Skoči na vsebino

Nova Mazda mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

:wub:

prva liga !

upajmo samo da boojo kake pametne motorje dali not...

v stari je mal pre?voh blo vse skupaj :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Really prva liga...lepo zgleda...edino motorje bi blo fajn dat malo mo?nej?e...kak turbo, lahko tudi turbo wankel ne bi ?kodil.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Dobro, da niso drasti?no spreminjali oblike... ravno toliko, kot je treba za naslednjih deset let

33112_1.png

Napisano

Uf meni je MX-5 vedno bila vsec, zdaj tud. Hvalabogu niso zgresil design.

Ta nova je podobna stari (pa tud mal na BMW Z8 me spominja -boki), sam kaj pa je s tole barvo?? bruh...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vzunaj mi oblikovno ni vsec - stara (NB Face lift) mi je dosti lepsi, so pa naredili VELIK napredek v notranjosti. Noter zgleda novi model zelo lepo in za videt ima dosti opreme.

 

Upam da nebo cena dosti visja od zdajsnjega modela...

Napisano

Upam da nebo cena dosti visja od zdajsnjega modela...

to potihem vsi upamo :D :D :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ali pa da NB FL malo pade cena...bi tudi bil zadovoljen.... :D

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

olaj?ali so tudi vztrajnik pa celoten motor na novo naredili.Najve?ji navor je blizu najve?je mo?i, tam skoro pri rde?em polju, kot imajo avtomobili za dirke.Posebej zanimiv je ta novi 2.0 motor.

Motor je pomaknjen bolj nazaj,za 40% so zmanj?ali izgubo tlaka v izpu?nem delu in za 57% pove?ali pretok zraka v sesalnem delu.Menjalnik je tudi novi, ima pa trojne konusne sinhrone, da lahko prestavlja? podobno kot na joysticku.......

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Em, od gradu Ludvika Bavarskega (Neuschwanstein) do naše garaže je 580 km dolga pot. In kje na tej poti sem bil 50 km od vaše garaže?   Sicer pa - škoda, da nisem prej vedel. Zdaj sem itak že doma...   Je pa očitno "prava luna" za skoraj-srečat... Tudi jaz sem skoraj srečal @YavarYe X6V6. On je bil pri meni, mene pa ni bilo pri meni...
    • Bil si potem cca 50km od naše garaže. 
    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.