Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, moji mazdi se bli?a tehni?ni pregled in tukaj se pojavi nekaj problemov. Imam slabo ohranjeno mazdo Xedos 6. Prvi problem se pojavi pri vzmetenjeu, sumim da je prej?nji lastnik porezal fedre spredaj, zato bi prosil ?e kakega lastnika X6 V6 da zmeri vi?ino avta od tal spredaj takoj pred gumo, ker se mi zdi avto kljub ?portnem vzmetenju nenormalno nizek + da je spredaj mo?no opazno ni?ji, zadaj je normalna vi?ina. Naprej, ker je tehni?ni naslednji mesec in najbr? ne bo denarja za porihtat vse naenkrat me zanima katere stvari so mi nujne da naredim tehni?ni. Se pravi za zrihtat pa imam, vzmetenje (razen ?e je to normalno), servo oja?evalnik zavor (stvar deluje ampak se pedal rahlo pogrezne, kot da bi bil zrak noter seveda prezra?eno dvakrat), prednji levi le?aj, ker sem sode? po tujih forumih zajebal z oljem (not sem nato?il ELF 5W40, mogel bi pa 5W30, in priporo?ajo Mobil1) moram spucat motor in dat noter eno kvalitetno olje + kak aditiv za HLA (to je baje vzrok ?udnega zvoka mojega motorja), nobena lu? na zadnjem pokrovu mi ne dela se pravi ne vzvratna lu? ne meglenka, ?arnice so dobre, da ne omenjam rastrgan voznikov sede? in rje okrog vetrobranskega stekla.

 

Zdej ker sem zanjo dal 1700? lani avgusta, zgubim ene 1000? na njej ?e jo grem zdej prodajat ker je skoraj za po delih za prodat, zgubim pa pribli?no toliko ?e jo grem rihtat. Avto mi je zelo v?e? ?eprav malo pretrd za moj okus, V6 je enostavno fantasti?en ?eprav ga zdej ne sli?im zaradi le?aja :). Rad bi ga zrihtal in vozil ampak se bojim da bo postala jama brez dna.

 

Prosim mi?ljenja, nasvete glede servisa in razumnosti le tega. Hvala.

Napisano

Po mojem bi bilo nujno za porihtat, le?aj in zadnje lu?i. Za llu?i poglejte tam ko gredo kabli iz pokrova motorja v karoserijo, mora biti ena gumijasta cev. Najve?krat se na takih mestih zalomijo kabli in potrgajo.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Le?aj zrihtan, vesel ko radio sem se danes peljal v max tretji iz ur?nih sel v nm :ouje: . Majster mi je ?e menjalnik zrihtal, neko plastiko not zamenjal, sem mel namen rihtat ampak ni bilo v nujno grupi, pa ?e z ra?unom sem zadovoljen :D . Zdej se bo ?e za fedre pozanimal, z motorjem je baje vse ok, kar se sli?i tako je baje ?um jermena za alternator pa ?e eden je, ne pogonski, katere je treba zamenjat.

 

Pravi tudi da je z servom za zavore vse v redu. Nisem ve? siguren glede tega, mogo?e ni mo?no zaviral da bi opazil al kaj, vglavnem dva sta mi rekla da je treba zamenjat, dva pa da je v redu. Ali mi lahko kdo pomaga indetificirat problem. Se pravi pedalka za zavore je mehka, in ko jo pritisnem mo?no oz do konca se malo pogrezne oz po? kot da bi bil zrak noter. Zdej en mi je rekel da je mogo?e kak prednji cilinder fu?, eden da je servo zani? in da se olje me?a al ne pretaka pravilno ne vem. To mislim zrihtat ampak ne bi pa rad da me okoli prinesejo. Ker ponavadi ?e avto samo pripelje? serviserju in re?e? na zrihtej bo na?el ?e petindvajeset stvari katere je moral zamenjat in mi pokazal masten ra?un.

Napisano

Samo ce jo porihtas kot je treba ti bo vra?ala se dolgo, verjemi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes sem poizkusil spravit zadnje sede?e vun, ker se edino tako baje vzame polica vn i zvo?nike zamenja. Operacija kakopak ni uspela, ?raufov katere sem videl na sliki pri meni ni :huh: . Ker pa zvo?nikov tako al tako ne bom sedaj menjal to ni pomembno. Naletel sem pa na neko ?katlico pod sede?em in me zanima kaj je to.

 

Objavljena slika Objavljena slika

 

Un bel krogec se da obra?at, jaz ga nisem.

Napisano

Danes sem poizkusil spravit zadnje sede?e vun, ker se edino tako baje vzame polica vn i zvo?nike zamenja. Operacija kakopak ni uspela, ?raufov katere sem videl na sliki pri meni ni :huh: . Ker pa zvo?nikov tako al tako ne bom sedaj menjal to ni pomembno. Naletel sem pa na neko ?katlico pod sede?em in me zanima kaj je to.

 

Objavljena slika Objavljena slika

 

Un bel krogec se da obra?at, jaz ga nisem.

 

Senzor tresljajev za alarm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, sploh nisem vedel da imam alarm, kaj ?ele kako ga vklopit. Sem dobil zraven dva daljinca s tremi gumbi ampak nobene funkcije nimajo, baterije zamenjal. Vredu, samo firbec me je matral :D . Hvala.

 

K bolj resnim zadevam, na vrsto bo pri?lo kmalu olje, ali naj samo zamenjam olje z filtrom, ali naj spustim ?e tisto ?istilo ?ez, ker bo ?lo not drugo olje oz druga?ne viskoznosti (Mobil 1 Formula Rally 5w50). Pravtako kljub trditvam mehanika da je z motorjem vse vredu sem malo skepti?en glede zvoka motorja, je preve? kako bi rekel, kovinski, kot da se nebi prav mazal. Bom probal posnet pa sem prilimat.

 

Mogo?e sem malo te?en, ampak ho?em da je vse tako kot mora bit, in dr?im se politike ve? glav ve? ve :D .

Napisano

Mogo?e sem malo te?en, ampak ho?em da je vse tako kot mora bit, in dr?im se politike ve? glav ve? ve :D .

 

Ni nujno, ve? glav bolj te zmede. :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma sej ma? prav, mi je danes bratranec pojasnil kako se sploh ma?e motor, to je glih to ko ti vsak neki doda pol si pa za?ne ?lovek umi?ljat da je vse narobe.

Napisano

5W50 je pregosto olje za V6 motor.

 

?zmeden??zmeden??zmeden?

A pol je men zaribou ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem polico dobil ven brez odmontaze zicev, samo prevrni jih pa gre lepo, samo predal za prvo pomoc ven vzames iz nje ter pazis ker je zahaklana pri sipi

 

Ekola

http://www.mazdaxedos6.com/english-audio.htm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glih po teh navodilih sem delal, ampak ne morem naslona podret, zadaj sem dal na unlock pa vseeno ne gre. Mah ?e bo nagajalo bom pa po stari metodi, ?raufenciger pa gas :D .

Napisano

Glih po teh navodilih sem delal, ampak ne morem naslona podret, zadaj sem dal na unlock pa vseeno ne gre. Mah ?e bo nagajalo bom pa po stari metodi, ?raufenciger pa gas :D .

 

jaz sem ga samo nagnil naprej, pa je slo....samo predal ven

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo po?asi napredujem, bil pri serviserjih in so baje fedri fu?, ker so ti fedri ve?inoma v kompletih bo treba vse zamenjat. Ker se mi zdi 410? za eibach fedre veliko (amortizer, cena vklju?uje vzmeti, monta?o in homologacijo) sem na?el alternativne mo?nosti. Naletel sem na fedre podjetja FK in sicer za 180? vendar imajo neke popuste in bi se iz?lo okrog 130? + da mi jih vidic v nm zmontira za 100? z optiko. Iz nem?ije se da dobit eibach fedre za 190?. Torej, koliko je ta zadeva slab?a, ne pri?akujem neke nore ?portnosti ampak ali lahko pri?akujem da bom ovinke normalno speljal tudi pri malo vi?jih hitrostih? In pa, ?e je avto tovarni?ko spu??en za 30mm, in jaz nabavim ?portne vzmeti ki spu??ajo za 30mm, ali moram vseeno homologacijo delat, ker avto bo ostal na isti vi?ini le da ne bo original del noter?

 

Gre se za tole zadevo http://www.bolha.com/oglas382838060/sportn...a-mazda-xedos-6.

Napisano

De?ki ?e enkrat, bom ostal na cesti s tako robo al ne? Mal se mudi ker se bom mogo?e ta teden spravil to rihtat!

Napisano

De?ki ?e enkrat, bom ostal na cesti s tako robo al ne? Mal se mudi ker se bom mogo?e ta teden spravil to rihtat!

 

NA tehni?nem gredo v kanal in vidijo barvo fedrov, ?e se bo hotel se bo lahko zapi?il.

V Kranju na Laborah te na primer nihce ne bo vpra?al... :blush:

 

Druga?e je pa tvoja odlo?itev - homologo stane 30?, al gre? probat al pa to, vse kar rabi? je ra?un in nek TUV certifikat na katerem pi?e da je produkt za Xedos 6.

 

Jaz sem v cetrtek sel feltne in gume homologo dat na Laborah (215/40/17 na Xedos 6 :bravo: )

29?...pa mi nben ne bo tezil.

 

P.S. Od prejsnjega lastnika mam pa HIDke notri....sporo?im januarja kako bo v Kranju..:) Tu sem registriral obe moji Vespi oldtimerci...l.1970 sem pripeljal na stezo pa prav: ne bomo jo matral, kar registrirat pejte, s ta rdeco 1986 pridem tja pa sem imel predolgo cev za benz je ob gumo drsala in se tik pred stezo bencin ulije....kar pejd registrirat samo cev moras zamenjat.. :rozico:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tehni?ni sem ?e naredil z obljuobo da bom ?imprej zrihtal, kar tudi bom ne samo zaradi njih tudi zaradi sebe. Mene je bolj zanimalo kako se obnesejo ti cenej?i fedri, ampak kolikor razumem mora biti veliko bolje kot je sedaj tako da bo pomoje kar zadovoljivo, si drznem upat tudi na malo udobnej?o vo?njo ^_^

 

Kako se pa kej obnesejo tile HID kompleti, ker lu?i pri X6 so katastrofalne, po de?ju pa kot da bi imel sve?e pri?gane.

Napisano

Tehni?ni sem ?e naredil z obljuobo da bom ?imprej zrihtal, kar tudi bom ne samo zaradi njih tudi zaradi sebe. Mene je bolj zanimalo kako se obnesejo ti cenej?i fedri, ampak kolikor razumem mora biti veliko bolje kot je sedaj tako da bo pomoje kar zadovoljivo, si drznem upat tudi na malo udobnej?o vo?njo ^_^

 

Kako se pa kej obnesejo tile HID kompleti, ker lu?i pri X6 so katastrofalne, po de?ju pa kot da bi imel sve?e pri?gane.

 

Let there be light - neverjetno se vidi in nikogar ne moti - so le?e in preverjena vi?ina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.