Skoči na vsebino

Vpra?anje za yavarye V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljen je pa tudi za ostale lastnike V6 mazdinih motorjev

 

zanima me katero olje uporabljate,

kako je z porabo olja imate,

imate probleme z tefloni, so te?ave pri zamenjavi le teh 8ali je normalno kot pri ostalih motorjih)

a so problemi z pregrevanjem samo zaradi tla?nega pokrova.

 

pa ?e ?e ima kdo kaj za povedat ....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Olje vsi vedo da Valvoline 5-50.

Porabe ni bilo kljub 270 kkm.

Nobenih teflonov zamenjanih.

 

WTF "a so problemi z pregrevanjem samo zaradi tla?nega pokrova." ??? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem dal 5W-40, bixxoil premium, vse ok.

 

NAredil ze 3.000km benetke, dunaj in naokoli, niti mililitra pozrlo olja. Tudi prejsnji lastnik je rekel da samo redno servis na 10.000km ni druge potrebe, in mu verjamem.

Sem na 213.000km....

 

P.S. V podpisu pa je poraba bencina, in se sam ne verjamem da je res....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja jaz moram na mojem tankat olje vsakih 4tkm po liter pa tudi malo skadi ko se bremzam z motorjem in potem dam gas. Zato spra?ujem kako olje tankate ker v stare japonce naj nebi dajali sintetike. Pa malo tipam kaj drugi vozite v X6.

Druga?e je pa poraba pri lepi vo?nji 9 litrov.

Od nakupa pa zamenjano:

V?igalni kabli

Kapa razdelilca v?iga z rotorjem,

obnovljne sprednje roke.

 

stajne km ?tevca 217000 km. To je pribli?no ker stanje po ra?unih zadnji dve leti ni zavedeno.

 

Sedaj me ?aka velik servis na katerem bom zamenjal tudi teflone in mislim, da bi moral te?ave z oljem odpravit.post-24-1236869068_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja jaz moram na mojem tankat olje vsakih 4tkm po liter pa tudi malo skadi ko se bremzam z motorjem in potem dam gas. Zato spra?ujem kako olje tankate ker v stare japonce naj nebi dajali sintetike. Pa malo tipam kaj drugi vozite v X6.

Druga?e je pa poraba pri lepi vo?nji 9 litrov.

Od nakupa pa zamenjano:

V?igalni kabli

Kapa razdelilca v?iga z rotorjem,

obnovljne sprednje roke.

 

stajne km ?tevca 217000 km. To je pribli?no ker stanje po ra?unih zadnji dve leti ni zavedeno.

 

Sedaj me ?aka velik servis na katerem bom zamenjal tudi teflone in mislim, da bi moral te?ave z oljem odpravit.post-24-1236869068_thumb.jpg

 

Tole je pa mal prevec, glede na to da je 4L olja v masini ti po ?rnem humorju sploh ni treba menjati olja....

A si preprican da ti kje ne odteka iz karterja????

Pa tudi bel dim iz motorja mi govori da se ti nekaj mesa v masini..pazi! 1L na 4.000km = 4L na 12.000km, in menja se na 10.000!!!

 

Meni ne popije niti mililitra.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljen!

 

Svetujem ti veliki servis, ker tile motorji zelooo radi zaribajo ?e nimajo dovolj olja. Imal sem ?e opravka z kr nekaj ford probe in xedosi 2.5 v6, ki so zaribali zarad premale koli?ine olja.

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Tisto s sintetiko je narobe, ker je tovarni?ki predpis da v mazdine V6 motorje obvezno sinetiko niti polsintetika ni ok.

Vsak motor zariba ?e je brez olja in mazda ni izjema, tako da ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.