Skoči na vsebino

mazda 6 v?asih ne vle?e


Priporočeno sporočilo

mam mazdo 6 dizel 2.0 136 konjev.Pojavlja pa se naslednji problem:zjutraj ko ?tartam in se peljem avto pri 2 tiso? obratih ne potegne kot bi moral.kot da se nebi vklopila turbina.Pol pa se ustavim ,avto ugasnem in znova pri?gem pa spet vredu dela.A je ?e kdo imel podoben problem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mam mazdo 6 dizel 2.0 136 konjev.Pojavlja pa se naslednji problem:zjutraj ko ?tartam in se peljem avto pri 2 tiso? obratih ne potegne kot bi moral.kot da se nebi vklopila turbina.Pol pa se ustavim ,avto ugasnem in znova pri?gem pa spet vredu dela.A je ?e kdo imel podoben problem.

 

Ko ?tarta? z mrzlim motorjem itak ne sme? terat na obrate ma?ine.Lepo po?asi in z lahkoto,dokler se ne ogreje. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sumi? na kaj resnega, predlagam, da proba? na servisu preverit, druga?e pa jaz osebno prvih 5 minut tako poleti kot pozimi avto vozim max. do 2000 RPM... na AC tja do 2200...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj ne da bi ga v neke obrate teral,nasploh nima neke mo?i,kar se tudi v hrib ?uti da se mora? eno prestavo ni?je pelati kot normalno.?e pa ga pusti? prej laufati eni pet deset minut pa gre normalno.Mogo?e pa ?e res nisem navajeni na dizla ker je to moj prvi dizel.Samo ?udno pa je to da v?asih tudi par kilometrov ko je ?e ma?ina na delovni temparaturi ?e nima tistega pope?ka,pol pa se ustavi? ,avto ugasne? in ponovno v?ge? pa je ?ist druga pesem.Pa pred kratkim sem ga mel pri mehaniku da mi je menjal elektri?no ?obo pa je rekel da zdaj avto dela kot ura.Tak da ne vem.Upam da nebo spet kaki veki stro?ek kot ?oba,ki obupno stane.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.