanje elektri?ne energije: polniti, prazniti akumulator; avtomobilski akumulator; alkalni, svin?ev akumulator; kapaciteta akumulatorja 2. teh. priprava za zbiranje in shranjevanje energije sploh, zbiralnik: parni, toplotni akumulator

Vir: SSKJ

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Saj vem da sem dlakocepski, ampak, da bo? vedel:

 

akumulátor -ja m (ȃ) 1. elektr. priprava za shranjevanje elektri?ne energije: polniti, prazniti akumulator; avtomobilski akumulator; alkalni, svin?ev akumulator; kapaciteta akumulatorja 2. teh. priprava za zbiranje in shranjevanje energije sploh, zbiralnik: parni, toplotni akumulator

Vir: SSKJ

 

Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.

 

http://www.mazda-si.net/index.php?act=Sear...e=%2Bakumolator

 

Lp

Napisano

Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.

 

Prav.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano
:bravo: samo da zdaj ?tima

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:bravo: samo da zdaj ?tima

 

No ja, to?no to, samo da zdaj dela.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.