Skoči na vsebino

AVTOPLIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Yep....sedaj se fantje samo se po TV vlacijo kot Start up podjetje, zadnjic so bli na RTV v polemiki, ker so eni redkih ki sedaj delajo dobro.

 

Kurc alternativa se spla?a sam kravatarji jo no?ejo!!! Tu je problem.

 

Tebi so dali ze njihov lasten sistem, ampak za turbake je pa se vedno Tartarini...tko kot v mojem

 

POHVALNO! V enem letu se ti bo obrnil, mogoce tud prej ce se vozi? dost, ko meni pol pa samo +++++

 

 

Jaja tole je blo 2 dni za mojo predelavo. Na ?alost nisem gledal.

 

No sej sem imel preje ?e P206 predelanega pa sem se zato tudi odlo?il kupiti bencinarja in predelati.

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ti bos najprej dal en turbo tam kjer je plac, potem bos dal se plin :)

 

Ne bom vse zamenjal, sam pol?a gor je za amaterje. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaja tole je blo 2 dni za mojo predelavo. Na ?alost nisem gledal.

 

No sej sem imel preje ?e P206 predelanega pa sem se zato tudi odlo?il kupiti bencinarja in predelati.

 

 

A ti si un k ga je na Facebooku tud Dejan prodajal... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

S kje pa si?

 

Bom ga jest mal po?lepal - gorenjska pri ?K.LOKI

 

V bistvu bi lahko naredili ze srecanje plinkotov in Dejanu zatezil za sponzorstvo (10? na avto za plin...) :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ti si un k ga je na Facebooku tud Dejan prodajal... :bravo:

 

jaja. Folk dobi manijo k mu re?e? da ma? avto na plin predelan. Se jih je kr ene par premisll k sm jim povedu da je plin not. Nimam pojma kva folk razmi?lja.

 

Bom ga jest mal po?lepal - gorenjska pri ?K.LOKI

 

V bistvu bi lahko naredili ze srecanje plinkotov in Dejanu zatezil za sponzorstvo (10? na avto za plin...) :harhar:

 

Ah sej to je pa plunk stran od lj :)

 

Ideja ni slaba. A niso enkrat ?e nekej mel na to temo.

 

BTW ?akam ?e homologacijski karton, k bi mogu pridt enkrat ta teden.

Napisano

ajvar - uklopko na zs imata

 

 

 

Ka zdej, dejte se kej rect?

 

Dej povej a so ti tko kot men dal za tankat zraven bencina pa adapter, da ne kazi lepote japonske?

Pa se tole stestiraj, res da je MPS masina mal hujsa ampak ce ti pri koncu obratov - se pravi ko trga gate ven vrze in da samo na bencin?

Pri meni ko dela 260 konjev preklop tike pred rdecim poljem.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ajvar - uklopko na zs imata

Ka zdej, dejte se kej rect?

 

Dej povej a so ti tko kot men dal za tankat zraven bencina pa adapter, da ne kazi lepote japonske?

Pa se tole stestiraj, res da je MPS masina mal hujsa ampak ce ti pri koncu obratov - se pravi ko trga gate ven vrze in da samo na bencin?

Pri meni ko dela 260 konjev preklop tike pred rdecim poljem.... :bravo:

 

Ja tkole je:

ECU je zmontiral za akumulatorjem,

?obe v kolektorju, injektorji so lepo skriti pod plasti?ni pokrovom, da se ni?esar ne vidi,

uparjalnik je pod filtrom pritrjen na ?asijo, se ga tudi ne vidi,

vidi se torej le konektor od ecuja, plinski filter in merilec pritiska, pa ?e to je tako lepo li?no narejeno, da ne ve? al je original al je dodano.

 

Za tankat je zmontiral lepo zraven bencinskega dotoka za vratci :) ni? se ne vidi z zunaj.

 

Tank je v predelu rezervne gume (ki je v tem avtu itak ni). Tank je 66litrski (na ?alost ve?jega niso imeli na zalogi, ker bi ?el notri ?e ve?ji, ampak ni? zato). Woofer je v prtlja?nem prostoru v li?no narejenem ohi?ju oble?enem v ?rno z izrezanim bass refleksom ob strani in se lepo zlije z samim prtlja?nikom. Zaseda cca 30cm ?irine pa celotno vi?ino.

 

Sem ?e vse potestiral takoj ko sem zapeljal iz delavnice :bravo: Pri polni obremenitvi ne preklaplja na bencin in lepo konstantno vle?e ?ez celotno obmo?je vrtljajev. Kar se ti?e pa porabe pa prve tri kesle nism ?paru (jah pou cnej kaj ?mo :danzoman: ) in je bila nekje okoli 10.5l plina, bencina je pa popapcov med 9,5 in 10 pri moji vo?nji ki ni ?parovna (govorim o mestni vo?nji). Mislim, da bo nekje do 5% ve?ja poraba, kar pa je naravnost odli?no.

 

Bom poslikov, pa ?e dons prlepu fotke.

Napisano

Ok ?akam-o slike.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Da se ?e jaz malce pohvalim, da sem se pridru?il mazda avtoplinarjem :blush:

 

M6 2.5i 2009 je uspe?no prestala predelavo na plin. Moram re?i, da deluje odli?no. Najbolj je pa zadovoljna moja denarnica :D

 

Zadevo so zrihtali fantje pri G-1.

 

LP, S

 

:bravo::ouje::jupiii::rispekt:

 

P.S. Zdaj bo? lahk 'var?nim' traktorjem tole kazal :harhar:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

:D jaja. Pla?am manj kot dizela?i za prevo?enih 100km :)

 

na 1, 10 100 in 1000km..:)

 

pa ne pozabi da tudi manj onesnazujes in to brez DPF filtra.......

 

Mislim, da bo nekje do 5% ve?ja poraba, kar pa je naravnost odli?no.

 

 

Ker ti vbrizgava bencin za mazanje masine......

Drugace pa jaz 1x na leto izklopim plin in prepeljem masino s polnim benz tankom za ziher da jo mal spuca pa podmaze...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na 1, 10 100 in 1000km..:)

 

pa ne pozabi da tudi manj onesnazujes in to brez DPF filtra.......

Ker ti vbrizgava bencin za mazanje masine......

Drugace pa jaz 1x na leto izklopim plin in prepeljem masino s polnim benz tankom za ziher da jo mal spuca pa podmaze...:)

 

:) Jst sem pri prejsnjem avtu poskrbel za to, kar vmes ko mi je zmanjkalo plina pa je preklopil na bencin, pa dokler nisem sel ponovno natocit plina :) Tudi tukaj se mi je to ze zgodilo. :)

Napisano

Ker ti vbrizgava bencin za mazanje masine......

 

Sem skoraj prepri?an, da mu ne vbrizgava bencina poleg plina (razen, ?e M6 2.5 ima direktno vbrizgavanje). Tak sistem ima? ti, ker ima? motor z direktnim vbrizgavanjem (cca 20'%benz+80%plin). Pri 'klasi?nih' motorjih pa dela al na bencin al na plin. Je pa pri novej?ih mazdah priporo?jivo vgraditi 'flash lube' sistem za dodatno mazanje - hlajenje ventilov.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Slidy - dobra odlo?itev, zdej ko se ti bo sedelovc pohvalu, da mu Passat TDI pije 6 litrov se mu gladko nasmeje?, vkolikor mu matematika kej laufa, v nasprotnem primeru itak ne bo dojel kdo je zmagovalc porabe v vajinem primeru! :harhar::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem skoraj prepri?an, da mu ne vbrizgava bencina poleg plina (razen, ?e M6 2.5 ima direktno vbrizgavanje). Tak sistem ima? ti, ker ima? motor z direktnim vbrizgavanjem (cca 20'%benz+80%plin). Pri 'klasi?nih' motorjih pa dela al na bencin al na plin. Je pa pri novej?ih mazdah priporo?jivo vgraditi 'flash lube' sistem za dodatno mazanje - hlajenje ventilov.

 

Sistemi od G1 so razviti v lastni hi?i in ce se ne motim imajo tud to...lah pa da se motim, nisem se videl v zivo. Ja moj je itak Tartarini, to je druga pesem

 

Kaj so teb dal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Slidy - dobra odlo?itev, zdej ko se ti bo sedelovc pohvalu, da mu Passat TDI pije 6 litrov se mu gladko nasmeje?, vkolikor mu matematika kej laufa, v nasprotnem primeru itak ne bo dojel kdo je zmagovalc porabe v vajinem primeru! :harhar::bravo:

 

Hehe. :harhar:

Napisano

Kaj so teb dal?

 

Ha, ha...jaz mam ?ist obi?ni 'venturi' sistem za male pare :jezicek:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Sem skoraj prepri?an, da mu ne vbrizgava bencina poleg plina (razen, ?e M6 2.5 ima direktno vbrizgavanje). Tak sistem ima? ti, ker ima? motor z direktnim vbrizgavanjem (cca 20'%benz+80%plin). Pri 'klasi?nih' motorjih pa dela al na bencin al na plin. Je pa pri novej?ih mazdah priporo?jivo vgraditi 'flash lube' sistem za dodatno mazanje - hlajenje ventilov.

 

 

Ne ne vbrizgava bencina ni? ko deluje na plin. Motor nima direktnega vbrizga. Je pa zmontiran flashlube za podmazovanje ventilov.

 

Ko sem govoril o 5% ve?ji porabi sem mislil na ve?jo porabo plina glede na isto prevo?ene kilometre z bencinom.

Napisano

Niti ne porajtam kje poteka plinska in?talacija, za razliko od moje Celice! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja tukaj pa je razlika da ima tanova 6 cel kup cevk in kablov tega pri stari ni tolk bom prav slikal in napopal.

Druga?e pa zgleda kr ok, se ne opazi laj je ve? samo tist ventil na po?arni in flash lube, samo sem pa? picajzlast, tist razdelilec pa je kr z vezicami privezan na "bencinsko" letev in napol prerezan ?lauf je vmes podlo?en, verjetno zarad vibracij, pa to se da lep?e narest, samo vseen funkcijo pa vseeno opravlja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja tukaj pa je razlika da ima tanova 6 cel kup cevk in kablov tega pri stari ni tolk bom prav slikal in napopal.

Druga?e pa zgleda kr ok, se ne opazi laj je ve? samo tist ventil na po?arni in flash lube, samo sem pa? picajzlast, tist razdelilec pa je kr z vezicami privezan na "bencinsko" letev in napol prerezan ?lauf je vmes podlo?en, verjetno zarad vibracij, pa to se da lep?e narest, samo vseen funkcijo pa vseeno opravlja.

 

 

Z vezicami je pritrjen, ker ga druga?e na zelo preprost na?in ne more? pritrditi. Vsaj ne tako, da bi se vse skupaj skrilo pod plasti?ni pokrovom, kar je bil namen, da se ne vidi ne injektorjev, ne kablov, ne ?ob, itd. Te novi injektorji nimajo nikjer kakr?negakoli navoja da bi zadevo pritrdil na kak nosilec. Guma je spodaj zaradi vibracij ja. Meni je va?no v glavnem to, da ko odprem pokrov motorja, da tudi ?e se vidi, da je lepo vse zlo?eno, kar pa tukaj je. Pa ?e ne maram preve? vrtanja po avtomobilu, v kolikor ni nujno potrebno.

Napisano

Z vezicami je pritrjen, ker ga druga?e na zelo preprost na?in ne more? pritrditi. Vsaj ne tako, da bi se vse skupaj skrilo pod plasti?ni pokrovom, kar je bil namen, da se ne vidi ne injektorjev, ne kablov, ne ?ob, itd. Te novi injektorji nimajo nikjer kakr?negakoli navoja da bi zadevo pritrdil na kak nosilec. Guma je spodaj zaradi vibracij ja. Meni je va?no v glavnem to, da ko odprem pokrov motorja, da tudi ?e se vidi, da je lepo vse zlo?eno, kar pa tukaj je. Pa ?e ne maram preve? vrtanja po avtomobilu, v kolikor ni nujno potrebno.

 

Filter mora bit pa pr roki....(p.s. stane 40? z menjavo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

prebral sem tale test

zelo zanimivo :)

v reviji so bli tudi podatki za pospeske (tukaj jih ni) in so bli na strani 1.4...(pa se 7 stopenjski avtomatik je)

:bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.